Hmmm, vorige keer heb ik naar jouw userinfo gekeken. De link die ubb hier voor maakte bevatte de variabele 'UserName' (houd je muis maar eens op het icoontje voor userinfo). Nu is daar gewoon _-= Erikje =-_ ingevuld, maar als ik het mij goed herinner, waren enkele van die streepjes gecodeerd (vraag me niet waarom ik hier op gelet heb

). Ik nam aan dat dat was omdat ubb op z'n bek zou gaan van sommige 'vreemde' tekens.
Ik denk dat dat nu nog het geval is (dat ubb daar niet tegen kan), alleen is om één of andere reden je username niet gecodeerd in de link...denk ik...?
Hij zegt ook user (_-) en dat sluit wel aan op mijn verhaal denk ik. En ik weet zeker dat je userinfo het eerst wel deed, btw.
Voor dat jullie denken dat ik iedereen z'n userinfo bekijk (heb wel wat beters te doen), maar ik ken Erikje persoonlijk, vandaar. Dus ik heb geen 'userinfo-tik' ofzo
Oja, ik geloof wel dat Femme heeft zitten sleutelen aan UBB één van de afgelopen dagen, want het viel me op dat de icq-bloempjes nu aan de rechter kant staan ipv links (of zie ik toch spoken?).