Toon posts:

DVD speelt niet af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn Dell Inspiron 7500 met DVD speler lukt het niet om DVD's af te spelen. Mijn videoadapter is een ATI Tage Mobility P met 8 Mb.
Onder WinDVD krijg ik "Create Overlay failed. Please lower your screen resolution or color depth and try again". Onder PowerDVD krijg ik de foutmelding "Current display mode is not supported." en "PowerDVD does not support the current display mode. (DDraw Overlay mode is recommended)

Please lower the screen resolution and color depth, for example, 800 x 600 with 256 colors. Or you may adjust the refresh frequency, for example, to 75 Hz."

Als ik die grappen aanpas wil het nog steeds niet werken. Ik krijg de foutmeldingen onder W2000 en XP Pro. Onder W98 werkte het wel maar daar wil niet naar terug

Graag een verlossende tip....

Verwijderd

Misschien is je driver alleen voor W98 en moet je ff een nieuwere versie downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Bij Dell wordt geroepen dat er geen ondersteuning is voor XP en dat ik mij moet houden aan het orginele OS, of ik dat ff zelf niet uitmaak. Bij ATI.COM roepen ze vrolijk dat de driver voor de video in XP zit....|:(

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 21:36 schreef Rudolf het volgende:
Bij Dell wordt geroepen dat er geen ondersteuning is voor XP en dat ik mij moet houden aan het orginele OS, of ik dat ff zelf niet uitmaak. Bij ATI.COM roepen ze vrolijk dat de driver voor de video in XP zit....|:(
Tja, dat kan ik ook niet helpen, je kan toch proberen om de nieuwste driver te installeren.... misschien helpt het.