=( Protected by witchcraft )=
Kun je voor zoiets geen argumenten aan de TR-etjes meegeven? (Weet niet of dat er wel is, maar dat kan met zoveel dingen...)
Anders kun je er altijd nog omheenwerken met een extra rij ertussen. Of wordt die dan te groot??
Anders kun je er altijd nog omheenwerken met een extra rij ertussen. Of wordt die dan te groot??
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
<tr style="cellspacingBottom:2;">
Zoiets
Kijk eens op msdn.microsoft.com/workshop onder DHTML
Zoiets
Kijk eens op msdn.microsoft.com/workshop onder DHTML
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Dat lijkt mij ook. 3 tabellen zelfs volgens mij. 1tje met 2 rijen en 2 met 2 kolommen daarin...Op zondag 16 december 2001 00:13 schreef Jasper het volgende:
uhm, dit tekkel je toch mbv 2 tables
de buitenste hoeft geen tabel te zijn denk ikOp zondag 16 december 2001 00:37 schreef SVL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. 3 tabellen zelfs volgens mij. 1tje met 2 rijen en 2 met 2 kolommen daarin...
dus maar 2
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Volgens mij wel, zie het bericht van de topicstarter. Maar ach, het blijven details...Op zondag 16 december 2001 00:41 schreef SWINX het volgende:
[..]
de buitenste hoeft geen tabel te zijn denk ik
dus maar 2
Sorry voor de late reactie... Maar het probleem is inmiddels opgelost... Gewoon een lege rij ertussen gezet van x pixels hoog.
=( Protected by witchcraft )=
Pagina: 1