Toon posts:

3dmark score met geforce 2mx200

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had een vraagje, ik heb sinds kort een geforce2mx 200, maar ik krijg een hele slechte score uit bij 3dmark 2001: mijn systeem bestaat uit: AMD ATHLON TB 1200 mhz(266 fsb)256 MB sd-ram,WINXP PRO,AOPEN GEFORCE 2mx200,elitegroup mainboard,10.2 gb quantum hd,

mijn score bij 3dmark is 2150
is dit normaal ?
ik vind dit vrij laag

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
is wel normaal denk ik :)

(ervanuitgaand dat er nix ge-oc'd is) :)

Verwijderd

Is vrij normale score voor een GF2 MX200. Het is namelijk niet de bruutste kaart ;)

Verwijderd

Ik vind het wel laag: ik haal al 1650 punten met een Duron 600@900 en een Voodoo3-2000-pci@164 Mhz. Daar moet zo'n MX200 met een Tbird 1200 echt wel wat vetter overheen kunnen knallen, dit is echt peanuts (ja ik weet wel MX200 en geen MX400, maar toch...).

Verwijderd

Is voor een GF 2MX-200 volgens mij zelfs redelijk snel. Ik zie geen reden tot klagen.

Verwijderd

Van een MX200 moet je niet veel verwachten. Zoals de Voodoo in het bericht hierboven en een TNT kan hier mee vergeleken worden.
Ik vind de kaart persoonlijk gewoon bagger en raad ik nooit iemand aan als het om een beetje gaming gaat.
Aan een MX400 had je iets meer gehad.
Maargoed, daar heb je nu ook niks aan ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welke resoluties had je enzo?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

3d marks zegt nie alles he :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 10:23 schreef ND het volgende:
3d marks zegt nie alles he :)
ik wordt afentoe echt gek van de mensen met "Ik haal maar blaaaat in 3dmarks" wat boeit het nou of ie Slechte of goeie score hebt...

als je spellen het lekker doen, so what? Daar gaat het toch om,

en die mx200 is best wel traag ja >:) maar look boven, spellen oke de rest oke :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb liever op dit moment wel een hoge 3DMark-score...

Ik heb nog geen leuke games op de nieuwe PC staan...

Ga zo CD-tje branden :P

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dat is nog hoog, kijk hier maar es
dat was nog met me oude videokaart :z

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 10:16 schreef CRiViT het volgende:
Van een MX200 moet je niet veel verwachten. Zoals de Voodoo in het bericht hierboven en een TNT kan hier mee vergeleken worden.
Ik vind de kaart persoonlijk gewoon bagger en raad ik nooit iemand aan als het om een beetje gaming gaat.
Aan een MX400 had je iets meer gehad.
Maargoed, daar heb je nu ook niks aan ;)
Dit klopt op zich natuurlijk wel, maar ik weet dat 3dmark2001 erg CPU-afhankelijk is en een Tbird1.2/266 is echt wel een flink stukkie sneller dan bijv. een Duron, overgeklokt of niet.

Bovendien is je 3dmark-score volgens mij ook afhankelijk van de mogelijkheden van de videokaart, tenminste, dit lijkt me logisch. Aangezien de MX200 volgens mij dezelfde mogelijkheden heeft als een GF2GTS (alleen veel en veel trager), zou hij, lijkt mij, echt wel wat hoger moeten scoren als een voodoo3-tje, waarmee je al blij mag zijn dat je die hele benchmark sowieso kan draaien tot het eind. Maar misschien heb je wel gelijk en is de MX200 zo traag, dat het feit dat hij meer mogelijkheden biedt ook niet meer uitmaakt.

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

Met die score mag je nog niet klagen hoor! Ik haal zelf maar 1087 punten maximaal, maar jah het is een mx200 he!?
Mij boeit het echt niet of het zo'n bagger kaart is, return to castle wolfenstien werkt lekker en ik vind het wel mooi zo. :)

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 10:30 schreef ThaNetRunner het volgende:
ik wordt afentoe echt gek van de mensen met "Ik haal maar blaaaat in 3dmarks" wat boeit het nou of ie Slechte of goeie score hebt...

als je spellen het lekker doen, so what? Daar gaat het toch om,
Op zich heb je wel gelijk, je moet je niet teveel gaan bezighouden met zo'n benchmark. Maar als iemand anders met een vergelijkbaar systeem een significant hogere score haalt (bijv. 25% hoger), loopt je systeem blijkbaar niet echt optimaal. Lijkt mij, dat je dan wel wilt weten waarom drivers/biosinstellingen). En dan geldt vaak ook: hoe hogere 3dmark-score, hoe mee fps in spellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.