Toon posts:

PHP forum!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mischien, heel mischien is dit een oplossing voor het GoT-search probleem.
Phorum is een PHP/Mysql forum, lijkt redelijk op UBB, en is gratis en is ook makkelijk aan te passen, er ontbreekt volgens mijn snelle test alleen nog een registratie functie, maar dat moet toch niet teveel werk zijn om dat in te bouwen. Lijkt mij.
Hier de tanken

Verwijderd

er wordt gewerkt aan een nieuw php forum.. toch adjes... :)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Phorum is bagger. Het is leuk in mekaar gezet, met veel overbodigheden. Ik kan als php'er zelf wel mijn tables en kleurtjes instellen dmv CSS ofzo. Ik hoef echt geen config.inc waar in staat wat de achtergrondkleuren zijn...

En het ergste: de structuur is _KLOTE_. Je moet voor een enkele reaktie op de link klikken, dan weer terug etc...UBB is DE manier, dus weet iemand een php ubb-look=a-like forum, gratis dan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat config over Phorum zegt is waar, maar het is wel snel, en de oplossing voor al de problemen is er zelf eentje te ontwerpen. Mischien een hoop werk maar, werkt dan wel zoals jij het wil!

Mensen die er zin in hebben moeten dat maar laten weten

Phorum heeft ook een zogenaamde Flat View kwam ik net achter, dan heeft het gewoon de zelfde look als UBB, alleen het feit dat je niet hoef te reggen om te posten is nog een beetje kut, maar daar is iets aan te doen.

Ga hier maar effe kijken dan zie je de flat view