Hmm lijkt me niet gek, goed idee zou ik zeggen het proberen waard!
Verwijderd
De reden dat het niet meteen verschijnt is om overbodige, dubbele, onzinnige, ranzige en irritante dingen eruit te halen, zodat niemand er last van heeft, bovendien worden de newspostings stuk voor stuk door administrators aangepast, gechecked enz...
Zo wordt de kwaliteit van de stie hoog gehouden, beetje stom om dan alles wat in de que staat openbaar te maken, dan maak je dat alles weer ongedaan.
Zo wordt de kwaliteit van de stie hoog gehouden, beetje stom om dan alles wat in de que staat openbaar te maken, dan maak je dat alles weer ongedaan.
En de titel van de artikelen dan?
Kun je in ieder geval zien of een nieuwsfeit al is gepost?
Kun je in ieder geval zien of een nieuwsfeit al is gepost?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
*schop*
Inzicht voor de submitters in de nieuwsqueue is een goed plan imho. De submitter heeft dan de mogelijkheid om na te gaan of zijn suggestie reeds gesubmit is en kan zo dubbelposts voorkomen. Hierdoor wordt de queue voor de nieuwseditors overzichtelijker. Waarschijnlijk volstaat een pagina waarop de links naar de verschillende nieuwsitems (reviews etc.) vermeld staan. Kleine moeite?
Inzicht voor de submitters in de nieuwsqueue is een goed plan imho. De submitter heeft dan de mogelijkheid om na te gaan of zijn suggestie reeds gesubmit is en kan zo dubbelposts voorkomen. Hierdoor wordt de queue voor de nieuwseditors overzichtelijker. Waarschijnlijk volstaat een pagina waarop de links naar de verschillende nieuwsitems (reviews etc.) vermeld staan. Kleine moeite?
schop to TFF
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Vind het zeker geen slecht idee maar daar mogen de man in blue over oordelen
hallo hee, een schop van twee jaar??
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Niet dat ik daar in mn eentje over beslis, maar je krijgt geheid users die vinden dat dit en dat gepost had moeten worden. Het is gewoon de taak van de redactie om die selectie te maken. Achteraf kun je altijd nog bij de nieuwslinks zien welke nieuwssubmits het niet gehaald hebben.
Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Niet dat ik daar in mn eentje over beslis, maar je krijgt geheid users die vinden dat dit en dat gepost had moeten worden. Het is gewoon de taak van de redactie om die selectie te maken. Achteraf kun je altijd nog bij de nieuwslinks zien welke nieuwssubmits het niet gehaald hebben.
Verwijderd
Zolang je de users maar net zo duidelijk als hier op dit beleid wijst dan voorzie ik geen problemen. Er staat niet voor niets na het submitten in de disclaimer duidelijk vermeld dat over het wel-of-niet plaatsen van suggesties niet gecorrespondeerd wordt.Op vrijdag 21 juni 2002 19:04 schreef Dries Arnolds het volgende:
maar je krijgt geheid users die vinden dat dit en dat gepost had moeten worden. Het is gewoon de taak van de redactie om die selectie te maken.
Dat zal het streven zijn maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat niet alle submits de nieuwslinks bereiken (wat overigens gedeeltelijk zal liggen aan het feit dat de submits een gebrek hebben aan nieuwswaarde).Achteraf kun je altijd nog bij de nieuwslinks zien welke nieuwssubmits het niet gehaald hebben.
Voor mijn suggestie is overigens niet relevant wat de submitters achteraf kunnen zien, een dubbelpost zal immers na het submitten moeilijk te voorkomen zijn
Dubbelposts kunnen ook voorkomen worden met een simpele check tijdens het submitten. Helaas is Femme een druk man
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Dat zou nog simpeler zijn idd. Jammer dat el presidente het te druk heeftOp zaterdag 22 juni 2002 02:10 schreef Wouter Tinus het volgende:
Dubbelposts kunnen ook voorkomen worden met een simpele check tijdens het submitten. Helaas is Femme een druk man
Pagina: 1