liteon24x nieuw leest niet, extra drivers nodig??

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Liteon12x, ricoh7040 werkten als een tierelier.
Ik koop een nieuw brander de 241040 LiteOn.

Op alle IDE kabels geprobeerd als master, als slave, alleen op de kabel, samen op kabel, maar niets hielp. Hij wordt wel herkend door windows.
Hij weigert de cd's te lezen onder win98SE. Hij spuugt ze na 15 seconden uit, zelfs tijdens het booten al! meerdere cd's geprbeerd maar zelfde resultaat.

Nu valt me op dat de andere branders als pio mode 3 en 4 waren herkend in de bios en deze als udma33.

Heb ik soms extra drivers nodig, of heb ik gewoon een rot exemplaar gehad??

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

er zijn volgens mij al eens eerdere topics geweest over de liteon 24x dat het laadje maar steeds weer open gaat bij als men er een cd/cdr/cdrw/tosti >:) erin doet, zou hem proberen om te ruilen voor een ander als ik jou was

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Op zaterdag 15 december 2001 19:54 schreef huppeldepup het volgende:
er zijn volgens mij al eens eerdere topics geweest over de liteon 24x dat het laadje maar steeds weer open gaat bij als men er een cd/cdr/cdrw/tosti >:) erin doet, zou hem proberen om te ruilen voor een ander als ik jou was
Bedankt, dat wordt dus maandag weer terug naar de winkel :(
Om dit soort dingen koop ik dus altijd enigzins in de buurt.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant