Ik ben toch malle pietje niet!
ik snap de bedoeling niet met jou topic
De FAQ uit de HK dateert van 7 november.
En in die FAQ staat dat je geen pure onzin mag posten.
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Als je toch meent toegang te moeten hebben, stuur dan een mailtje naar gathering@tweakers.net
Bij beide topics krijg ik dit te zien. Ben nu een halfjaar actief bij Tweakers en op GoT. Vindt het nu wel welletjes
I got a problem-solver and its name is revolver
Bovendien stelde Phreak gewoon de vraag wie er allemaal lam of zwaar aangeschoten waren
Wat wil je nou met die topic?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mja maar pas een dag later oid.Op zondag 16 december 2001 00:11 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Uhm, op draadje van Phreak zit er ook een slotje op![]()
Dus de vraag wie is er lam mag wel en mijne niet ? Dan pas ik hem wel ff aan als je hem ff open gooitOp zondag 16 december 2001 00:11 schreef Exirion het volgende:
Ten eerste is die topic van Phreak uit september(!) en de laatste tijd wordt er juist wat meer opgetreden tegen de overvloed aan onzin in de HK.
Bovendien stelde Phreak gewoon de vraag wie er allemaal lam of zwaar aangeschoten warenJouw topic raakt gewoon kant noch wal
Wat wil je nou met die topic?
Ik kan niet voor de HK mods spreken, maar als er later in de nacht in een melige/dronken bui een dergelijke topic wordt geopend dan kan ik me niet voorstellen dat ie meteen op slot wordt gegooidOp zondag 16 december 2001 00:13 schreef The Legend het volgende:
Dus de vraag wie is er lam mag wel en mijne niet ? Dan pas ik hem wel ff aan als je hem ff open gooit
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik kan wel een reden noemen, Phreak wilde me ff naaien (zit bij me in de klas nl.Op zondag 16 december 2001 00:15 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de HK mods spreken, maar als er later in de nacht in een melige/dronken bui een dergelijke topic wordt geopend dan kan ik me niet voorstellen dat ie meteen op slot wordt gegooid
Als mod kan ik me dat niet permiteren hoor.Op zondag 16 december 2001 00:15 schreef The Legend het volgende:
[..]
Ik kan wel een reden noemen, Phreak wilde me ff naaien (zit bij me in de klas nl.).
Ik modereer gewoon volgens de regels
De schoftOp zondag 16 december 2001 00:15 schreef The Legend het volgende:
Ik kan wel een reden noemen, Phreak wilde me ff naaien (zit bij me in de klas nl.).
disclaimer : Phreak kan soms een beetje dwars zijn, dus heropening van je topic is niet gegarandeerd
[EDIT]
Exirion schept wat hoopt bij mij
zeer wijs besluitOp zondag 16 december 2001 00:17 schreef The Legend het volgende:
Maar ik leg me er wel bij neer, ik wilde het gewoon fftjes kwijt
39
Disclaimer: Mensen die niet in #AWC zitten gelieve niet te fel te replien
irc.fokzine.netOp zondag 16 december 2001 00:20 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
#AWC
#AWC
Das een IRC channel van onze RTCW clanOp zondag 16 december 2001 00:20 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
#AWC
[/spam]
clan chat kanaal op irc.tweakers.netOp zondag 16 december 2001 00:20 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
#AWC
Legend, laat je niet gek maken
p.s. Phreak, blijf bij je standpunt hoor!
39
Verwijderd
Okee, daar hoor ik dus niet bij... ik zit haast nooit op mIRCOp zondag 16 december 2001 00:21 schreef The Legend het volgende:
irc.fokzine.net
#AWC
Oooh, spam... ik ga je aangeven in [SU], Phreak
Zwaai met je Hup Legend vlaggetje!Op zondag 16 december 2001 00:22 schreef Homedisc het volgende:
[..]
clan chat kanaal op irc.tweakers.net
Legend, laat je niet gek maken![]()
p.s. Phreak, blijf bij je standpunt hoor!
Link is doodOp zondag 16 december 2001 00:25 schreef Phreak het volgende:
[topic=333664/1/100]
Al gelezen?
Oh.. hier nietOp zondag 16 december 2001 00:26 schreef The Legend het volgende:
[..]
Link is dood
Jammer, moet ik ff de inhoud posten?
Verwijderd
Doet het gewoon hoor hieroOp zondag 16 december 2001 00:26 schreef The Legend het volgende:
Link is dood
Eat that The LegendOp zondag 16 december 2001 00:25 schreef Phreak het volgende:
[topic=333664/1/100]
Al gelezen?
p.s. The Legend, zeg dat je n00b bent als excuses
39
Magoed, inmiddels kan deze wel richting HK ofnie ?
[EDIT]
PS Ik ben n00b, kben nog maar 1,5 jaar geregt
is ti toch ookOp zondag 16 december 2001 00:27 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Eat that The Legend![]()
![]()
p.s. The Legend, zeg dat je n00b bent als excuses![]()
Jij zit zekerz met Phreak te praten in #CrewOp zondag 16 december 2001 00:28 schreef Exirion het volgende:
The Legend moet ff een half uurtje buiten in z'n ondergoed gaan staanBen je meteen weer nuchter
Neuh..Op zondag 16 december 2001 00:29 schreef The Legend het volgende:
[..]
Jij zit zekerz met Phreak te praten in #Crew
Wel in een ander channel.. *fluit*
Op zondag 16 december 2001 00:29 schreef The Legend het volgende:
Jij zit zekerz met Phreak te praten in #Crew
Op zondag 16 december 2001 00:30 schreef Phreak het volgende:
[..]
Neuh..
Wel in een ander channel.. *fluit*
Jaja! Alle mods houden mekaar de hond boven het hoofdOp zondag 16 december 2001 00:30 schreef Exirion het volgende:
[..]
![]()
[EDIT]
In het The Legendiaans: hond = hand
39
....... NU (!) nog MEER onzin
je kan beter dit topic sluiten
Great minds think alike:Op zondag 16 december 2001 00:33 schreef Dethroned het volgende:
HET IS MOGELIJK
[00:29] [@Phreak|NA] denk dat ik er zo maar een eind aan ga maken
dan kan er gelijk wel een slotje op The Legend's accountOp zondag 16 december 2001 00:33 schreef Dethroned het volgende:
HET IS MOGELIJK
39
Ik vind dat er dus een vriendjes politiek onstaat hier! Exirion en phreak overleggen in #Crew over welke replies ze wanneer gaan posten en kunnen door middel van deze informatie elkaar altijd rugdekking te geven! Want als je bij een ingooi zelf gooit sta je altijd vrij!Op zondag 16 december 2001 00:32 schreef Homedisc het volgende:
komop The Legend */me wijft met z'n "Hup The Legend vlaggetje"* verzin nog een argument
Ow nu mogen we niet meer overleggen? Dat zou mooi zijnOp zondag 16 december 2001 00:34 schreef The Legend het volgende:
[..]
Ik vind dat er dus een vriendjes politiek onstaat hier! Exirion en phreak overleggen in #Crew over welke replies ze wanneer gaan posten en kunnen door middel van deze informatie elkaar altijd rugdekking te geven! Want als je bij een ingooi zelf gooit sta je altijd vrij!
* Daan voelt aan dat dit topic een andere wending gaat nemen
komop The Legend ik, als "grootste fan van je" steunt je tochOp zondag 16 december 2001 00:34 schreef The Legend het volgende:
[..]
Ik vind dat er dus een vriendjes politiek onstaat hier! Exirion en phreak overleggen in #Crew over welke replies ze wanneer gaan posten en kunnen door middel van deze informatie elkaar altijd rugdekking te geven! Want als je bij een ingooi zelf gooit sta je altijd vrij!
39
Verwijderd
Wat voor reputatieOp zondag 16 december 2001 00:36 schreef The Legend het volgende:
Kan deze niet naar de HK ?? 2 Topics op een dag dicht vinnik wat veel van het goede! Dit is een smet op mijn reputatie!
Ik vind dat er een onafhankelijk onderzoek moet komen naar de IRC logs van Exirion en Phreak!Op zondag 16 december 2001 00:36 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ow nu mogen we niet meer overleggen? Dat zou mooi zijn
* The Legend voelt aan dat dit topic een andere wending gaat nemen
Een soort bijlmer enquete maar dan anders
.... en hij gaat door voor de wasmachine !Op zondag 16 december 2001 00:34 schreef Phreak het volgende:
[..]
Great minds think alike:
[00:29] [@Phreak|NA] denk dat ik er zo maar een eind aan ga maken
* Exirion belt Moscovic alvastOp zondag 16 december 2001 00:37 schreef The Legend het volgende:
Ik vind dat er een onafhankelijk onderzoek moet komen naar de IRC logs van Exirion en Phreak!![]()
Een soort bijlmer enquete maar dan anders
Op dit tijdstip van de dag?? Die man heeft ook z'n rust nodig!Op zondag 16 december 2001 00:38 schreef Exirion het volgende:
[..]
* Exirion belt Moscovic alvast![]()
Dit topic is gesloten.
![]()