I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
het is een AHHAA core, dus slechter.. en je hebt minder cache, weet niet of je zo ver kan komen
ach man zet dat ding ook rond de 1200 dan hebbie een fijn CPUtje
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
gaap wat een vraag denk je niet toevallig dat je deze duron net als je tb overklokt dmv van de fsb en multiplier?
Hmm en het unlocken hoe gaat dat? Want er zitten bv bij de L1 brug nu meer puntjes.
En de andere bruggen zitten ook op andere plaatsen.
Iemand hier al ervaring mee?
Ohja..
En de andere bruggen zitten ook op andere plaatsen.
Iemand hier al ervaring mee?
Ohja..
Als je te beroerd bent om vragen normaal te beantwoorden kruip je toch weer lekker je bed in..gaap wat een vraag denk je niet toevallig dat je deze duron net als je tb overklokt dmv van de fsb en multiplier?
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ikzelf heb ook zo'n processor.. Ik krijg uhm niet boven de 1150, komt niet door de koeling, stressed is mijn CPU-tje 42 graden.
Gewoon de L1 bruggen verbinden als bij andere AMD's...
Ik zie op dit plaatje maar 1 rijtje bruggen bij de L! staan, gewoon de bruggen onder het pijltje aan de rechterkant van de proc op dit plaatje..
Gewoon de L1 bruggen verbinden als bij andere AMD's...

Ik zie op dit plaatje maar 1 rijtje bruggen bij de L! staan, gewoon de bruggen onder het pijltje aan de rechterkant van de proc op dit plaatje..
Niet echt super dus... hmmm. jammer
thanx anywayz
thanx anywayz
Pagina: 1