smiley's

Pagina: 1
Acties:

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-01 18:49
Bij deze ben ik zo vrij om de smileygif's van het forum te jatten (voor mijn eigen forum). Die uit de faq zitten hele vervelende witte randjes omheen :(

:) : )
:( : (
:o : o
:D : D
;) ; )
:+ : +
>:) } >
:'( : ' (
:P : P
:9 : 9
:> : *
:7 : 7
:r : r
O+ O +

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ff knip/plak uit de faq:

Ik wil die smiles gebruiken, mag dat?

"Ja, maar... "
Leuk zijn ze he? We vinden ze zelf ook erg tof, en kennelijk zijn we niet de enige . (waarom anders opgenomen in een FAQ?) Er zijn echter wel een paar regeltjes, waar je je aan moet houden. De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net. Je mag de smiles alleen gebruiken onder de volgende voorwaarden:

Vooraf toestemming vragen per E-mail o.v.v. de site waar het op komt.

Duidelijke vermelding van Tweakers.net bij de credits en een link naar ons.

Eventuele verzoeken van derden voor hergebruik doorverwijzen naar ons.

Misschien een tik van de ontwerper, maar het O+-je is slechts voorbehouden voor Tweakers.net en Fokzine, omdat ie speciaal voor iemand gemaakt is. (mensen van de oude garde weten vast wel wie.) De rest staat, uiteraard na voldaan te hebben aan boven genoemde punten, je geheel ter beschikking.

Lijkt me duidelijk.
Kaj.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:14

botoo

💀 too old to die young

Meester Kaj. wat ben je weer streng (mag ik ff ;) lenen?)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• DaZZle
sjit, dit zijn dezelfde smiley's met witte randjes. Kan je hier natuurlijk niet zien vanwege de lichte achtergrond.

Maargoed, ik heb ze met photoshop van hun witte randjes bevrijd, dus nu is het ook goed. Kostte me alleen iets meer werk.

• DaZZle
ah... sorry. Ik dacht dat dat standaard ubb smileys waren, maar die zijn dus speciaal voor hier. Ik zag ze bij niels ook staan, dus vandaar dat ik dat dacht.
Maareh, de site is http://www.superdial.f2s.com , ik heb net het hartje ook meegekopieerd, maar dat zal ik wel ff verwijderen.
Als jullie het niet goed vinden, dan zoek ik natuurlijk andere smiley's, dan moet je het maar zeggen.

En bij de links ga ik uiteraard tweakers.net opnemen, dat ging ik sowieso al doen. Heb alleen geen credits onderdeel op mijn page staan, dus ik zou eigenlijk niet weten waar ik die credits kwijt moet.....

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

botoo-> was niet de bedoeling...
Wilde er alleen ff op wijzen dat dit gewoon unieke kunstwerkjes zijn. :)
Kaj.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Niet allemaal.
:) ;) :D :( :o :+
zijn standaard van Madrona.

Mail Reinder anders ff. firefox@tweakers.net

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Oh? Ik dacht dat die eerste vier ook van VuurVos waren... Heb ze iig nog nergens anders gezien.
Kaj.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Is deze => Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/pvdwerf/asmile.gif al te gebruiken.
Ik heb em er nu mbv de img tag ingeplakt, maar is er al een teken voor (A) ofzo?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• botoo
  • Laatst online: 15:14

botoo

💀 too old to die young

relax Kaj, is geen aanval, allen een meelige opmerking, als ik wat leuks gemaakt zou hebben zou ik dat ook willen weten, dus credits en links :)

RobzQ, wat betekent dat ding dan? komt mij een beetje anarchistisch over :(

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

De smiles zijn voor het overgrote deel door Reinder gemaakt voor Tweakers.net, en zijn dan ook eigendom van Tweakers.net.
Tja, en dan kom je tijden het surfen hier http://www.kreuze.net/smile/index.html

En daar staat natuurlijk helemaal niets over eventueel copyright.

M.a.w.: heel leuk dat er een vermeend copyright op zit, alleen doe je er weinig aan als men deze 'ongeoorloofd' gaat gebruiken.

• Chaos
  • Niet online
En dan download je DCForum ( http://www.dcscripts.com ) en ziedaar...

Verwijderd

RobzQ-> Ja daar heb ik héél erg m'n best op gedaan :) en Botoo-> het is idd een anargo-aatje; Mijn uitdrukkingsmogelijkheid op forum wordt er aanzienlijk mee vergroot. Ik vind het natuurlijk ok dat ie gebruikt wordt, en je kan die tag gebruiken, maar als het ken ff naar een eigen directory copiëren. Te gebruiken als ongeleid projectiel Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/pvdwerf/asmile.gif

Verwijderd

Misschien een onnodige vraag.

Maar is er iemand die me de geschiedenis van o+ kan uitleggen?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat is de enige echte Madelinde-smiley.
Madelinde is het zusje van Femme. Need I say more? ;)
Kaj.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Wel een beetje jammer dat FOK! zich niet aan de regels in die faq houdt. Ik heb ze zelf nl schaamteloos van FOK! geript in de veronderstelling dat het public domain smileys waren. Kzal m'n hp asap aanpassen :D

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

waarom mag je niet gewoon kopieeren? :)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

dat ding dan? ..is al weg

Het zou wel leuk zijn als we 'm standaard kunnen gebruiken als (A)nti tekentje..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

RobzQ-> hij is er weer..(lookup)
Pagina: 1