Banner problemen?

Pagina: 1
Acties:

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Topicstarter
Misschien is het wel handig dat er nog geld binnenkomt ook, maar nu zie ik bij elke banner het volgende in het iframe-pje verschijnen:
Document not found
The requested document /hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/AAMSZ=468X60/POSITION=TOP was not found on this server. This could be for a variety of reasons, including:
....blablabla....
Misschien ook handig om de gasten van Fok! en Gamer.nl in te lichten, die hebben dezelfde problemen...

Ik scrobbel ook audio

Verwijderd

Wat denk je van mij, ik krijg die melding Full-screen, ik moet op back drukken om terug te komen op GoT/T.n gelukkig komt het niet zo vaak voor.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:26
Danny schreef op het Fokforum
Ik heb webads al op de hoogte gesteld hiervan. Helaas zijn ze, wat het zoeken naar oplossingen hiervan betreft, niet al te snel. Ik meldde ze de locatie die niet werkte en kreeg als antwoord "Het zijn zeker je trouwe bezoekers die dat probleem hebben".
NE Way, ik mail ze nog wel een keer.
Bron: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum1/HTML/000351.html

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik snap alleen niet waarom sommigen deze melding in IE fullscreen krijgen, terwijl anderen 'm gewoon in het iframepje zien.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat is een eigenaardigheidje van IE geloof ik. Ik heb het regelmatig als er een frame niet gevonden wordt, maar af en toe gaat het ook wel goed.

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik denk gewoon dat het met de versie van IE heeft te maken zoals ik ook op fokzine poste (en een paar met mij) schijnt IE 5.0 er geen probleem me te hebben en het gewoon als een niet aanwezig plaatje te laten zien oudere versies vinden het blijkbaar wel nodig om er maar een hele pagina mee te vullen :).

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb IE 5.0. Het is ook niet dat hij het niet kan ofzo, want het gaat ook wel eens goed.

Verwijderd

Het enige banner-probleem is dat van Dhr. Bevelander.
Bleh...wat een :r-banner

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik word er gek van. De t.net banners staan allemaal op ALLOW bij @guard behalve deze!

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

keb ie4 en bij mij niet full-screen, maar idd komt vaak voor dat ie geen banner kan laten zien.
Pagina: 1