Bijna alle vragen zijn binnen 1 dag weg, en er worden dusdanig veel vragen over PhP en MySQL gevraagd, dat ik me afvraag of het niet beter is om er een appart forum aan te wijden?
Dan zouden we dus Webdesign splitsen in Webdesign en Scripts.
Lijkt me geen gek idee, het antal vragen over PHP e.d. rijst de pan uit, de laatste tijd.
Maar was hier niet al een thread over in Lieve Adjes?
Kaj.
Je kunt er overigens wel voor zorgen dat de vragen wat langer zichtbaar blijven; gewoon in je prefs aangeven dat je de threads van de laatste vijf dagen o.i.d. wilt kunnen zien.
Lijkt me geen gek idee, het antal vragen over PHP e.d. rijst de pan uit, de laatste tijd.
Maar was hier niet al een thread over in Lieve Adjes?
edit:
Nu iig wel
Nu iig wel
Kaj.
Je kunt er overigens wel voor zorgen dat de vragen wat langer zichtbaar blijven; gewoon in je prefs aangeven dat je de threads van de laatste vijf dagen o.i.d. wilt kunnen zien.
eh? een tread over het splitsen van dit forum in Lieve adjes?? wat is de connectie?
(ik lees alleen deze afdeling maar, tijdgebrek)
en het laten zien van de threads van voorgande dagen werkt niet (althans meestal niet)
(ik lees alleen deze afdeling maar, tijdgebrek)
en het laten zien van de threads van voorgande dagen werkt niet (althans meestal niet)
Nee, niet dat rolbalkje onderaan het Forum, maar in je preferences.
Misschien is het dan beter om daar het programmeer forum voor te misbruiken aangezien daar toch nauwelijks gepost wordt. Kwestie van naamsverandering (Programming & website scripting).
tja, als de search functie het deed...
nope
Wel als je op gare hardware met een erg wazige FreeBSD install draait.
moet je niet altijd de goedkoopste nemen...
ok, $1000 per maand is niet bepaald goedkoop, maar Vuurwerk lijkt me toch wel ietsjes beter, Pair ook...(jaja, ik weet dat het duur is)
ok, $1000 per maand is niet bepaald goedkoop, maar Vuurwerk lijkt me toch wel ietsjes beter, Pair ook...(jaja, ik weet dat het duur is)
Ik lees op Webwerereld dat zij een gigantische bandbreedte uitbreiding krijgen naar 8Mbit
.
Vuurwerk gaat wel leuk worden op een 622Mbit verbinding waarvan momenteel maar 20Mbit/s gebruikt wordt
.
Nu alleen nog de hardware krijgen...
Vuurwerk gaat wel leuk worden op een 622Mbit verbinding waarvan momenteel maar 20Mbit/s gebruikt wordt
Nu alleen nog de hardware krijgen...
als iedereen nou es eerst de manual leest overal van, worden er veel minder vragen gesteld en kan de search ook weer aan
Nee is een geintje, maar opzich is het een goed idee [dat PHP>programmeren forum]...
Ben benieuwd naar de nieuwe server...
Komt er ook nog een dedicated-T.net irc server?
(of toch niet, geloof dat het niet echt lukte, jullie waren er geloof toen die rekspeez bak er net was wel mee bezig geweest...toch?).
Nee is een geintje, maar opzich is het een goed idee [dat PHP>programmeren forum]...
Ben benieuwd naar de nieuwe server...
Komt er ook nog een dedicated-T.net irc server?
Pagina: 1