WDO geeft errors

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Ik weet dat het al bekend is maar ik blijf het vrij irritant vinden dat ik steeds een error op de plaatjes krijg op de site van WDO ( http://www.dutchpowercows.org ).
Wat is hiervan de oorzaak? Als ik namelijk de link van het plaatje in mijn browser zet krijg ik het plaatje wel te zien maar zodra ik de pagina opnieuw wil laden krijg ik weer het wel bekende rode kruisje te zien.

Dit is toch vrij lastig omdat er toch nog vrij veel plaatjes gemaakt zijn voor buttons en het dus niet echt makkelijk navigeren is op de site.
De code is ook goed van de site volgens die validator w3o of zoiets maar toch geeft het problemen?
Zijn er al mensen aan het zoeken naar een oplossing of blijft het gewoon zo zoals het nu is?

* Witlof is erg tevreden over de nieuwe site alleen moeten de plaatjes het wel doen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Zo beter?

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op zaterdag 15 december 2001 23:23 schreef Chaos het volgende:
Zo beter?
Hier wel.
een halve minuut terug deed ie het nog niet

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

PS. nu ik hier toch ben:
SETI staat op 77, dagpos = 3
Folding dagpos = 14

nogmaals, als je dat evt in een txt bestandje online wilt hebben, dat is mogelijk. (dan kan heet in een script verwerkt worden, terwijl het nu waarschijnlijk handmatig gebeurd.)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik fetch Folding en SETI om 0:00 van de officiele site, de daily rank zit daar dan niet bij, maar als ik die uit jouw stats haal dan gebruik ik 2 verschillende 'hitparades' die niet met elkaar overeen komen. Maar iig bedankt voor het aanbod. :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
De plaatjes werken hier in iedergeval weer allemaal. Bedankt :)

Verwijderd

het is allemaal leuk die site, maar ik moet toegeven dat ik er misschien 1 a 2x op zit in de maand.
Pagina: 1