• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb een tijd terug alweer een best vreemde droom gehad.

Ik kom niet zo vaak in W&l maar goed.

op 10 september was het

het was een droom daar kwam mijn opa in voor
die is al 3 jaar geleden overleden maar daar had ik een best hechte band mee.
en het was een heel verwarrende droom heel veel dingen door elkaar.
Maar ik zat in een trein met mijn opa we zaten over dingen te praten (ik kan het niet helemaal meer herrinneren) maar op een gegeven moment zei hij "Er gaat binnenkort iets ergs gebeuren"
naja goed ik herrinnerde mijn droom nog toen ik wakker werd (anders kon ik um nu niet vertellen) maar dat gebeurt anders nooit bij mij)
en de volgende dag gebeuren die aanslagen in de vs en daarna is er in mijn leven eigenlijk niks ergs meer gebeurt
dus ik vraag me nou af of dit iets met elkaar te maken heeft. ?

Is er iemand hier die ook zoiets wel eens heeft gehad ?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Ik werd vanochtend wakker met het idee dat ik iemand had vermoord en daarna meerdere mensen. Mag toch hopen dat dit niet gaat gebeuren en ten tijde van de 11e was het en is het voor mij geen groote schok wat er gebeurde.

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Dit had je op 10 september moeten posten, dan had je nu kunnen zeggen dat je gelijk had. Maar achteraf is het feit dat je op 10 september een vreemde droom had niet zo bijzonder meer...

Het zit trouwens in het menselijk brein ingebakken om overal (achteraf) verbanden te leggen, of ze er nou zijn of niet.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Osama Bin Laden had ook voor de ramp tegen zijn schoonmoeder gezegd dat er binnenkort iets ergs gaat gebeuren en dat ze hem een tijdje niet zal zien.

Hij had toch aardig gelijk denk ik :P

Signature

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 13:09 schreef Sandalf het volgende:

..

Het zit trouwens in het menselijk brein ingebakken om overal (achteraf) verbanden te leggen, of ze er nou zijn of niet.
vandaar dat profeten altijd pas achteraf zeggen: "zie je nou wel" :)

Verwijderd

Ach de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt naast jou droom ik nog, ik voel je adem en zie je gezicht...etc ;)

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 23:40 schreef Duivelsmurf het volgende:
Ach de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt naast jou droom ik nog, ik voel je adem en zie je gezicht...etc ;)
de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan stink ik nog. ik ruik je adem, ik zie je gezicht, je bent een gnoom die naast me ligt ;)

Verwijderd

dat je over je opa droomt is niet zo verwonderlijk,
je zegt zelf dat je een hechte band met hem had.
en het is daarom zeker niet verwonderlijk dat je dan over hem droomt.
dat hij zij in je droom dat er binnenkort iets ergs gaat gebeuren hoefd helemaal niets met die aanslag te maken te hebben,
het kan een toevalligheid zijn.

en zeker bij jij ook niet de eerste die dit soort dingen meemaakt.

ik kan je weinig of geen advies geven over je droom,
wel moet je goed onthouden dat je jezelf niet te krampachtig aan dit soort dingen moet vasthouden.
je omgeving kan hier heel anders op reageren dan je denkt of wil.

dit klopt als een bus,
het meisenlijke brein is in staat om linken te leggen die er eerst niet waren,
hiermee bedoel ik dat je verschillende dingen die je hebt meegemaakt in het verleden bij elkaar gaat zetten.
zodoende gaat je brein hiermee aan de slag en maakt er een mengelmoes van om het maar zo te zeggen

Verwijderd

haha, hier heb ik nou echt een hekel aan.
Van die mensen die denken dat ze van te voren iets voorspeld hebben ofzo.
Je kunt 1000x een droom hebben waarin je denkt dat er iets gaat gebeuren terwijl het achteraf niet zo blijkt te zijn. Als het dan 1x klopt begint iedereen ineens te trippen.

Als je nou de dag van tevoren hier had gepost dat de twintowers in zouwen storten had ik je gelooft, (en aangegeven) :P

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op maandag 17 december 2001 17:11 schreef spock13 het volgende:

de meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan stink ik nog. ik ruik je adem, ik zie je gezicht, je bent een gnoom die naast me ligt ;)
Je bedoelt toch niet dat er iets mis is met gnomen he???

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Pagina: 1