Hey allemaal,.
Ik een pu losertje,.
Echt zielig ,oude mannen van 50,.die hier zitten,uit hun neus eten,...
Jammmer,.dat jullie niet voor iemand anders repect kan tonen,...
OF ,.dit forum moet van julie zijn,die zoooooo saai is,.Ik dacht,wat spanning,.
En dat seamstraat,sh*t,grappig hoor,vooral als oude mannetjes dat nog weten,....
Jammer,.dat jullie allemaal zo vervelend doen,.
Ik kan me best wel aan de regels houden,.hoor..
Maar valcon,.en zijn groepje,homo vrienden(excuse voor mijn taal,.maar ben pissed of)..Geven niemand een kans,...Sorry,rick als ik 3 topics geopend heb..maar ik wist nie hoe het werkte hier,mijn excuses,.
Ik vind dat die ventjes hier meer kleuteriger gedragen als mij,....
thematrix,.feel the power
Ik een pu losertje,.
Echt zielig ,oude mannen van 50,.die hier zitten,uit hun neus eten,...
Jammmer,.dat jullie niet voor iemand anders repect kan tonen,...
OF ,.dit forum moet van julie zijn,die zoooooo saai is,.Ik dacht,wat spanning,.
En dat seamstraat,sh*t,grappig hoor,vooral als oude mannetjes dat nog weten,....
Jammer,.dat jullie allemaal zo vervelend doen,.
Ik kan me best wel aan de regels houden,.hoor..
Maar valcon,.en zijn groepje,homo vrienden(excuse voor mijn taal,.maar ben pissed of)..Geven niemand een kans,...Sorry,rick als ik 3 topics geopend heb..maar ik wist nie hoe het werkte hier,mijn excuses,.
Ik vind dat die ventjes hier meer kleuteriger gedragen als mij,....
thematrix,.feel the power
Verwijderd
Ik kan me normaal gedragen,....
ehm ik heb het idee dat je niet echt overtuigend overkomt, of heb ik het mis???Ik kan me best wel aan de regels houden,.hoor..
Verwijderd
dat zei ik ook dat ik me zou gedragen
maar me andere account "Lord Helixz" is ook gebanned. Nog ff voor de duidelijkheid ik zal me nooit meer zo kinderachtig gedragen.
dus matrix als ik jou was zou ik me maar een tijdje stil houden. die moderators en admins hebben macht ze kunnen zo iets bij je doen als je begrijpt wat ik bedoel
maar me andere account "Lord Helixz" is ook gebanned. Nog ff voor de duidelijkheid ik zal me nooit meer zo kinderachtig gedragen.
dus matrix als ik jou was zou ik me maar een tijdje stil houden. die moderators en admins hebben macht ze kunnen zo iets bij je doen als je begrijpt wat ik bedoel
Verwijderd
Tip 1:,
Kappen,..met al die irri,..tante komma''s en punt...en!
Da,t, leest,... zo vervelend,...
Sappie,..feel the juice!
Kappen,..met al die irri,..tante komma''s en punt...en!
Da,t, leest,... zo vervelend,...
Sappie,..feel the juice!
hey allemaal.
effe een voorbeeld.
BEdankt,dat sommige nog wel normaal kunnen doen!
Sory van mijn gedrag.
Thematrix
effe een voorbeeld.
BEdankt,dat sommige nog wel normaal kunnen doen!
Sory van mijn gedrag.
Thematrix
Verwijderd
't is je vergeven.
als je nu ook nog eens niet je naam onder iedere post zet, het editknopje (
) gebruikt als je niet tevreden bent over iets dat je hebt gezegd en wat minder topics over jezelf opent en eerst vragen over spellen enzo even zoekt in bv altavista, ben ik weer helemaal blij.
als je nu ook nog eens niet je naam onder iedere post zet, het editknopje (
) gebruikt als je niet tevreden bent over iets dat je hebt gezegd en wat minder topics over jezelf opent en eerst vragen over spellen enzo even zoekt in bv altavista, ben ik weer helemaal blij.
request: close of verplaats deze topic, en open nooit weer zo een als deze......
Je blijft gewoon een irritantje, post maar zo min mogelijk, dan zakt de antipatie vanzelf wel (hoop ik), de lol
is er zo langzamerhand wel een beetje af.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
In het level 'The Spammer From Hell' loop je de helling af, dan onder de poort en schiet je beneden alle threads kapot. Daarna links omhoog, NIET langs de 'Room of Good Behaviour', nergens voor nodig. Ga meteen linksboven door de deur, schiet de paar admin's die je boven opwachten kapot, door de 'Hall of Annoyance' en aan het einde kun je wat EgoTrip-Powerups vinden. Dan terug, niet door het 'RuleField' lopen (slecht voor je Irritation-Score) en onderin al je Posts droppen. (Hoe meer hoe beter!) Als je dan twee keer op de Moderator schiet opent er een geheime deur, met daarachter de GANG waar alle GoT-members je juichend staan op te wachten!
Succes!
Succes!
Tjemig de Pemig Dopamine, ga hem nog ff helpen ook
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Euh..Rick
Beste admins, ik heb niks tegen homo's, en mij maakt het niks uit als iemand me voor homo uitscheldt (waar het hart van vol is loopt de mond van over, zullen we maar zeggen, in Matrix's geval; en mijn vrouw zal dat best grappig vinden om te horen dat ik homo ben geworden
). Echter, Matrix heeft zich onderhand wel dusdanig misdragen, dat het niveau van Basheeboy overschreden wordt. Enige actie van jullie kant zou ik, en vele mede-Tweakers, best waarderen.
Getuigt dit van kinderachtig gedrag van Matrix of niet.Maar valcon,.en zijn groepje,homo vrienden(excuse voor mijn taal,.maar ben pissed of)
Welke gang? Hij snapt het nog steeds niet.Hoe kom ik bij jullie gang?
Beste admins, ik heb niks tegen homo's, en mij maakt het niks uit als iemand me voor homo uitscheldt (waar het hart van vol is loopt de mond van over, zullen we maar zeggen, in Matrix's geval; en mijn vrouw zal dat best grappig vinden om te horen dat ik homo ben geworden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()