Dit viel me net op:

Volgens mij is terug redirecten een beetje dubbelop. Als je geredirect wordt ga je al terug. Toch?

Volgens mij is terug redirecten een beetje dubbelop. Als je geredirect wordt ga je al terug. Toch?

Virussen? Scan ze hier!
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
kloptOp zaterdag 15 december 2001 19:29 schreef brammus het volgende:
Volgens mij niet, je kan toch ook ergens anders heen geredirect worden
They made me do it.
Who is John Galt?
Ik vindt het sowieso een k*t-uitdrukking...Op zaterdag 15 december 2001 19:31 schreef WaarAnders het volgende:
"terug gedirect" wordt het dan dus, is dat dan wel correct
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Redirecten = ergens anders naartoe leiden. Dat kan zowel vooruit zijn als terugwaarts voor zover ik weetOp zaterdag 15 december 2001 19:31 schreef justmental het volgende:
Klopt gewoon hoor.
Redirecten zegt niks over welke kant dat op is.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
lijkt me ook meer EngelsOp zaterdag 15 december 2001 19:33 schreef Renegade het volgende:
daarentegen was nederlands nooit mijn sterkste vak
Dat zeg ik tochOp zaterdag 15 december 2001 19:33 schreef Renegade het volgende:
[..]
Redirecten = ergens anders naartoe leiden. Dat kan zowel vooruit zijn als terugwaarts voor zover ik weet
daarentegen was nederlands nooit mijn sterkste vak
Who is John Galt?
* Renegade geeft zichzelf een -1 dubbelpostOp zaterdag 15 december 2001 19:36 schreef justmental het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Putting the bit in Biton since 1997
[bijdehandte mierenneuk modus]Op zaterdag 15 december 2001 21:03 schreef Jag het volgende:
Als je gaat mierenneuken, dan moet je het wel goed doen: het is niet een pleonasme (ronde cirkel) maar een contaminatie (optelefoneren).
Who is John Galt?
Verwijderd
nee, dat is dan 'ergens anders naar gedirect worden' als ik het goed hebOp zaterdag 15 december 2001 19:29 schreef brammus het volgende:
Volgens mij niet, je kan toch ook ergens anders heen geredirect worden
als we dan helemaar gaan taalpuriteinen is het dan dus mooi wel ik wijzig, jij wijzigtOp zondag 16 december 2001 01:05 schreef Peewee het volgende:
Als je een bericht weizigt krijg je deze mededeling:
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
I got a problem-solver and its name is revolver
En ik begin een zin altijd met een hoofdletter, vervolgens eindig ik de zin met een punt.Op zondag 16 december 2001 01:53 schreef Illusion het volgende:
tsja Peewee
[..]
als we dan helemaar gaan taalpuriteinen is het dan dus mooi wel ik wijzig, jij wijzigt
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Sorry het was al laatOp zondag 16 december 2001 01:53 schreef Illusion het volgende:
tsja Peewee
[..]
als we dan helemaar gaan taalpuriteinen is het dan dus mooi wel ik wijzig, jij wijzigt
Professioneel Hyves-weigeraar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:29 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
[topic=221257/1/100]Op zondag 16 december 2001 14:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Hierover is al eens topic geweest
Ik heb onderaan dit staan:Op zondag 16 december 2001 20:55 schreef Slarioux het volgende:
En waarom staat er eik 'post reply' en 'new topic' in plaats van 'plaats reactie' en 'maak nieuw draadje' (oid)![]()
?
Da's ook een mooie ratjetoe• Edit subject
• Move topic
• Delete topic
• FAQ topic
• Sluit topic
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Da's ook inconsequent. Alles in het Engels, en dan wel sluit topic...Op zondag 16 december 2001 21:39 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb onderaan dit staan:
[..]
Da's ook een mooie ratjetoe.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Ghehe, ik ookOp maandag 17 december 2001 10:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan me hier werkelijk niet druk om maken. IRL gebruik ik NL en Engels door elkaar. Zo ook in mijn Windowsen, en zo ook online.
Welk probleem?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:30 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:30 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq