Verwijderd
Knap lelijke test, zelfs...
addendum:
He, verrek, nou doet ie het wel mooi!
Ok, sorry, niks gezegd...
addendum:
He, verrek, nou doet ie het wel mooi!
Ok, sorry, niks gezegd...
van Philips free-speech
Volgens mij ie nog bijleren?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Ik heb er wat javascript troep doorheen gegooid waardoor de threads kleiner zijn. Sneller voor modemmers, minder traffic (is nu 225GB per maand, toch wel erg veel
).
Verwijderd
WAT? GDI-Geval? Waar slaat dat nu op? Femme probeert alleen ff wat uit... en niet zo'n grote mond tegen "Tha Man" Femme.. Zonder hem was er geen GOT!
oke that's it! als GDI niet door femme wordt geband doe ik het wel. het gore lef
This too shall pass
Vlgs /me heeft onze GDI-goochem niet helemaal door wat Femme hier eigenlijk doet...
Kaj.
Kaj.
GDI-dude: wat staat er achter jouw naam? inderdaad, junior memeber.
en achter die van Femme? administrator, zie je het verschil?
mooi zo
en achter die van Femme? administrator, zie je het verschil?
mooi zo
This too shall pass
Verwijderd
Jongens, jongens (m/v) geef GDI-dinges nou eens een kans, misschien kannie Femme nog iets leren
Verwijderd
? o sorry. die regels zijn ook elke keer
om het ff zo te zeggen. dus
1 je mag vragen stellen (DUH)
2 je mag testen
nou sorry femme, ik ga nu niet bidden want zo zielig ben ik niet, maar een ongelukje kan overal gebeuren toch? en ga nu niet zeggen van ja maar dat is femme, ok. hij heeft GoT gemaakt maar dat zegt niet dat je alleen respect voor hem hebt. toen ik ruzie had met bavaria (wat al weer over is) deden jullie lang niet zo agressief als nu. ik weet dat dit totaal iemand anders is, maar dat de ene als een koning word behandeld en de anderen niet... ik zeg het alleen maar ff, misschien is het helemaal niet zo, maar toch. denk maar zo: ik moest een berichtje plaatsen om te laten merken dat ik dit gelezen heb.
enne..spreek me als GCS aan please.
GSC bedoel ik
ehh GSC
1 je mag vragen stellen (DUH)
2 je mag testen
nou sorry femme, ik ga nu niet bidden want zo zielig ben ik niet, maar een ongelukje kan overal gebeuren toch? en ga nu niet zeggen van ja maar dat is femme, ok. hij heeft GoT gemaakt maar dat zegt niet dat je alleen respect voor hem hebt. toen ik ruzie had met bavaria (wat al weer over is) deden jullie lang niet zo agressief als nu. ik weet dat dit totaal iemand anders is, maar dat de ene als een koning word behandeld en de anderen niet... ik zeg het alleen maar ff, misschien is het helemaal niet zo, maar toch. denk maar zo: ik moest een berichtje plaatsen om te laten merken dat ik dit gelezen heb.
ehh GSC
Grapjes worden niet altijd door iedereen doorzien/begrepen/gewaardeerd.
Misschien had een waarschuwing/melding van te voren wat geholpen, maar misschien wil Femme juist dat we hier een beetje posten om de serverload te testen. wie zal het zeggen???
-> Femme!!
Misschien had een waarschuwing/melding van te voren wat geholpen, maar misschien wil Femme juist dat we hier een beetje posten om de serverload te testen. wie zal het zeggen???
-> Femme!!
Dus jij financieerd een testomgeving die ongeveer net zo druk bezocht wordt als GoT, waar de heren/dames administrators even kunnen testen ????.
Bidden hoeft niet, maar een klein beetje respect/medeleven of hoe je 'n et ook wil noemen vindt ik persoonlijk wel een klein beetje op z'n plaats.
En trouwens, dat er zo'n lange draad ontstaat is ook onze "schuld"/verantwoordelijkhied (dus ook de mijne)
Bidden hoeft niet, maar een klein beetje respect/medeleven of hoe je 'n et ook wil noemen vindt ik persoonlijk wel een klein beetje op z'n plaats.
En trouwens, dat er zo'n lange draad ontstaat is ook onze "schuld"/verantwoordelijkhied (dus ook de mijne)
(Ik ventileer mijn mening even)
GDI-Nogwattes: Mhuhahahehehehahahaaahaaaha.
Funny guy...
GDI-Nogwattes: Mhuhahahehehehahahaaahaaaha.
Funny guy...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()