uhm, is t nu zo dat ik na het tweaken op 1024/256 bandbreedte zit? want als dat zo is merk ik er nie veel van
Nee. Het enige wat die tweak doet is van je modem een modem+router maken.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
De modemtweak heeft geen invloed op de snelheid die te behalen is, omdat die door de authorisatieserver aan de DSLAM in de centrale wordt gegeven, waarna de DSLAM voor het limiteren zorgt. Als je een basic-abo hebt, zul je dus nooit 1Mbit gaan halen.
En dat is al een paarhonderd keer gezegd op GoT, dus ik zou hier bijna om een slotje gaan schreeuwen...
En dat is al een paarhonderd keer gezegd op GoT, dus ik zou hier bijna om een slotje gaan schreeuwen...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dat doet de tweak niet. De tweak maakt van je Home-modem een Pro-modem. En dat één van de vele mogelijkheden van de Pro-versie het NAT-routen is, tsja, da's bijzaak. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen instellen dat het modem het externe IP-adres direct 'aan je netwerkkaart geeft', in plaats van de constructie die KPN gebruikt. Dan heb je natuurlijk maar 1 computer aan i'net, maar die heeft dan wel een echt IP-adresOp zaterdag 15 december 2001 21:36 schreef Ferdo het volgende:
Nee. Het enige wat die tweak doet is van je modem een modem+router maken.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ow, ADLS ?Op zaterdag 15 december 2001 23:35 schreef dynom het volgende:
tis btw
ADSL
Asymmetric Digital Line Subscriber.
(ipv ASDL)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()