User info doet het niet (meer) met mijn naam?

Pagina: 1
Acties:

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Als je op de user info knop klikt (hier boven) dan krijg je te zien dat ik niet meer besta? ra ra hoe kan dat.

Sorry, it appears that that user (_-) is no longer registered for our forums. No profile information is available for that user.

En om het nog wat gekker te maken, hij heeft het wel gedaan....

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmmm, vorige keer heb ik naar jouw userinfo gekeken. De link die ubb hier voor maakte bevatte de variabele 'UserName' (houd je muis maar eens op het icoontje voor userinfo). Nu is daar gewoon _-= Erikje =-_ ingevuld, maar als ik het mij goed herinner, waren enkele van die streepjes gecodeerd (vraag me niet waarom ik hier op gelet heb :) ). Ik nam aan dat dat was omdat ubb op z'n bek zou gaan van sommige 'vreemde' tekens.
Ik denk dat dat nu nog het geval is (dat ubb daar niet tegen kan), alleen is om één of andere reden je username niet gecodeerd in de link...denk ik...?
Hij zegt ook user (_-) en dat sluit wel aan op mijn verhaal denk ik. En ik weet zeker dat je userinfo het eerst wel deed, btw.

Voor dat jullie denken dat ik iedereen z'n userinfo bekijk (heb wel wat beters te doen), maar ik ken Erikje persoonlijk, vandaar. Dus ik heb geen 'userinfo-tik' ofzo :)

Oja, ik geloof wel dat Femme heeft zitten sleutelen aan UBB één van de afgelopen dagen, want het viel me op dat de icq-bloempjes nu aan de rechter kant staan ipv links (of zie ik toch spoken?).

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dit is meer iets voor Lieve adjes, ik teleporteerd em ff daarheen ;)

Misschien lees je hem daar dus al :)

• Tom
  • Niet online

Tom

LOL :D ik zie geen background color meer?!? vaag :)

ff reply, maybe is het over :)

• Tom
  • Niet online

Tom

hmm nu issie wel goed... klein bugje dus als je een thread moved, dattie de bgcolor niet erin zet bij het opnieuw opbouwen van de HTML? Na een reply is het goed... :)

• _-= Erikje =-_
Ja, sorry ik pleur de threads altijd verkeerd :) , iedereen zijn afwijking. Ik denk wat mar.. eh tomato zegt best wel eens waar zou kunnen zijn, ff in de intertroep cache kijken of ik iets terug kan vinden

• tomato
  • Niet online
Wel gaaf trouwens dat je zo een hele thread kan moven. UBB toch niet zo slecht? (Kuchuchuch...)

• _-= Erikje =-_
Ja,ja, :( heb je deze screenshot al gezien (sorry voor het formaat)

<edit>
ik vergat wat:

www.flakkee.net/~versaeve/ubbstuk.jpg

• _-= Erikje =-_
He, tom, ik zie ook geen background meer bij die thead die je dichtgegooid hebt, Welke teleweeker heeft de coolste homepage II

• tomato
  • Niet online
ja, moet je hier kijken:

http://home.hccnet.nl/mvermaat.1/zooi/mai.jpg

ziet er wel maf uit
Pagina: 1