Toon posts:

Waar de goedkoopste CCFL lichtjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar twee blauwe ccfl lampjes. Waar kan ik deze vinden voor een zo laag mogelijke prijs?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Display heeft ze, en www.stuutenbruin.com.

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:08
www.regenboog.net Daar heb ik mijn twwe 10 cm ccfl's gehaald. Kostten 29,50 per stuk, incl inverter.
De 30 cm lampen kosten trouwens evenveel als de 10 cm :?

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

je kan bij die de bruin toch ook gewoon langs gaan
je hoeft niet perse te bestellen ? :?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Bij www.regenboog.net ja, wel een rotzaak, als je kan beter bij stuutenbruin kopen

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

[standaart bull poep]

Gebruik search dan was je er ook uit gekomen

[/standaart bull poep]

ik weet niet waar ze goed koop zijn, maar je hebt ze al van af 15 piek die ccfls dan.. dan moet er zon convertor bij die is ook 15 piek dus voor 30 piek ben je klaar.. (convertor voor 12 naar 800 volt meende ik, heeft iemand eens een keer door gemeten.. als ik er naast zit altijd zegge ofcoz :))

maare, standaart bull poep vergeet die shit maar ff :) maar wil er ff mee zegge dat search een boel werkt... staat bijna alles al besproken hier op tweakers, jongens! wat is er nog niet besproken ? :))

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Ik probeerde er een keertje een door te meten en toen ik met de pennetjes van mun multimeter in de buurt kwam van die contactpunten ! PATS ! vage shit kweet ook niet hoe dat kan??!

Verwijderd

Topicstarter
Stuutenbruin heeft wel een erg wazige site. Ik kan ze niet vinden!!! :(
Op zaterdag 15 december 2001 23:46 schreef Phreak het volgende:
Display heeft ze, en www.stuutenbruin.com.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

klopt, je moet ze gewoon een mailtje sturen met die bestelling
Op zondag 16 december 2001 09:31 schreef Jantjevlaam het volgende:
Stuutenbruin heeft wel een erg wazige site. Ik kan ze niet vinden!!! :(
[..]

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 22:28
Op zondag 16 december 2001 09:08 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Ik probeerde er een keertje een door te meten en toen ik met de pennetjes van mun multimeter in de buurt kwam van die contactpunten ! PATS ! vage shit kweet ook niet hoe dat kan??!
Iemand anders heeft daar eens een verklaring voor gegeven, twas een vonkboog ofzo. Iemand gebruikte dat effect ook om te solderen :? Wel cool opzich natuurlijk..... 8-)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op zondag 16 december 2001 12:18 schreef Bredend het volgende:

[..]

Iemand anders heeft daar eens een verklaring voor gegeven, twas een vonkboog ofzo. Iemand gebruikte dat effect ook om te solderen :? Wel cool opzich natuurlijk..... 8-)
dat was ik ja... B-) je kunt met een vonkboog maken, (tot 1cm) en daar kun je gerust een sigaretje mee aansteken... :P

ik heb er een keer een 5V inverter mee opgeblazen, spanning liet ik oplopen naar 12V en toen sprong ineens een vonkboog van de + naar de - uitgang... (dus ie werdt kortgesloten door die vonkboog),hield ie 5 seconden uit en toen begon de inverter te fikken... :)

[edit]
oja, op dat laatste moment was het voltage rond de 1500 :P daar moet je je vinger maar eens opdrukken.. :) (kweet alleen het amperage niet, want ik had niks om op 1500V te belasten... (duh)) :P

• m-m
  • Niet online

m-m

mag ik concluderen dat ik voor die dingen dus bij stuut en bruin moet bestellen en dat het 30 piek incl inverter en verzendkosten is?
zou okaphone ze niet hebben? dat scheelt voor mij weer PTT :)

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Kan je soms alleen maar bestellen ofzo ??
want ik ga echt niet 10 piek meer betalen als ik er elke dag langs rij :?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Op zondag 16 december 2001 14:17 schreef m-m het volgende:
mag ik concluderen dat ik voor die dingen dus bij stuut en bruin moet bestellen en dat het 30 piek incl inverter en verzendkosten is?
zou okaphone ze niet hebben? dat scheelt voor mij weer PTT :)
Okaphone heeft ze ook. 30 cm kost daar 4 tientjes of zo. :) In 5 verschillende kleuren.

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 15:37 schreef Mcboom het volgende:

[..]

Okaphone heeft ze ook. 30 cm kost daar 4 tientjes of zo. :) In 5 verschillende kleuren.
Hoe kan ik die op hun site bestellen? Al die electronicaboeren hebben erg onoverzichtelijke sites!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze zojuist besteld bij De Regenboog. De enige met een duidelijke site!!!

Allemaal bedankt voor jullie replys!
Pagina: 1