This too shall pass
kweenie, maar nu is het nog moeilijker kiezen waar je gaat posten.
de doxa award komt waar? in internet of html?
het worden er nu echt teveel vind ik
de doxa award komt waar? in internet of html?
het worden er nu echt teveel vind ik
This too shall pass
De DoxAward komt in HTML, net als andere oproepen om naar websites te kijken.
Internet is er voor alle vragen over...Internet!
Alle vragen/opmerkingen over providers, hosting en dergelijke, plant je daar.
PHP/MySQL-stuff is verhuisd naar Programming.
't is er maar eentje extra...
Internet is er voor alle vragen over...Internet!
PHP/MySQL-stuff is verhuisd naar Programming.
't is er maar eentje extra...
Verwijderd
Ok, specifiek vraagje. Hoe zit het dan met de thread "Welke tweaker heeft de COOLSTE homepage?"? Waarom staat die wel bij het Internet forum in plaats van bij het HTML forum?
nog iets. Misschien is het handiger om het dit keer ook meteen aan te passen op de tweakers.net pagina. Dit liet de vorige keer wel lang op zich wachten en dat maakt het geheel niet echt veel duidelijker.
voor zover mijn bijdrage
nog iets. Misschien is het handiger om het dit keer ook meteen aan te passen op de tweakers.net pagina. Dit liet de vorige keer wel lang op zich wachten en dat maakt het geheel niet echt veel duidelijker.
voor zover mijn bijdrage
Dat gaat niet specifiek over webdesign. Ik denk dat alle algemene vragen over internet/websites (websites zelf dus, niet het maken ervan) in het Internet forum moeten komen.
BravOman-> Wat moet er aangepast worden op T.n?
Kaj.
Kaj.
Verwijderd
Kaj.:
Als je op t.net naar gathering of tweakers gaat (rechtsboven), moeten in het pop-up menu de aanpassingen ook doorgevoerd worden. Ik geef dit ff aan omdat dit vorige keer een paar weken op zich liet wachten. Het is verder geen ramp of zo, maar het vergroot de duidelijkheid wel
Als je op t.net naar gathering of tweakers gaat (rechtsboven), moeten in het pop-up menu de aanpassingen ook doorgevoerd worden. Ik geef dit ff aan omdat dit vorige keer een paar weken op zich liet wachten. Het is verder geen ramp of zo, maar het vergroot de duidelijkheid wel
Correct me if I'm wrong, maar het enige wat er in dat drop-downmenu staat, is Forum, Active Topics, #tweakers.net Chatbox en het Home-linkje.
Dat drop-downmenu was idd voorzien van alle GoT-onderwerpen, maar is aangepast toen bleek dat de banners van WebAds het menu voor een deel overlapten.
Kaj.
Dat drop-downmenu was idd voorzien van alle GoT-onderwerpen, maar is aangepast toen bleek dat de banners van WebAds het menu voor een deel overlapten.
Kaj.
Verwijderd
Klopt, onder IE is het veranderd, onder NS echter niet (ook nooit gebeurd).
oh... pop-up zei ik? hmm... moet natuurlijk pull-down zijn
oh... pop-up zei ik? hmm... moet natuurlijk pull-down zijn
Aleen de plek vindt ik een beetje vreemd:
General Chat.
-'k geef toe, ik zou zo snel ook niet een goed(!) alternatief weten (Devschuur, of Softe Goederen zou de lading ietsje beter dekken)-
General Chat.
-'k geef toe, ik zou zo snel ook niet een goed(!) alternatief weten (Devschuur, of Softe Goederen zou de lading ietsje beter dekken)-
Juist, en ik draai IE
, dus dat was mij niet opgevallen...
General Chat leek de beste optie; omdat internet/hosting/providing-related stuff voornamelijk in Suffis Generalis geplant werd.
Zie het maar als Internet Algemeen
Kaj.
General Chat leek de beste optie; omdat internet/hosting/providing-related stuff voornamelijk in Suffis Generalis geplant werd.
Zie het maar als Internet Algemeen
Kaj.
Pagina: 1