Ik heb een muziekje gedownload van kazaa alleen kan ik hem uit geen 1 final fantasy terug herkennen. Is er ook iemand die em kent?
Download hier
Download hier
In de snes heb je echt niet zulke effects er tussen.Op zaterdag 15 december 2001 21:48 schreef DMaarten het volgende:
klink wel cool.. klinkt als de snes.. maar verder kom ik niet, sorry
Verwijderd
Verwijderd
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Geloof je me niet BlackMageOp zondag 16 december 2001 15:49 schreef BlackMage het volgende:
Ik heb hem gedownload omdat er bij stond van Final Fantasy X - Battle.mp3
Alleen heb ik later andere final fantasy 10 soundjes gekregen van thekillerbean. Toen ben ik gaan twijvelen want killerbean zij dat hij de originele sound track heeft. En op een soundtrack staan de echte soundjes meestal
Verwijderd
Hehe weet ik welOp zondag 16 december 2001 19:18 schreef BlackMage het volgende:
Ik geloof je wel hoor. Wat ik wilde zeggen is dat dat liedje niet bij ffx hoort omdat jij die er niet tussen hebt in je soundtrack.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq