ik heb een javascript in elkaar gezet.
en er gaan dus een paar dingetjes mis onder opera (onder ie doet ie het wel goed). Maar aan de hand van die alart functie wil ik zien of menuExpand ook word aangeroepen, maar ik krijgt het niet voor elkaar. Ik heb al een hele lading tutorials doorgekeken en daar word gebruik gemaakt van de alart op deze manier. Dus wat doe ik fout?
[ps] deze javascript is ingevoegd op een html pagina, dus geen los bestand voor zover dat belangrijk is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| function initializeMenu()
{
var menuElements = document.getElementById('menu').getElementsByTagName('div');
for (i = 0; i < menuElements.length; i++)
{
if (document.getElementsByTagName && document.getElementById)
{
if ((menuElements[i].getAttribute('class') == 'subMenu') || (menuElements[i].getAttribute('class') == 'subMenuContent'))
{
//menuElements[i].style.display = 'none';
}
else if ((menuElements[i].className == 'subMenu') || (menuElements[i].className == 'subMenuContent'))
{
//menuElements[i].style.display = 'none';
}
}
}
}
function menuExpand(pageObject)
{
alart('menuExpand');
if (document.getElementById(pageObject).style.display == 'none')
{
document.getElementById(pageObject).style.display = 'block';
}
else
{
document.getElementById(pageObject).style.display = 'none';
}
} |
en er gaan dus een paar dingetjes mis onder opera (onder ie doet ie het wel goed). Maar aan de hand van die alart functie wil ik zien of menuExpand ook word aangeroepen, maar ik krijgt het niet voor elkaar. Ik heb al een hele lading tutorials doorgekeken en daar word gebruik gemaakt van de alart op deze manier. Dus wat doe ik fout?
[ps] deze javascript is ingevoegd op een html pagina, dus geen los bestand voor zover dat belangrijk is.