Toon posts:

Goede VGA kaart met een DVI uitgang, Welke??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic, ik zoek een goedkope (als het kan) vga kaart om me nieuwe IIyama 17,4" TFT aan te sturen...

Het gaat mij voornamelijk om de beeldkwaliteit... MAAR, ik wil er ook wel spelletjes mee spelen... Dus wel redelijk/goede 3D weergave...

Welke? En wie heeft er verders ervaring met die kaart en/of TFT scherm?

Greetz! :7

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op zaterdag 15 december 2001 20:41 schreef HelleCool het volgende:
Zie topic, ik zoek een goedkope (als het kan) vga kaart om me nieuwe IIyama 17,4" TFT aan te sturen...

Het gaat mij voornamelijk om de beeldkwaliteit... MAAR, ik wil er ook wel spelletjes mee spelen... Dus wel redelijk/goede 3D weergave...

Welke? En wie heeft er verders ervaring met die kaart en/of TFT scherm?

Greetz! :7
Dan heb jij volgens mij de 4331, die zoek ik namelijk zelf ook maar is nergens te krijgen.
Waar heb jij hem gekocht en hoe bevalt hij in games??

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37
De ATI 8500?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 21:17 schreef ErikRo het volgende:
Dan heb jij volgens mij de 4331, die zoek ik namelijk zelf ook maar is nergens te krijgen.
Waar heb jij hem gekocht en hoe bevalt hij in games??
Nou ik moet hem nog gaan kopen, ik kan hem krijgen voor 2775 piek bij de plaatselijke pc boer...

En je kan hem toch gewoon bestellen bij www.alternate.nl ?? of gewoon bij een pc winkel vragen...??

Greetz :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 21:26 schreef UTMachine het volgende:
De ATI 8500?
Zie topic, ik zoek een goedkope <--- !!! (als het kan) vga kaart om me nieuwe IIyama 17,4" TFT aan te sturen...

De ATi 8500 is wel vet ja... maarre ik ga geen! 800 piek voor een vga kaart betalen... Is die 7500 nog het overwegen waard? Mindere 3d performance, I know... maarre wel een aanrader?

GreetZ :7

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op zaterdag 15 december 2001 21:29 schreef HelleCool het volgende:

[..]

Nou ik moet hem nog gaan kopen, ik kan hem krijgen voor 2775 piek bij de plaatselijke pc boer...

Greetz :7
Wat een AFZETTER :D

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor de 8500 betaal je als het meezit maar 650. De 7500 is echter ook goed, en stuk goedkoper en toch incl. DVI :)

Hardcore gamer, als je het geld er voor over hebt -->8500
Minder hardcore, minder geld er voor over, toch een lekker kaartje-->7500
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.