Toon posts:

Dit zal errug bot klinken...

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
En der zal wel een hevige discussie over ontstaan. Daarom vraag ik ook of de Aadjes of Modjes et zo snel mogenlijk kunnen sluiten.
Maar ik ben gewoon echt F*CKING ZWAAR pissig over wat er nu gebeurd. Die Powerweb mannekes komen hier gewoon echt et board vern**ken. Sinds ze hier zijn , zijn er al tig replies en tig topics nutteloos geweest. Dit zijn gewoon kinderen die niet het nut van dit forum begrijpen. Het Spielerij forum begint zelfs al een beetje op het Powerweb te lijken. Kijk maar naar de topic van TheMatrix. Helemaal in Caps geschreven met zoveel mogelijk uitroeptekens erachter. Ik vraag dan ook ( en ik denk dat er heel wat GOT-ers et met me eens zullen zijn)

BAN DEZE GASTEN!!!! Ze VERN**KEN echt alle forums nu en ze doen dit gewoon express. Nu wil ik geen gezeik van GDI-manneke en die shit horen van ja wij weten de regels niet goed. Ik vind dat we jullie genoeg tijd hebben gegeven om de faq door te lezen. En niet alles is verrot. Er zijn er ook 2 of 3 van het Powerweb die wel normaal doen maar ( en ik denk wel dat jullie weten wie) er zijn er ook een aantal die hier gewoon de boel komen verzieken !

BANNEN die hap en dan is et afgelopen.
Ik zou het erg triest vinden om GOT naar de kloten te zien gaan door (inderdaad) een stel van die achterlijke pubers.

NO MORE!

Scope

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Noem jij eens op wie er van jou wel weg mogen dan?

Wil ik eigenlijk wel ff weten.

Verwijderd

Topicstarter
Jij dus niet... jij gedraagt je normaal en hebt je aangepast. Vinnik erg cool.

Maar die Raikane , GDI-gast en Thematrix mogen van mij OPZOUTEN !

Kijk ook topic in Spielerij : UT probleem SPOED!

Dat zegt genoeg...

Tegen jou heb ik niets Goingin. Serieus niet. Jij doet normaal mee en dat waardeer ik enorm!

Klasse! Serieus!

:)

• Goingin
pfffffffff, GROTE opluchting.

Ik doe er anders verdomde veel me best voor.
Mag ook wel als je wat wil.

Verwijderd

Ze kunnen toch mooi terecht bij Stuffis Generalis-> Topic Verneuken :) (alsjeblieft niet)

Verwijderd

Scope: ik ben het met je eens dat het momenteel een kolerezooi wordt.
Heb gisteren mijn ogen uitgekenen op het Spielerij forum. Loopt iemand het hele Forum te verzieken (TheMatrix ja).
Heb er zelf ook al een topic over geopend.

Rick: kan jij niet wat van die topics verwijderen?

Verwijderd

De Matrix is inderdaad lekker bezig geweest. Ik ben normaal gesproken een zeer vriendelijke persoon, die iedereen graag een kans geeft. Maar hij heeft zijn kansen onderhand een keer of 3, 4 verspild.

De rest heeft zich blijkbaar (of moet ik zeggen "gelukkig") aangepast. Zelfs over het gedrag van GDI-onuitspreekbaar ben ik niet geheel ontevreden (hij moet wel nog de Edit-knop ontdekken :) ).

Maar Matrixje schijnt niet begrijpen, ondanks dat hij naar eigen zeggen 15 jaar is, dat iedereen welkom is, zolang hij/zij zich gewoon enigszins aan de regels houdt. Echter, 3 topics over hetzelfde onderwerp openen, schelden, ronduit slecht taalgebruik, en het duidelijk negeren van meervoudige waarschuwingen van de forum-administrator, zal geen sympathie bij mede-Tweakers oproepen.

Verwijderd

Inderdaad,
Sinds een maand of drie (misschien vier) ben ik op dit forum blijven hangen. Een Oase tussen al die andere forums.
Please vindt een wijze om dit zo te houden!!

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Zelfs ik moet toegeven dat Matrix (hoewel er genoeg bewijzen zijn) zich niet echt aan de regels houdt hier. Ik ben benieuwd wat Matrix te zeggen heeft...

Nu 3 gasten tegelijk te bannen, is een beetje "wreed". misschien moeten jullie wachten om hun antwoord voordat er besloten wordt of ze verbannen zullen worden...

Ben blij dat er geen klachten over mij zijn :)

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Precies JeePee, ik ben hier binnengestroomt via tweakers.net en ik vind dit forum echt grote klasse. Ik denk dat daar ook een deel van het probleem ligt. De meeste mensen die hier posten komen van tweakers.net en zijn op de 1ste plaats tweaker (met fans rotzooien enzo). Daarnaast zullen de sommige ook wel online Q3A of UT spelen.
thematrix en GDI zijn volgens mij geen tweakers maar echt alleen maar gamers. Dat zijn gewoon mensen (pubers) die andere gewoontes hebben. Goingin bewijst dat je je wel kan aanpassen als je het maar wil. Echt klasse hoor.

Naja jongens, sorry voor deze misschien wat te filosofische overwegingen maar dit is mijn visie op het probleem (want dat is het onderhand wel). Als als ze niet willen luisteren en leren dan moeten ze maar voelen. Dus dan maar bannen.

PS: Is hier ooit al iemand gebant?

Verwijderd

Nou SJR, daar ben ik het niet helemaal mee eens:
volgens mij geen tweakers maar echt alleen maar gamers
Ik ben iemand die inderdaad z'n PC zit te overclocken en wat dies meer zij, maar ik ben ook iemand die veel games speelt (mits de tijd het toe laat; wil nog MCSD worden dit jaar). Dus niet alleen Q3A of UT, maar ook adventures en race-games.

Als je alleen maar games speelt, is dat nog geen excuus om je als een kleuter of GI Joe te gedragen. M'n kleine nichtje van 11 heeft betere communicatieve vaardigheden dan Matrix.

Wat dat bannen betreft: ik heb 't zelf nooit gezien, maar wat ik zo hoor van anderen schijnt het wel gebeurd te zijn.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

computernerd, psycho.. meer kom ik zo ff niet op... thematrix is NOG niet gebanned maar wordt goed in de gaten gehouden.

Verwijderd

Euh, Rick: wie zijn er in dit specifieke geval computernerds en psycho's? Ik zie mij zelf als een redelijke "nerd" (alhoewel ik thuis de PC niet meer zoveel aan heb staan; vindt 't vrouwtje niet zo leuk). Maar psycho...

Verwijderd

Dat is ook meer van toepassing op mijn persoon >:)

Zit veels te veel achter die PC, dat neemt psychotische vormen aan ;)

Verwijderd

Rick vergeet de leukste .

BansheeBoy is eating his banana .
Hallo , alles Banshee ? Met mij wel . Luister je moet kabel nemen , veel sneller .

Moet ik nog verdergaan ?? :+ :+

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ow ja das waar ook, BansheeBoy... die komt nog wel eens in de chatbox :)
Valcon: computernerd was 1 of ander eikeltje die de nick computernerd had.. en psycho is ook een paar keer langsgekomen.

BansheeBoy.. haha :D

Verwijderd

Oh, je bedoelde users. Bansheeboy zegt me nog wel wat. En nu je het zegt, Psycho ook. Computernerd niet.
Dus die illustere figuren zijn gebanned. En terecht, lijkt me: die Bansheeboy was iemand die nogal erg op GDI-dingetje en Matrix leek qua niveau van de posts en topics.

Verwijderd

Ik ben hier net nieuw en een ongeloofelijke gamer ( ik hou me natuurlijk ook heel erg bezig met de hardware ) maar volgens jullie ben ik dus een kleutertje..........?

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Beste Adjes,

kunnen jullie gewoon alle topics sluiten die te maken hebben met het wel/niet functioneren van de "ex" power web leden.

Ik word er een beetje moe van om bij iedere topic die ik lees dit onderwerp weer voorbij te zien komen.

Ik weet niet of ik recht van spreken heb aangezien ik hier nog niet zolang kom,en ook nog geen 2413 "zinnige" posts heb geplaatst.

Jullie zouden mij en ik denk vele anderen een groot plezier doen om deze topics te sluiten.

Geef iedereen die lid word gewoon een week of 2 om zich aan te passen.Als ze zich niet aan willen passen ban ze dan na 2 of 3 waarschuwingen.Gaan ze maar ergens anders kotergein uithalen.

Greetz Jur.

Verwijderd

De meesten die van Powerweb zijn afgekomen zijn nu redelijk normaal bezig.

Alleen TheMatrix (die later binnen is gekomen) begint de hele zaak nu weer te verzieken. Gelukkig houd hij zit voortaan wel rustig, want er hangt een /kickban boven zijn hoofd. En Raikane had weer een uitspatting gisteren... Hopen dat het bij die ene keer blijft. Anders...

ikwil even ZEGgen da t THEMAtrirx of zo,..? gebant mot wor.du,! alshi jzodoorgaat..?!>..want die ka necht niETTYpem>?.. ofzO
bavaria
drink the power

:D

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ban TheMatrix, deze LAME idioot gaat maar lekker naar het C!T forum daar hebben ze ook een games-sectie :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Geef iedereen die lid word gewoon een week of 2 om zich aan te passen
Tuurlijk, dus constant je lopen ergeren aan mensen die de eerste 2 weken als een bezetene posten. Gelukkig komen er iedere dag nieuwe bij, dus hou je altijd een puinhoop.

Nee, bedankt, gelijk de kop indrukken die onzin, dan maar de frustraties van de nieuwe dat ze even door een paar van dit soort topics moeten. Weten ze meteen wat ze wel en niet kunnen maken...

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Rickjansen: ik dacht dat Bansheeboy en Computernerd een en dezelfde persoon waren.

Niet?
[Specs]

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nee, computernerd en Bansheeboy waren twee verschillende personen.
Computernerd heeft nog een tijdje op C!T <strike>rondgehangen</strike> rondgeklooid en is daar uiteindelijk ook maar weggegaan.
Kaj.

Verwijderd

Rickjansen,
computernerd, psycho.. meer kom ik zo ff niet op... thematrix is NOG niet gebanned maar wordt goed in de gaten gehouden.
hoe ver mag je gaan voordat iemand eindelijk van het Forum gekicked wordt, is ie al niet die grens gepaseerd? keb 't over THEmatrix (ofzow) :)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Nou, laat ik het zo zeggen: Het is niet aan te raden thematrix's voorbeeld te volgen. Hij was eigenlijk al te ver gegaan.

Verwijderd

Maar onze grote vrind rick is erg vredelievend :)

Verwijderd

ik heb alles nu eindelijk gelezen van deze topic (daar was ik wel ff mee bezig) en ik vind dat er nu mensen (ik ben de namen vergeten maar zij zullen zich hierbij wel aangesproken voelen) die geschiedenis uit de kast halen. elke dag hier op tweakers is (zo lijkt het) dan weer een week geleden. ik heb in het begin (dus een paar weken geleden) wat veel topics gepost, maar gelijk na de reactie stopte ik er toch mee? en we zouden toch afspreken dat we er niet meer over zouden praten? the matrix heeft ook wat veel topics geplaatst net als ik dat deed. maar hij leert nu ook van zijn fouten. toen ik in groep 3 zat en 3+3=6 wist (dus eerst nog niet) dan heb ik als ik dat geleerd heb, dan heb ik een seconde daarna alles weer goed. dus als ik dan in groep 8 zit en mijn meester zegt dat ik in groep 3 3+3=6 nog niet wist. dat zou ook een beetje tegek worden. ik hoop dat jullie me begrijpen en dat ik hier niet al te veel commentaar op krijg wat ik (denk ik) wel zal krijgen. :'(

Verwijderd

Ik weet niet wat Scope tegen mij heeft maar ik krijg de indruk dat ie mij een klein opdondertje vindt, ach ja volgens mij is nou ook niet bepaalt de slimste hier, kijk maar wat ie bij z'n icq info heeft staan...
Manga f*cking rulez!!!!! Whoever says differerent has to shut the f*ck up!

To catch me, you've got to be fast!
To find me, you've got to be good!
To beat me, you've got to be kidding!!!

"Don't worry about the world coming to an end today.
It's already tomorrow in Australia."

Who Warez Winz

Some days your the bug - some days your the windshield.

It starts when you sink in her arms...
It ends with your arms in her sink....
i rest my case

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03-2025

MixMasterMike

Impervious

Raikane houdt gewoon ff je muil ja. Je bent zielig, dat vindt ik niet alleen maar met mij zo'n beetje iedereen hier.
Dat rijmpje van je slaat ook nergens op, heb je vast zelluf bed8.

Die powerweb lui verzieken de laatste tijd flink et spielerij forum, GEWOON OPZOUTEN JULLIE!!!!

Als je wilt zieken ga je maar naar je powerweb forumpje, de GoT forums zijn voor serieuse probs ja????

Oh ja, dat sneue plaatje van Raikane zuigt, ik hoop voor je dat je niet echt zo lelijk bent :).

I'll catch you on the flip side....

Verwijderd

Topicstarter
Heb je daar problemen mee... zielig ventje? Ik spaar van dat soort geinige leuzen... de intelligentie heb jij niet eens. Je snapt ze volgens mij niet eens. En wat ik al helemaal lamlendig vind van zo'n irritant dom ******* pubertje als jij is dat je info van iemands ICQ op het forum gaat plaatsen.

Zeer triest. Ik hoop ook dat je snel gebanned wordt. Zeer snel.
En trouwens wat zit je te zanniken op mij joh met je trieste : PEACE THROUGH POWER !!!

Zeker zelf bedacht of niet? En dan zo'n fucked up triest logootje erbij. Zeker een keer je kleine broertje in paint laten maken. Dat kan toch iedereen joh? Gewoon een paar plaatjes van Internet jatten en dan ff over elkaar heen plakken...

BLEGH!

ZIELIG TRIEST FUCKED UP ****** PIEPERTJE !!!!!!!!

GATVERDAMME !

Zo dat lucht op!

En ja.. Manga RULES ! Ik kan er niets aan doen dat je van je moeder nog geen manga mag kijken. Op Pokemon na dan...

:P

Verwijderd

scope, nu ben jij wel een beetje zielig. jij scheld schelde is voor kleine kinderen. jij vind jezelf toch zo goed? dan moet je ook het goeie voorbeeld geven, anders gaan wij ook schelden want als jij het doet dan moeten wij het ook doen, ja want jij bent natuurlijk de leider hé? :r

Verwijderd

Topicstarter
*ZUCHT*

Ik ga hier verder niet meer op in hoor...
Dan verlaag ik me tot hun niveau en dat is precies wat ze willen...

Adjes en MOdjes zie maar wat je ermee doet.

:(

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Wat volgens mij nog het beste werkt is gewoon binnenkomen op een forum, de eerste maand kijken hoe stemming er is, en of er richtlijnen zijn. Als die er zijn hoef je nog niet eens de FAQ gelezen (Ik heb het zelf na een tijdje zelf wel gedaan, er waren nog wat vage dingen.)te hebben want er zijn altijd wel threads waarin mensen op hun flikker krijgen.

Mijn advies:
Als je op een nieuw forum komt, lees eerst de FAQ, en kijk de eerste maand rustig rond op het forum, dat je goed weet wat de grenzen zijn en wat je kunt verwachten als je een thread opent. Ga niet meteen zitten lullen.

Moraal van het verhaal:
Houdt je kop dicht als je er geen verstand van hebt/niet weet waar het over gaat.

Ik denk dat het nu duidelijk is, dus gooi maar dicht die handel.

• Goingin
He lui!!
Wat is dit!!

Is het probleem net een beetje uit de wereld, komen ze weer met een ander k*tgeintje (pardon my dutch) waardoor de hele bende weer oplaait.

Raikane, jij bent nu ook wel lekker aan het stoken zeg, kap daar ff mee wil je, je bent nu aardig op weg om de aadjes en modjes goed pissed te krijgen, zou maar ff oppassen met wat je zegt.

Verwijderd

als we nu alleen nog aardige dingen over elkaar zeggen. dus wil je aub en niet jezelf uitleven en gaan schelden. dat wat scope gedaan heeft klopt wel, maar op de manier waarop je het zegt is een ander verhaal. ik luister naar de raad van vleermuis dus ik hou me een tijdje gedeist, maar ik zal in die tijd soms nog wel eens wat posten maar geen topics (wat ik al niet meer doe). dus we spreken elkaar met een vriendelijke normale toon aan (ik zeg niet dat dat niet voor mij geld) en we respecteren elkaar. ook nieuwelingen moeten we respecteren. dat wou ik ff zeggen, en nu gaat mijn tijd in.

Verwijderd

Al die zeikerds hier kunnen zelf wel een
forum beginnen! Kunnen ze hun eigen forum
verzieken! :) :+

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, wat ik fout gedaan heb?? Ik heb van de Ad. of Mod. hier nog geen enkel klacht ontvangen.
maar goed kennelijk vinden bepaalde mensen, die zich duidelijk superieur beschouwen aan de nieuwkomers hier, dat ze alles mogen zeggen, ik zal maar geen namen noemen anders gaat ie weer huilen en schelden >:)

Verwijderd

ronald is dus duidelijk een heethoofd...

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Genoeg gezeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.