Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
anderen is met één ROp zaterdag 15 december 2001 20:58 schreef Soccubus het volgende:
anderren proberen te helpen
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
(en natuurlijk genieten van de zielige lui die hier op de fora rond spoken) (niet allemaal natuurlijk)
Zoals mij zekerOp zaterdag 15 december 2001 21:02 schreef Murphy23x het volgende:
Ideeën op doen, en voor zover ik dat kan helpen!
(en natuurlijk genieten van de zielige lui die hier op de fora rond spoken) (niet allemaal natuurlijk)
éhm Hoe kan ik dat goed praten, damn waar is het woordenboek, Wooooordenboek hier, kom eens, ik heb koekjes.Op zaterdag 15 december 2001 21:01 schreef Larzan het volgende:
Anderen helpen, info lezen over demo's en nieuwe spellen etc etc.
[..]
anderen is met één R
Wo is dat een woordenboek, de stof die er op ligt is zwaarder dan het woordenboek zelf
Verwijderd
en de ervaringen van anderen te lezen
BTW
mensen helpen wil mij ook nog wel eens lukken
Verwijderd
Yep, same here .....Op zaterdag 15 december 2001 21:00 schreef Mohy het volgende:
Ergerenen idd helpen en geholpen worden en ideetjes opdoen. Maar de laatste tijd vooral ergeren.
Zoals mij zekerOp zaterdag 15 december 2001 21:10 schreef devv05 het volgende:
gewoon beetje onzin posten..
Verwijderd
same here..behalve ergerenOp zaterdag 15 december 2001 21:00 schreef Mohy het volgende:
Ergerenen idd helpen en geholpen worden en ideetjes opdoen. Maar de laatste tijd vooral ergeren.
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Neen
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Echt diepe discussie moet ik echter nog tegenkomen, nu overheerst voornamelijk RTCW..
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Hmm hoezo dat?Op zaterdag 15 december 2001 21:29 schreef MM- het volgende:
=> hk
Zou lomp zijn een topic over de spielerij in de hk te zetten. Maar ja das mijn mening...
Neen
Verwijderd
oh weet ik veel ik vind het beetje onzin topicOp zaterdag 15 december 2001 21:31 schreef Boesjke het volgende:
[..]
Hmm hoezo dat?
Zou lomp zijn een topic over de spielerij in de hk te zetten. Maar ja das mijn mening...
Verwijderd
Hehehey !Op zaterdag 15 december 2001 21:02 schreef Murphy23x het volgende:
Ideeën op doen, en voor zover ik dat kan helpen!
Tja, van alles een beetje, maar vooral info over de nieuwste spellen verzamelen (en snel illegale downloadlocaties pakken voordat ze worden verwijdert
Verwijderd
Over het algemeen helpen, tips lezen en praten over games.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
hierbij bedank ik iedereen op dit forum voor zijn/haar hulp bij mijn problemen
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
EN roleplaying lezen (ik weet het, heeft niet veel zin maar is leuk om te zien hoe crea sommige mensen weer zijn)
En me ergeren aan hoeveel screenshot topics voor FS2002 er steeds zijn
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik zie al wat jij hier doet, je post count omhoog aan het helpen.Op zaterdag 15 december 2001 21:01 schreef Larzan het volgende:
Anderen helpen, info lezen over demo's en nieuwe spellen etc etc.
[..]
anderen is met één R
Dan doet 'ie 't niet echt goed hoor:Op zondag 16 december 2001 02:29 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Ik zie al wat jij hier doet, je post count omhoog aan het helpen.
Gem. aantal posts/dag: 2
Verwijderd
anderen helpen
kijken voor nieuwe games en dergelijken
kennis opdoen
post's hoog genoeg krijgen
Verwijderd
Het schijnt daar nogal gezellig te zijn
Heb een kwart van mijn posts hier gedaan schat ik zo
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
afentoe ergeren aan mensen die problemen posten die al 10x eerder gepost zijn (denk aan het openGL systeem van RTCW)
ik maak bijna nooit zelf treads.
heb niet zo vaak hulp nodig
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
ahum.....Op zondag 16 december 2001 14:30 schreef Raven_ het volgende:
Ik geef iedereen baat aan mijn uitermate godlike spellen kennis
nu serieus antwoord:
lezen en daardoor 8er nieuwe dingen komen!
andere helpen.
en ergeren aan gasten die een heel ander antwoord geven dan er werd gevraagd.
🌞🍃
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
I want to live forever, so far.. so good.
Een kwart maar?Op zondag 16 december 2001 14:11 schreef Captain Pervert het volgende:
Heb een kwart van mijn posts hier gedaan schat ik zo
In SP lekker je meer dan op school
lekker je meer ? wat is lekkerenOp maandag 17 december 2001 13:45 schreef PromWarMachine het volgende:
Leren en zoveel mogelijk helpen!
In SP lekker je meer dan op school
Dit onder andere :)
Nee dat was ouwehoere met ene klasgenoot, ik kom hier voor vragen te beantwoorden want ik ben een Die hard Gamer/Lamer
Voor de rest heb ik +- 99% van al mijn posts hierzo
Maar de laatste tijd erger me ik me kapot over sommige gasten die doen alsof ze hersens ten grootte van een pinda hebben, of niet lezen, of voor de lol weer een topic over RTCW of over CS of over MaxPayne, alles wat al 2846387659 keer is langs gekomen, en die gasten te kutlui zijn om te zoeken, en dat ik geen N00B! UFTS EIKEL mag roepen
Daarnaast erger ik me kapot aan die gasten die denken dat ze alles zijn, voor hun is hun mening goed, en geen enkele andere.
Das er uit
Verwijderd
ff serieus: voornamelijk info over games lezen die net uitkomen of die ik bezit. Verder af en toe iets posten als ik een helder moment heb en dat met de rest wil delen
Verwijderd
alleen wordt het steedts moeilijker om er een te vinden
Daarna dagelijkse opstart pagina...
Lezen wat anderen van bepaalde games vinden.
Ja, daar wou ik het eens even met je over hebben.Op maandag 17 december 2001 13:22 schreef IceStorm het volgende:
Wat ik hier doe? Ach, ja
En, lekker opgelucht?Op maandag 17 december 2001 16:00 schreef JeanLucPicard het volgende: Een hoop frut
Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom
Verwijderd
Ik heb het toch ook als verbetering voor de FAQ opgegeven dat vragen over offline cheats, walktroughs hier ook niet thuishoren. Er zijn genoeg sites daarvoor. Nieuwe spellen en bespreken van echte strategien zijn hierop een uitzondering.Op maandag 17 december 2001 16:00 schreef JeanLucPicard het volgende:
VeelIcestorm en Jotti lastigvallen
, veel UTFS roepen en natuurlijk heel veel de smartas uithangen.
Voor de rest heb ik +- 99% van al mijn posts hierzo.
Maar de laatste tijd erger me ik me kapot over sommige gasten die doen alsof ze hersens ten grootte van een pinda hebben, of niet lezen, of voor de lol weer een topic over RTCW of over CS of over MaxPayne, alles wat al 2846387659 keer is langs gekomen, en die gasten te kutlui zijn om te zoeken, en dat ik geen N00B! UFTS EIKEL mag roepen.
Daarnaast erger ik me kapot aan die gasten die denken dat ze alles zijn, voor hun is hun mening goed, en geen enkele andere.
Das er uit.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
verder beetje kijken of er nog leuke nieuwe spellen zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:28 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Verwijderd
Verwijderd
Maar ik ben ook allesOp maandag 17 december 2001 16:00 schreef JeanLucPicard het volgende:
Verwijderd
Uche uche kofff reutel proest...lekker hoor dankzij jou m'n hele beeldscherm onder de koffieOp dinsdag 18 december 2001 09:30 schreef yhtomit het volgende:
[..]
Maar ik ben ook alles
Verwijderd
Je bent pas alles als je voor andere meningen openstaat en je eigen mening voldoende kan onderbouwen om ervoor gerespecteerd te worden.Op maandag 17 december 2001 16:00 schreef JeanLucPicard het volgende:
Das er uit.
Opperhoofd heeft gesproken
(oeps verkeerde forum
En ik voeg zelfs nog wel eens wat toe aan een thread!
Verwijderd
En dan soms reply-en (wel zo nuttig mogelijk)
Eig dus beetje mijn posts in andere fora 'compenseren'