Status Reaktiesysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ok, we zijn nu uit de "testfase" van het reaktiesysteem. Sommigen waren sceptisch, pessimistisch, negatief. Anderen dolblij, of neutraal. Sommigen moesten het afwachten, sommigen hadden hun mening al klaar voor het systeem was ingevoerd....

Wat vinden we ervan nu? Ik ben zeer tevreden met het systeem, ik zou niet meer zonder kunnen :). De kwaliteit van de reakties is zwaar omhoog gegaan, echt top!

En wat vinden jullie?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Mee eens.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
De kwalitiet van de reacties is zeker omhoog gegaan. Al die onzin die er eerst werd gepost is gelukkig weg.

Wat ik wel heb, is dat het (als moderator) veel werk is. Je moet best veel tijd steken in dat modereren. En af en toe is het ook erg lastig.

Wat wel zo is, is dat wanneer een onzin-bericht wordt geplaatst, en iedereen daarover begint te zeuren, je toch dat bericht wil lezen. Dus; hup, niveau aanpassen en lezen die zooi, maarja, da's mijn nieuwsgierigheid weer... :)

Verwijderd

Ik heb mijn niveau op -2 gezet en kijk niet meer naar de scores. Ik vindt het goed zo....

• lost95
  • Laatst online: 22-02 20:26
Ik ben ook voorstander, nu wordt je min of meer "gedwongen" om je mening goed te onderbouwen, en dat is natuurlijk altijd goed. Alleen ik weet niet precies wat de betekenis van die karma punten is, ik heb er wel wat over gelezen in de FAQ. Maar als ik het dus goed begrepen heb is dat gewoon een tweakersspaarkaart en als je genoeg punten hebt wordt je moderator? Zo ja hoeveel punten zou je dan nodig hebben.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Config, Binary, alletwee gelijk, en zo kan het dus prima.
Het is een goed werkbaar systeem geworden waar iedereen naar eigen wens kan reageren en lezen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Sluit ik me bij aan, al hoewel er nog steeds spammers zijn

DIT IS MIJN WEBSITE

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

... maar daar heb je geen last meer van :)

Verwijderd

Bij GoT vind in de reakties stukken beter dan bij Tweakers.net,

Bij tweakers,net is een grapje uit den bose, ff een lul verhaal, mag ook niet meer, die punten geven een druk op de draad, modereren is KUT, leuke reacties (krijg je niet meer (direct te lezen), ik ben het altijd oneens met de manier van modereren (zoals ik al zij, grappen worden afgestraft en de grootste lul verhalen krijgen punten (flipje ziet af een toe wat vriendjes politiek verschijnen))

dat modereren hoeft van mij niet meer, omdat ik het klote vind "verkeer" gemodereerd te worden op één van mijn reacties!

Als er wat is dat mijn mening waard is, zoek ik het wel op op GoT, of maak ik zelf een topic van.

(die nieuws editor spreekt mij wel weer aan, beetje meewerken bij tweakers.net kan geen kwaad)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
omdat ik het klote vind "verkeer" gemodereerd te worden op één van mijn reacties!
Waarom? Het is geen schande om omlaag gemodereerd te worden hoor. ;)

Verwijderd

Wat mij opvalt is dat: hoe langer het verhaal hoe meer punten er aan gegeven worden. Ik vraag me af of er door de moderators wel echt gelezen wordt wat er staat aangezien korte berichten soms wel zo goed zijn..

• Jaymz
  • Laatst online: 22-02 21:56

Jaymz

Keep on moving !

Flipje heeft wel een punt.

=Soms moet ik behoorlijk lache. En dan niet om de posting, alleen om de score/punten die reactie heeft gekregen (zeker in vgl. met andere postings)=

Ik kan me zeker bij zijn mening aansluiten (niet 100% maar toch)

(doe het dan zelf hoor ik jullie nu al denken-> ik kan me best voorstellen dat zoiets moeilijk is, 'k geef alleen mijn mening. 'T blijft mensenwerk.)

Verwijderd

Flipje doe hetzelfde als mij zet je minimum niveau op -2 en je krijgt ook de grappen te lezen. En geloof mij dat je op niveau 0 een hoop mist.....

Verwijderd

thanx

• The Wizard
  • Laatst online: 22-02 13:58

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb een vraag, ik kreeg vannacht dit mailtje :
Hej The Wizard,

Je bent handmatig tot Tweakers.net moderator uitverkozen! enz....

En van het zelfde tijdstip dit mailtje :
Hej The Wizard,

Je bent ontdaan van je moderator status.

Reden: Je bent handmatig tot Tweakers.net moderator uitverkozen!

Kan iemand mij dit uitleggen???

O ja, die eerste kwam van femme@webmagix.net en die andere van modbot@tweakers.net

Greetings, The Wizard

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Pagina: 1