[Passmailer] Username niet ingevult

Pagina: 1
Acties:

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Het is een klein bugje, maar als ik m'n e-mail verander, krijg ik dus een mail met een nieuw password erin, maar daar is m'n username niet ingevult.
Hallo !

Zoals beloofd is hier je nieuwe password.

Username:
Password: [*BLAAT*]

Op http://gathering.tweakers.net/profile.php kun je je password wijzigen.

Dit mailtje werd aangevraagd vanaf 212.187.84.133

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zal het even doorgeven, maar ik denk dat de passmailer een geintergreerd onderdeel van topix is, wat zoveel betekend als dat we er weinig aan kunnen doen, we kunnen namelijk nog steeds niet de code van topix namelijk niet bewerken.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Maakt op zich weinig uit, het ziet er alleen zo klungelig uit.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

't is juist wel makkelijk. Als iemand anders achter je bak gaat zitten ziet ie een w8woord, maar geen username zodat hij niet met je account kan gaan liggen fokken! :)

fokken alsin misbruiken bedoel ik dan. ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 23:41 schreef pier het volgende:
't is juist wel makkelijk. Als iemand anders achter je bak gaat zitten ziet ie een w8woord, maar geen username zodat hij niet met je account kan gaan liggen fokken! :)

fokken alsin misbruiken bedoel ik dan. ;)
That isn't a bug, that's a feature :)

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nielsz: That isn't a bug, that's a feature :)
Hmmmm ik zie toch duidelijk een spatie tussen 'Hallo' en het uitroepteken, hetgeen aangeeft dat er in de template rekening wordt gehouden met een username (alleen wordt deze blijkbaar niet gevuld). Beetje stom dus :z
Pagina: 1