COM 21

Pagina: 1
Acties:

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Ik maak gebruik van het Wanadoo Broadband basic, nou zit daar het COM 21 modem bij. Ik haal rond de 10 KB maar mijn neef met @Home haalt soms wel de 350 KB. Hij maakt gebruik van het zelfde modem. Is er ergens een website of weten jullie hoe dit modem een beetje getweaked kan worden zodat hij wat sneller kan?

Mijn dank grenst aan hondsdolheid

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

10 KB is correct voor een WBB abo. down = 96 kbit, up = 32 kbit. @Home gebruikt idd ook deze modems, maar heeft een ander "beleid". Ik geloof dat de modems zelf in staat zijn om 1Mbit te halen. @Home heeft ze dus niet zo ver terug geschroefd als wanadoo/casema...

edit:
oja, over dat tweaken....dat heeft geen nut. Je word op 2 plaatsen geknepen. In de wijkcentrale en softwarematig.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zaterdag 15 december 2001 21:09 schreef DJTimo het volgende:
10 KB is correct voor een WBB abo. down = 96 kbit, up = 32 kbit. @Home gebruikt idd ook deze modems, maar heeft een ander "beleid". Ik geloof dat de modems zelf in staat zijn om 1Mbit te halen. @Home heeft ze dus niet zo ver terug geschroefd als wanadoo/casema...
Kleine correctie: down 80kbps. De Com21-modems kunnen in principe zelfs 30Mbps(!) aan. Maar idd, Casema knijpt harder dan @Home. Aan de snelheid kun je, als gebruiker, niets doen.

Wil je sneller dan je huidige abbo, dan zit er niets anders op dan overstappen naar Wanadoo Broadband Premium, 512kbps down, 128 kbps up. In KB dus 64KB down/16KB up.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty heeft COM21 op chello, die is gecapped op 1.5Mbit.
Verder is het een perfect modem, zeikt niet over het MAC-adres van de NIC die er aanhangt en is bij Chello geloof ik het enige platform zonder DHCP shit en met een vast IP.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

80 kbit en 30 kbit up :? wtf hoeveel betaal jij daar voor?

uitzuigers ! :(

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zaterdag 15 december 2001 22:31 schreef Klubbheads het volgende:
80 kbit en 30 kbit up :? wtf hoeveel betaal jij daar voor?

uitzuigers ! :(
Als je die abbo hebt betaal je 60 piek/maand. Heb zelf gelukkig Wanadoo BB Premium.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• AMDFreak
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

damn 10kb maar? Als ik jou was zou ik gewoon ff een paar 10ntjes per maand meer betalen voor een premium pakket :) (heb ik ook) ik download met gemak 70kb :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op zaterdag 15 december 2001 21:34 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty heeft COM21 op chello, die is gecapped op 1.5Mbit.
Verder is het een perfect modem, zeikt niet over het MAC-adres van de NIC die er aanhangt en is bij Chello geloof ik het enige platform zonder DHCP shit en met een vast IP.
Was dat maar waar... :{
Door een zware storing afgelopen dinsdag/woensdag (Hub RTD26) is de DHCP-server zo aardig geweest om me een ander IP-adres te geven (van 62.163.x.x naar 213.93.x.x), sindsdien alleen maar een slechte verbinding.
(RTD26 meetresultaten 1MB:164kbps en 5MB:345kbps)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Das klote, ik heb altijd zelfde IP gehouden, ook na vervanging defect modem.

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
Krijg binnekort van planet de Advanced ADSL dus 1024 kb :P
Pagina: 1