[Philips CDD3600] Wil niet branden onder XP

Pagina: 1
Acties:

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb dus een zeer oude, maar tot voor kort nog goed werkende Philips CDD3600 (Scusi dus). Nou deed hij het prima, totdat ik XP installeerde. Nu doet hij het niet meer. Geen images, bestanden, niks. Ik heb het geprobeerd Met CloneCD, Nero, maar dat maakt geen verschil.

Ook heb ik de nieuwste firmware geinstalleerd (2.03) maar ook dit help niet.

Iemand een idee?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56
Je SCSI controller heeft ook de goede drivers?

• hereweare67893
  • Niet online
Yep, gewoon de drivers van XP.

En het rare is dat hij het in win98 SE gewoon deed.
/offtopic
Hoe is het bij HSCG?
/offtopic

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56
Ik heb dezelfde brander. Werkt perfect onder win2K.

heb je meer apparaten aan je SCSI controller hangen waarmee je kan uitsluiten dat het aan de controller ligt?

(en btw, ik werk niet meer bij HSCG, wie ben jij trouwens?)

• hereweare67893
  • Niet online
Brander is het enige apparaat wat aan de SCSI controller hangt. En aangezien alles in win98SE het deed, zou je zeggen dat de controller geen nieuwe software nodig heeft, in ieder geval niet nieuwere, aangezien XP wel de nieuwste mee zal geven.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 21:20 schreef JvH het volgende:
Ik heb dus een zeer oude, maar tot voor kort nog goed werkende Philips CDD3600..... (
een woord WOW..dattie 't nog doet...die kan meteen in het guinness book of record(s)ings ik heb al een hele hoge berg van die dingen zien liggen hier allemaal kapot na normaal gebruik en vaak net buiten garantie.....
misschien dat philips je er nog een nieuwe voor wil geven omdat dit echt uniek is ..(gheintje natuurlijk) nog veel meer mensen met deze brander ?
laat wat van je horen : tijd voor een CCD dagje ipv een HCC dag? :+

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
Ik heb ook zo'n k*tding gehad, telkens vastlopen tijdens het branden van de lead in (een van de lampjes knipperde maar wat, terwijl Nero na een kwartier nog zei dat ie de lead-in aan het fikken was). Gebeurde altijd met mode2 cd's.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:04

Wallie

Herr

Mijn cd3600 werkt ook nog hoor :)
Na bijna 600 cd's inmiddels.. :)
Zal straks ff voor je kijken of hij het bij mij doet in XP, ik werkt eigenlijk meestal in Win2000. NCR810 als scsi controller.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• hereweare67893
  • Niet online
Graag ja, want dit is errug irritant.

En inderdaad, een wonder dat dat ding het nog steeds doet :)
Pagina: 1