Toon posts:

The Matrix

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit net vol verbazing te kijken op het Spielerij Forum, en zie dat ene The Matrix (die overigens ook nog eens gierende taal en tikproblemen heeft) het hele Forum loopt te verzieken met allemaal nutteloze posts. Gelukkig zijn er ook een aantal meteen veer gesloten, klasse!

Nu ben ik niet iemand die zich ergens snel aan erger, maar ik moet zeggen dat dit mij persoonlijk toch (iets?) te ver gaat.

Ik heb intussen ook al begrepen dat hij een waarschuwing heeft gekregen voor een eventuele ban.

Zoals ik er tegenover sta: UITVOEREN!!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik denk dat hij nu eindelijk de betekenis van "ban" heeft gevonden...

We houden hem in de gaten.

Verwijderd

Bannen die Hap :) :+ anders wordt het hier DisneyParadise! :+

Verwijderd

The MaTrix is een toffe gozer !
Hij is gewoon niet gewend aan de regels hier..
Ik vond het in het begin ook moeilijk om me aan de regels te houden.
Nu eigenlijk nog steeds..

Maar persoonlijk vindt ik het wel erg flauw omiemand te verbannen omdat hij de normale gang van zaken hier niet begrijpt..

Ik hoop niet dat jullie dit verkeerd op vatten..
Maar het lijkt alsof jullie niet echt veel gewend zijn..

Ze proberen het ook goed te doen.
Het lukt alleen niet zo..
Dat kun je ze toch niet kwalijk nemen..

Verwijderd

Topicstarter
Ze proberen het ook goed te doen.
Het lukt alleen niet zo..
Bestaat er een groter tegenstrijdigheid dan dit?
omdat hij de normale gang van zaken hier niet begrijpt..
Ik vraag me af van welk niveau hij dan wel niet moet zijn om de 'normale' gang van zaken niet te begrijpen. Alsof je doctorandus moet zijn.

Gewoon kappen met die onzin, dat is al vaker gezegd.

• Tom
  • Niet online

Tom

Als elke bezoeker die hier komt met die 'aanpassings' probleempjes zit is het hier binnenkort echt een teringzooi. Drie nieuwe topics openen is dus echt niet nodig, en niemand kan mij vertellen dat hij dat niet wist.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

BlackDragon->
Tjeezis man, je klinkt als een ouwe lul die hier al jaren rondhangt. En dat terwijl je je nick op 12 maart geregd hebt.
Is dat niet een beetje... raar, op z'n zachtst gezegd?
TheMatrix mag dan voor jou een toffe gozer zijn, met berichten als de zijne vind ik hem niet tof.
Kaj.

Verwijderd

tja op het powerweb, was alles mogelijk...
daar kon je 124 dezelfde berichten achter elkaar plaatsen, en op verschillende "kanalen" om het zo maar ff te noemen, dus als je te lang op het powerweb blijft dan weet je op een gegeven moment niet beter meer... >:)

• Onno
  • Niet online
Zulke extreme regels zijn er niet dacht ik. Je hoeft je alleen maar een beetje sociaal te gedragen. Is dat nou te veel gevraagd?

Verwijderd

idee:

zou het niet leuk zijn om gewoon een soort 'toelatingsgesprek' in de vorm van een quiz te maken die iedereen moet afleggen voordat ze hier kunnen komen.. met technische (het is bovendien [url="http://www.[b]tweakers[/b].net"]www.tweakers.net[/url] ...) en globale vragen (over sociaal doen bijvoorbeeld) :+

okee okee, dit is erg extreem, maar misschien moet dit forum meer de reputatie krijgen van computerforum-met-een-beetje-general chat, dan dat van cool-forum-waar-domme-admins-zijn. dat houdt ook meteen script-kiddies weg.

Verwijderd

mchyde-> een ballotagecommissie? DAT NOOIT! Gewoon lekker afzeiken wat je niet zint; ieder z'n eigen mores, toch?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik heb hem in een ander topic ook al gepost, maar misschien zouden sommigen deze pagina eens kunnen lezen: http://www.rendo.dekooi.nl/paginas/neti.html
(lees nieuwsgroep als forum)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

ik heb het wel gehad bij Spielerij, je komt daar toch met je vragen over spellen, het is daar meer 1 grote discussie over powerweb geworden. Ik vind het er daar niet leuker op worden. Ik keek er net ff en wat zie ik, iets van 6 op slot gepleurde topics.. en dan vooral van die matrix eikel. :( ik hoop in ieder geval dat dat zootje ongeregeld snel weer naar dat powernep forum verhuisd... ik kijk op Spielerij over een week wel weer, misschien gaat het er dan iets leuker aan toe.

Verwijderd

Bannen die aap.
Wat nou aanpassingsproblemen? Ok je kunt eens een foutje maken door iets te posten wat niet mag maar onze grote vrind matrix kan niet eens abn spreken. (ok nu wil ik niet zeggen dat mijn nederlands zo geweldig is maar het is wel redelijk netjes dacht ik?)

Die powerwebbers kwamen hier omdat volgens hen het powerweb vern**kt was. Ik denk dat wij nu maar naar het powerweb forum moeten verhuizen? Wel zo rustig.. :P

Vergeef mij mijn negatieve gedachten over powerwebbers maar ik heb nog niet 1 gezien die normaal kon posten. Of is dat omdat zij die het wel kunnen niet opvallen..

Verwijderd

Ik kom ook van het powerweb, maar hebben jullie van mij last gehad?

Verwijderd

nee tweakers.. ik denk dat jullie het niet helemaal begrijpen wat wij bedoelen. het zijn niet de regels die zo moeilijk zijn, maar het is de overstap. powerweb-tweakers dat is totaal iets anders. gun hem een beetje tijd en dan lukt het allemaal wel. hij wil heus niet dit forum gaan verzieken en het zal heus wel lukken he hier uiteindelijk weer normaal te krijgen. jullie tweakers komen overal best vaak krijg ik de indruk. daarom (omdat dat bij powerweb niet was) heb ik een bericht (aan alle tweakers) op dit forum en op spielerij forum gezet. ik wist echt niet dat jullie op alle forums zouden komen. op powerweb houd ik er maar 1 in de gaten (ook omdat de andere flut en waardeloos zijn). je moet op powerweb alle forums vergeten behalve geen nepnamen. ik werd ook niet zo gemogen en nu volgens mij nog steeds niet door iedereen, maar het is al wel met mij vooruit gegaan als je dat vergelijkt met de eerste keer dat ik hier kwam (3 topics) en daar heb ik van geleerd. jullie hebben mij niet gebant (wil ik ook liever niet) en jullie hebben mij ook een kans gegeven. wat wel zo is is dat als je een topic plaatst die gesloten word om dan niet nog een 2e te gaan zitten maken. dat was ook een fout waar hij zeker weten van geleerd heeft. dus please, ban hem nog niet, geef hem rustig de tijd.

Verwijderd

whoa... GDI-blubblub's outbreak... *applaus* :)

dat vind ik toch wel een goed teken. nu hopen dat het met de rest van de powerweppers ook zo gaat...

enne Ali.. ik heb nog nooit een topic waarin jij reageert gelezen, dus ik heb geen last van je ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.