ik zie soms mensen spelen met een <SPATIE> naam
?
Hoe doen ze dit?
het is geen " ofzo
Hmmz
en /name <SPATIE> werkt ook niet
?
Hoe doen ze dit?
het is geen " ofzo
Hmmz
en /name <SPATIE> werkt ook niet
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
de code voor de spatieOp zaterdag 15 december 2001 18:37 schreef Devilseye het volgende:
wat is 0160?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
dan doe je alleen Alt0160 werkt bij mij wel dacht ikOp zaterdag 15 december 2001 19:28 schreef Devilseye het volgende:
WOL NET
ik moet alleeen 1 spatie hebben
niet een naam MET een spatie
nee alleen een spatie
een kinda LAME nick
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq