Zie topic, ik heb nu een P3-1000EB passief gekoeld @ 500Mhz, lekker koel, is maar 32 graden. Dat heb ik gedaan omdat ik er toch meer en deel mee surf, maar stel dat ik nu naar lanparties ga, wil ik em wel weer ef terug @ 1000Mhz zetten, en zou ik dus steeds weer die FAN op de heatsink moeten monteren, dat wil ik dus niet echt, kan ik deze fan dan gewoon op de heatsink laten zitten en uitzetten? als ik em op 500Mhz geklocked heb?
Hetzelfde geld voor de grafische kaart, ik heb m'n geforce 2 ook ondergeclocked en nu passief gekoeld, maar die wil ik ook op Lan's weer naar z'n orginele staat brengen, kan ik hier dan ook de fan gewoon laten zitten?
Anders moet ik nl. steeds weer koelpasta smeren en monteren e.d. heb ik geen zin in, snappie.
Gaat zoiets zomaar?
Hetzelfde geld voor de grafische kaart, ik heb m'n geforce 2 ook ondergeclocked en nu passief gekoeld, maar die wil ik ook op Lan's weer naar z'n orginele staat brengen, kan ik hier dan ook de fan gewoon laten zitten?
Anders moet ik nl. steeds weer koelpasta smeren en monteren e.d. heb ik geen zin in, snappie.
Gaat zoiets zomaar?