GeForce 3 Ti 200: tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Ik las gisteren in de C!T dat de GeForce 3 Ti 200 geen TwinView ondersteunt. Klopt dit? Ik heb helaas momenteel niet de middelen om het te testen, maar bij m'n vorige pc met GeForce 2 MX werkt het wel... Ik vond het juist handig dat de tv een apart beeldscherm werd.
Weet iemand of TwinView op de GeForce 3 Ti 200 wel te gebruiken is?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

De Geforce3 chipset ondersteunt geen Twinview, niks aan te doen.
De originele Geforce2 is toendertijd flink onder handen genomen door Nvidia om Twinview support in te bouwen in de Geforce2 MX.
De Geforce3 Titanium serie verschilt echter alleen qua clockspeeds van de originele Geforce3

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Komt er nog wel een GeForce 3 met Twinview-support dan? Anders moet ik maar eens een monitor erbij aanschaffen... :)

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02-2025

visboer32

Koen

Ik denk van niet. Moet je toch voorlopig bij de Geforce 2 MX blijven. *D

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Tja, het probleem is dan dat ik net een maandje geleden de pc met Geforce 2 MX heb verkocht en nu een GeForce Ti 200 heb :( maar ja, wat klaag ik eigenlijk he... *D

Verwijderd

GF3 heeft geen twinview, dit is als het goed is algemeen bekend.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.