help, ik heb wanadoo software nodig....

Pagina: 1
Acties:

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:02
Ik moet voor vrienden een routertje bakken voor hun wanadoo cable premium abbo. Ik heb hier staan een pentium 75 met nt4 en sygate.
Nu moet ik een pppoe verbinding maken en de software hiervoor staat op de wanadoo cd (die mijn vrienden kwijt hebben gemaakt).
Volgens heet de software enternet, kan iemand mij dit mailen?

alvast bedankt, Marco

ransbal@xs4all.nl

ps, ik gebruik nt omdat ik nog niet zo bekend ben met linux en niet zoveel tijd heb om uit te zoeken hoe ik een pppoe vebinding in linux moet moet maken...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Kun je niet beter freesco op die bak zetten? Daarvoor hoef je helemaal geen Linux-kennis te hebben. Bovendien is het veel stabieler. Mijn router draait hier nu al een paar maandjes zonder een reboot. Hij staat achter de bank. Wacht, ik maak een foto :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Joepie zelfs 2 foto's. Ik heb de compressie een beetje hoog gehouden zodat de modemers onder ons er niet teveel last van hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pictures/router2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbs.net/pictures/router3.jpg

Die router draait nu een paar maanden non-stop op FreeSCO, gewoon lekker simpel zonder monitor en toetsenbord.

Ohja welkom op de gathering trouwens, ik zag dat dat je eerste posting was :) Ik raad je wel effies aan de FAQ te lezen, waar onder andere in staat dat je niet al je posts met je naam hoeft af te sluiten.

• AMDFreak
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

ik heb uhm wel :p

maar of ik het ff 123 ken mailen? uhm nee

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• ransbal
  • Laatst online: 19:02
tja, freesco heb ik al geprobeerd, ik kreeg echter met geen mogelijkheid pppoe aan de gang:-(. Zoals ik al zei heb ik geen linux ervaring en nt is gesneden koek voor mij, dus daarom de keuze voor nt;-)