Toon posts:

dvd`s branden zonder dvd burner!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ergens gelezen dat DENDA multimedia software heeft
uitgebracht waarmee je zonder al te veel moeite dvd's kopieert naar de cd-rom.Het heet de DVDdeo die je voor een kleine 80 piek kan krijgen.het mag niet maar het kan wel.
wat denken jullie hierover.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoiets heet VCD, en dat kan veel goedkoper (lees: gratis) :)

Zie www.vcdhelp.com

They made me do it.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 23:41

Wildfire

Joy to the world!

Yep, www.vcdhelper.com. Met wat gratis software kun je zelf DVD omzetten naar kleinere formaten. Kun je je die 80 piek besparen...

Disclaimer: Alléén copyright-vrije DVD's omzetten natuurlijk!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 23:06 schreef Brian Dickens het volgende:
Disclaimer: Alléén copyright-vrije DVD's omzetten natuurlijk!
Of als back-up voor jezelf natuurlijk ;)

They made me do it.

Verwijderd

Je bedoelt miniDVD dvd gegevens op cdrom.
Probleem veel DVD spelers verwachten geen cdroms met dvd inhoud en dus is het niet afspeelbaar.

Verwijderd

Kijk hier eens!:

[topic=327972/1/25]

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
handig, handig >:)

Verwijderd

Waarschijnelijk zijn jullie in de war met cDVD. Dat is dus letterlijke DVD info op een CDtje gefikt met een CD-Writer. Dus je kan een heel klein stukje DVD op CD krijgen en afspelen in je DVD speler.

Dat doe je gewoon met DVD schrijf software.

Groet

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:46

WouterG

Dit is geen ondertitel

Het lijkt me in ieder geval niet dat je een hele dvd op een cdrommetje kan branden (duh)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 18:06
maar dan heb je geen dvd maar een vcd.. ik wil dvd's! >:)
vcd's zuigen.....

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Is gewoon een handige GUI om van DVD naar een soort avi te gaan.

Heb het hier liggen (tuurlijk, 100% eerlijk bij de Free record shop gekocht) maar het lijkt niet goed te werken met XP.

Gewoon met Flask, Gordian knot en/of Nandub aan de slag. Is gratis en geeft goed resultaat (als al je settings goed zijn)

enneh... devv05... Zeker nog nooit goed gecodeerde vcd's gezien he? ;)

Verwijderd

Ja dan moet je net als ik een philips DVD+RW kopen, heb je geen probleem met kopieeren tenzij de dvds 7.9 gig bevatten.

En beetje goeie fik software is duur of moeilijk aantekomen.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 23:54 schreef RS het volgende:
Waarschijnelijk zijn jullie in de war met cDVD. Dat is dus letterlijke DVD info op een CDtje gefikt met een CD-Writer. Dus je kan een heel klein stukje DVD op CD krijgen en afspelen in je DVD speler.
Nope....... niet in de war:
http://www.denda.com

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-04 22:43

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Kan die Philips DVD brander ook de echte DVD films kopiëren? Wat ik bedoel is dus schijfjes van 5,2 Gig branden? De meeste branders die nu uitkomen kunnen namelijk "maar" tot 4,7 Gig :(

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Maar wat is het nut? OF je fikt er een VCD van (die mij niet niet zuigen, zijn geen DVD's maar zien er puik uit op mijn TV in mijn SEGje) OF je hebt inderdaad een DVD verspreid over 34 CDs ofzo. :?

Het is toch het 1 of het ander...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• marcelvdk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 20:58
Op zondag 16 december 2001 10:26 schreef RAID-0 het volgende:
Kan die Philips DVD brander ook de echte DVD films kopiëren? Wat ik bedoel is dus schijfjes van 5,2 Gig branden? De meeste branders die nu uitkomen kunnen namelijk "maar" tot 4,7 Gig :(
Helaas zal (voorlopig) geeneen DVD brander in staat zijn om films (DVD) te copieren. Daarvoor zijn ze te goed beveiligd (watermarking). Maar ook dat zal vroeg of laat gekraakt worden. Daarom krijgen we ook SACD (opvolger audio CD) door de "strot"geduwd vd platenmaatschappijen. Maar dat is een ander verhaal

marcel

met vriendelijke groeten, marcel

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat was toch al gekraakt door die Linux jongen uit Noorwegen?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:15 schreef marcelvdk het volgende:

[..]

Helaas zal (voorlopig) geeneen DVD brander in staat zijn om films (DVD) te copieren. Daarvoor zijn ze te goed beveiligd (watermarking). Maar ook dat zal vroeg of laat gekraakt worden. Daarom krijgen we ook SACD (opvolger audio CD) door de "strot"geduwd vd platenmaatschappijen. Maar dat is een ander verhaal

marcel
Nee, hoor. Kan zo onder nero een DVD-copy maken. Gaat Perfect, alleen moet deze wel onder 4.7gb blijven. En dvd's met meer dan 4.7, daar zit vaak 2 of meer audio sporen of videosporen op.

En als je een dvd hebt van 9gb die kan je ook op 4.7gb krijgen, door alleen de bitrate van 9.8mbit naar 4.9mbit te zetten.

En het werkt nog ook dat is het mooie. Heb zelf getest.

Verwijderd

RS: welk merk dvd gebruik je daarvoor ? en gebruik je dvd of dvdr's ?

laatste vraag :) in welke spelers heb je ze goed kunnen afspelen en welke niet ?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:21
ik zou ze encoden naar SVCD, wat ik ook vaak doe.

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22
Je kunt DVD-films ook over 2 dvdr's kopieeren,.. op doom9 staan er goeie tutorials voor hoor.. ifoedit rulez!

en dat denda zooi is niets... dvd2svcd gebruiken!!, goeie svcd haalt (bijna) dvd kwaliteit, alleen geen surround (nog niet.. mpeg multichannel zit in de pijp..

ik herinner mij een Lord of the rings 4cd svcd versie die er toch behoorlijk uit zag... (alleen niet goed gechaptered grmpf).
Pagina: 1