Toon posts:

Speedtouch USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Valt daar nog wat aan te tweaken, schroeven, draaien of iets anders?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Nee.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
Dank u

Verwijderd

nee helaas nie :(

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien kan je er een radiografisch bedienbaar motortje inbouwen, heb je een echte ufo die je door je kamer kan laten vliegen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

ik heb ook een alcatel Speedtouch usb en het enige waar "ik" enige verandering kon brengen was met het programma tweakmaster. Dit verandert niets aan je bandbreedte, wat die wordt vastgelegd bij de providere maar is een finetuning tool voor je pc. Er bestaan 3 wizards in en je moet zelf maar bepalen welke wizard bij je pc het beste past. ik heb wel adsl in belgie (planet).

tweakmaster : www.tweakmaster.com

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 19:23 ]

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zondag 16 december 2001 03:04 schreef Superbelg het volgende:
ik heb ook een alcatel Speedtouch usb en het enige waar "ik" enige verandering kon brengen was met het programma tweakmaster. Dit verandert niets aan je bandbreedte, wat die wordt vastgelegd bij de providere maar is een finetuning tool voor je pc. Er bestaan 3 wizards in en je moet zelf maar bepalen welke wizard bij je pc het beste past. ik heb wel adsl in belgie (planet).

tweakmaster : www.tweakmaster.com
Welkom bij GoT! Alleen twee dingen:
• Zet liever niet onder elke post naam+groeten. Het idee is dat alle tweakers elkaar permanent groeten. En je naam staat al naast je post. :)
• Je eigen website(die onderste dus :)) noemen in een post valt onder spammen, en dat mag ook niet. Maar wat wel mag, is 'm in je signature zetten. ;)

Voor de rest raad ik je aan de FAQ te lezen. En wens ik je verder veel plezier toe op GoT.

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdo op 29-10-2008 21:38 ]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Pagina: 1