mijn specs:
* P4-1.7GHz
* ABIT TH7-II RAID
* 2x IBM 60Gb
ik heb op de hcc dagen deze config gekocht offcourze nog met vid en geluidskaart maar dat boeit ff niet.
ok, wat gebeurde er!! mijn pc stond nog aan, maar monitor wat in standby stand geschoten. ik bewoog mijn muis en monitor flitste aan kort daarop (1 min) kreeg ik een blauw scherm.
ik resette de computer en hij zegt dat hij nix bootable heeft, ik fuck
. na 1 resette liet ie maar 1 hdd
zien vervolgens start ik nog es op en vermelde hij (hij = pc
) dat de hdd broken was oid. ik ging dus naar mijn RAID bios en daar stond dat hdd 1 was "broke"
mijn vraag is als eerst is er nog wat te saven/backuppen, ennuh zou het helpen als ik mijn hdd opnieuw zal instellen op RAID?? want daar had ie het ook nog over...
[offtopic]
ben gelukkig blij dat ik al mijn mp3tjes 2 weken geleden voordat ik naar een lanparty ging toch ff mijn mp3tjes had trug gezet op mijn oudere pc (P3-700@800), daar zit ik dus nu achter... kortom ik ben waarschijnlijk nog wat software kwijt wat ik moest fikken (wat weet ik denk ik niet echt
), fotoz ben ik kwijt... wat verdere gegevenz en ong. 25 dvd-rip films die ik nog moest fikken, tsja ik had hdd ruimte genoeg dus waarom niet meteen fikken, nou nu weet ik het wel hoor. ik gah mijn P200 met 4x 2GB hddtjes bouwen en daar ff flink op backuppen voortaan!!
* P4-1.7GHz
* ABIT TH7-II RAID
* 2x IBM 60Gb
ik heb op de hcc dagen deze config gekocht offcourze nog met vid en geluidskaart maar dat boeit ff niet.
ok, wat gebeurde er!! mijn pc stond nog aan, maar monitor wat in standby stand geschoten. ik bewoog mijn muis en monitor flitste aan kort daarop (1 min) kreeg ik een blauw scherm.
ik resette de computer en hij zegt dat hij nix bootable heeft, ik fuck
mijn vraag is als eerst is er nog wat te saven/backuppen, ennuh zou het helpen als ik mijn hdd opnieuw zal instellen op RAID?? want daar had ie het ook nog over...
[offtopic]
ben gelukkig blij dat ik al mijn mp3tjes 2 weken geleden voordat ik naar een lanparty ging toch ff mijn mp3tjes had trug gezet op mijn oudere pc (P3-700@800), daar zit ik dus nu achter... kortom ik ben waarschijnlijk nog wat software kwijt wat ik moest fikken (wat weet ik denk ik niet echt
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..