Heb net een nieuw systeem gekocht met asus a7v266-e mobo en heb daarbij draadloze muis en toetsenbord. Nu doet mijn toetsenbord het wel maar de muis niet. Heb om de muispoort een oude muis gezet (met snoertje) en die deed het ook niet. Wat doe ik fout!Ik kan nu niet alles installeren.
Ik heb een itouch met XP. Het enige probleem dat ik had was dat ik door slecht licht niet had gezien dat de muis ook een contact-knopje aan de onderkant heeft. Maar ja, dan zou een gewone muis het toch moeten doen.
Heeft die muis wel stroom? Zijn de instellingen van je compoorten goed? ps/2 poort werkt? USB aanstaan in de bios?
Ik heb 'm aan de praat gekregen, maar nu zegt ie iedere keer als ik mijn pc opnieuw opstart dat ie een gewone ps/2 mouse heeft gedetecteerd en dat ie de software ervoor wil installeren. Maar ik heb nu dus de cordless mouse software al geinstalleerd en wil dus niet nog meer onnodige software installeren. Kan iedere keer dus de installatie cancellen, maar is dus niet relaxed. Hoe krijg ik dit weg?
Pagina: 1