Toon posts:

[Flash] opengl flash player....yeah

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hier al een paar keer geschreeuwd...was schijnbaar niet de enigste met het idee :

http://www.globfx.com/labs/hwf/

Flash afspelen met hardware accellerated opengl....dat werkt!
Koel....jammer dat dit ding nog echt useless is (geen as :( ) maaruh, mischien in de toekomst een leuke voor de echt experimentele flashers.

Verwijderd

Ziet en klinkt allemaal erg kewl... Maar loopt Macromedia hier wel warm voor?? Wat is er mis met 3d Shockwave content hehe?? :P

Zie het zelf btw wel zitten voor wat speedy'er AS 2d thinky's. Time will tell...

Verwijderd

nou op compu's met iets mindere specs lopen flash animaties soms erg traag. dus opengl zou een verbetering moeten opleveren.

maar ik denk dat het dan niet leuk meer is voor websites.

vaak word toch al slecht gekozen voor een site design (flash terwijl heet VEEL beter zonder kan)

en ik denk dat sites dan helemaal een hoog contrast zullen krijgen, qua bezoekers

Verwijderd

/me zou met zijn Pentium 300 maar ook met TNT 2 kaart meer dan blij zijn als dit goed gaat werken :)...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

idd, best wel interesant, flash draait nu vaak echt bagger..
Shockwave heeft ook ondersteuning voor openGL en DirectX, maarja, dat is weer niet zo compatible als Flash, en een stuk (nou ja) ingewikkelder

Ik vraag me trouwens ook af wat Macromedia hier van vind..

Verwijderd

Topicstarter
Maybe dat MM dit ook voor flash 6 wilden? Maar dan meer als 3d support, wat ik dan weer zonde vind, want daar is flash eigenlijk niet voor.
Da's meer iets voor director/authorware(blerg....heb veel te lang met authorware moeten kloten).

Ik zou dit graag zien, maar dan dus niet als 3d goodie.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

woei..opengl support in Flash..knap gedaan. K...B-Top..gaan wij dan de eerste SWF 3D game maken die built-in OpenGL ondersteunt? ;)

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 15:00 schreef oh,when? het volgende:
woei..opengl support in Flash..knap gedaan. K...B-Top..gaan wij dan de eerste SWF 3D game maken die built-in OpenGL ondersteunt? ;)

:)
Niet 3d, maar een beetje GBA achtig?????Ik hoop dat ze snel as weten te includen....dan ga ik het leuk vinden..... :)

Verwijderd

damn that's sweet!!!!!!! :9

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 18:18 schreef denki_akira het volgende:
damn that's sweet!!!!!!! :9
Erm, hebben ze al een mac versie dan??? :)
Zowiezo mag er wel een nieuwe mac player komen btw.... :)
Pagina: 1