Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Winproxy luistert op een specifiek IP adres, proxyper luistert op 0.0.0.0. (= alle beschikbare IP adressen)Op zaterdag 15 december 2001 19:57 schreef Chakotay het volgende:
Iemand ideën?
Op het moment dat een programma op 0.0.0.0 luistert, kan een andere niet meer op 1.2.3.4 gaan luisteren, omdat alle al in gebruik zijn. Andersom werkt het wel, dan neemt 0.0.0.0 gewoon alle, behalve die al in gebruik is.
Ik gok dat het zoiets is.
Je kunt je proxyper trouwens op een specifiek IP laten luisteren, probeer die eens op je externe IP te zetten. (ik neem aan dat winproxy op je interne luistert)
Start je de perproxy tegelijk of eerder op dan Winproxy?
Als het eerst wel werkte zou dat misschien kunnen omdat je de perproxy pas opstarte nadat winproxy gestart was? Zomaar een idee van mij
Als dat niet werkt lees je het verhaal van Onno nog maar eens
Als het eerst wel werkte zou dat misschien kunnen omdat je de perproxy pas opstarte nadat winproxy gestart was? Zomaar een idee van mij
Als dat het probleem is moet je ze inderdaad zoals Onno al zei aan de juiste IP-adressen koppelenOp zaterdag 15 december 2001 21:01 schreef DukeBox het volgende:
Je moet winproxy en perproxy aan de goede NIC "binden".
Ah dat is het dus, eerst winproxy dan perproxy == goed, eerst perproxy dan winproxy == bad
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
JeujOp zaterdag 15 december 2001 21:03 schreef Chakotay het volgende:
Ah dat is het dus, eerst winproxy dan perproxy == goed, eerst perproxy dan winproxy == bad
Pagina: 1