Ik heb een LG 795FT+ die via Teleplan omgeruild moet worden. In een aantal oude topics over LG icm Teleplan heb ik vreselijke, maar ook goede verhalen gehoord over. Ik heb ze een mailtje gestuurd hoe of wat. Wat kan ik nu verwachten? Komen ze hem thuis omwisselen? Ik hoor graag jullie reacties, aangezien er waarschijnlijk heel wat mensen zijn die hier mee te maken hebben gehad.
Verwijderd
uhm ja ... heb inmiddels mijn 7e monitor (795 ft plus) mogen ontvangen. wat ik al eerder heb gemeld is dat de service echt ok is... als je belt dan krijg je meestal binnen 3 dagen een nieuwe . probleem ligt niet zozeer aan de service, maar meer aan de reparaties.
je krijgt zowieso altijd een gerepareerde, en dit is slecht. ik heb dus net mijn 7e ontvangen en die is dus ook klote... ik wacht nog een dag met terugbellen, want anders scheld ik die hele toko verrot..terwijl er zon lievedame werkt met een mooie zachte g... dus maandag maar bellen.. en proberen mijn geld terug te krijgen, plus de gemaakte extra kosten.
dit is wat ik allemaal heb meegemaakt.
1) beeldlinksboven verspringt naar beneden... dus geen mooie horizontale lijn
2) kleur in de hoeken komen niet overeen met centrum van beeldbuis
3)krassen op de voorkant van de monitor
4)teer vlekken of iets irritants op de plastic van monitor
5) kras op beeldscherm
6)kleuren worden rood of groen... dus alles je
7) ja ik ben er nog niet.. ze liegen.\ ik zou de laatste keer een nieuwe krijgen maar dit is wederom een gereviceerde met teervlekken erop
8)aan en uit knop... als monitor standy staat dan blijft het lampje groen
Nu kan iedereen wel denken dat ik een miereneuker ben., maar als ik een nieuwe monitor koop en ik krijg een gerepareerde terug die smerig is en niet ok dan hoef ik dit niet te accepteren... ik ga maandag maar bellen... en dus proberen van mijn lg af te komen
je krijgt zowieso altijd een gerepareerde, en dit is slecht. ik heb dus net mijn 7e ontvangen en die is dus ook klote... ik wacht nog een dag met terugbellen, want anders scheld ik die hele toko verrot..terwijl er zon lievedame werkt met een mooie zachte g... dus maandag maar bellen.. en proberen mijn geld terug te krijgen, plus de gemaakte extra kosten.
dit is wat ik allemaal heb meegemaakt.
1) beeldlinksboven verspringt naar beneden... dus geen mooie horizontale lijn
2) kleur in de hoeken komen niet overeen met centrum van beeldbuis
3)krassen op de voorkant van de monitor
4)teer vlekken of iets irritants op de plastic van monitor
5) kras op beeldscherm
6)kleuren worden rood of groen... dus alles je
7) ja ik ben er nog niet.. ze liegen.\ ik zou de laatste keer een nieuwe krijgen maar dit is wederom een gereviceerde met teervlekken erop
8)aan en uit knop... als monitor standy staat dan blijft het lampje groen
Nu kan iedereen wel denken dat ik een miereneuker ben., maar als ik een nieuwe monitor koop en ik krijg een gerepareerde terug die smerig is en niet ok dan hoef ik dit niet te accepteren... ik ga maandag maar bellen... en dus proberen van mijn lg af te komen
Bedoel je hiermee dat als ik nog garantie heb ik wel recht heb op een nieuwe en ik geen nieuwe krijg?Op zaterdag 15 december 2001 18:21 schreef vibe_line het volgende:
Een heel lang verhaal dat ik even kort gemaakt heb.
Je zegt namelijk eerst dit: als je belt dan krijg je meestal binnen 3 dagen een nieuwe.
En een paar regels verder zeg je dit: je krijgt zowieso altijd een gerepareerde, en dit is slecht.
Wat bedoel je nou? En het probleem bij mij is dat de alle randen van mijn scherm wazig zijn in elke resolutie, behalve 800x600, ja doei die ga ik dus niet draaien. Bijvoorbeeld op de frontpage is de lijst met topics links vreselijk onscherp.
Verwijderd
Ik heb ook ooit eens 4 nieuwe LG 795FT 's gehad, ging allemaal prima. Elke monitor was spliksplinternieuw. Het probleem lag aan het stoom net in mijn kamer en niet aan de monitoren. Ik heb prima ervaringen met LG
Ik heb hier nu al 3 weken een dode 915ft+ staan... al heel veel keer met de helpdesk gemaild/gebeld maar zij houden vol dat ie niet op voorraad is 
De service is best ok.. ze komen hem hier thuis omruilen, alleen best wel k*t dat het meer dan 3 weken duurt voor dat ze dat ding eindelijk eens op voorraad hebben.
De service is best ok.. ze komen hem hier thuis omruilen, alleen best wel k*t dat het meer dan 3 weken duurt voor dat ze dat ding eindelijk eens op voorraad hebben.
Hmm, das mooi. Een 795FT+ is volgens mij een vrij veelverkocht model, dus die moeten ze wel op voorraad hebben denk. Dat schiet op, dan krijg ik tenminste een nieuwe en geen RMA.Op zaterdag 15 december 2001 18:59 schreef Carnivore het volgende:
Ik heb ook ooit eens 4 nieuwe LG 795FT 's gehad, ging allemaal prima. Elke monitor was spliksplinternieuw. Het probleem lag aan het stoom net in mijn kamer en niet aan de monitoren. Ik heb prima ervaringen met LG
neem maar van mij aan dat je geen nieuwe krijgt maar een gerepareeder heb ik heel veel ervaring mee met die lui van LG
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Teleplan doet de service voor een aantal monitorfabrikanten waaronder LG, Iiyama en Daewoo. Mijn eigen ervaringen zijn wisselend. Soms zijn ze heel snel, maar toen er eenmaal een verkeerd adres van me in hun systeem stond, kostte het me 8 telefoontjes om dat recht te zetten. (chauffeur was inmiddels al twee keer op het foute adres geweest).
Wat betreft de vervangende monitor; die wisselend ze volgens mij gewoon uit. Ik leverde mijn Iiyama 19" ter reparatie in en kreeg een 19" LG als tijdelijke vervanging.
Wat betreft de vervangende monitor; die wisselend ze volgens mij gewoon uit. Ik leverde mijn Iiyama 19" ter reparatie in en kreeg een 19" LG als tijdelijke vervanging.
Die knakker komt gewoon de deur niet uit als hij geen nieuwe heeft, belt ie maar om een nieuwe. En anders wordt ik heel boos en dat wil die niet meemaken. Je ziet toch gauw genoeg of het een gerepareerde is aan de datum achterop, of niet soms?Op zaterdag 15 december 2001 21:42 schreef mr.loepie het volgende:
neem maar van mij aan dat je geen nieuwe krijgt maar een gerepareeder heb ik heel veel ervaring mee met die lui van LG
Verwijderd
Stoere praat, je kunt ze alleen niks makenOp zaterdag 15 december 2001 22:35 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Die knakker komt gewoon de deur niet uit als hij geen nieuwe heeft, belt ie maar om een nieuwe. En anders wordt ik heel boos en dat wil die niet meemaken. Je ziet toch gauw genoeg of het een gerepareerde is aan de datum achterop, of niet soms?
Verwijderd
Wel vreemd ... ik lees hier heel vaak dat er zoveel problemen zijn met LG monitoren.
Ik heb eerst een 17" flat gekocht en dat was echt perfect. Zo content ermee dat ik besloten heb om een 915FT+ te kopen en die is ook perfect. Allemaal kaarsrecht en niets van kleurvervormingen.
Nog nooit heb ik een scherm moeten omruilen of naar LG moeten bellen.
Beetje te vroeg victorie gekraaid
Het is echt verschrikkelijk geworden nu. Zelf op 10 cm van de kant trekt het nog altijd scheef. Zonet gemaild, kben benieuwd hoelang het nu gaat duren. Ah ik heb mijn 915FT+ welgeteld 3 dagen. Dit is echt balen
Ik heb eerst een 17" flat gekocht en dat was echt perfect. Zo content ermee dat ik besloten heb om een 915FT+ te kopen en die is ook perfect. Allemaal kaarsrecht en niets van kleurvervormingen.
Beetje te vroeg victorie gekraaid
Ik heb ook geen last van vervormingen of verkleuringen, maar een vage waas aan de rand van je scherm is vrij irritant kan ik je vertellen. Mijn scherm is middenin ook superscherp en en over de vlakheid enzo verder echt geen problemen. Maar ik had nog een vraag, kan ik ze beter bellen of kan ik ze beter een mailtje sturen?
Maakt opzich niet zoveel uit. Als je belt krijg je ze gelijk aan de lijn, als je mailt heb je binnen 1 werkdag antwoord, of ze bellen je terug
Ik heb ze gister gemailt, dus dan zal ik maandag wel antwoord krijgen (of dinsdag). Dat zou wel mooi zijn, die waas is ook niet echt goed voor je ogen omdat je ze de hele tijd moet scherpstellen. Terwijl het beeld zo lekker rustgevend is met 1280x960@85HzOp zondag 16 december 2001 11:40 schreef Pollewob het volgende:
Maakt opzich niet zoveel uit. Als je belt krijg je ze gelijk aan de lijn, als je mailt heb je binnen 1 werkdag antwoord, of ze bellen je terug
Heb jij ook een LG 795FT+ dan? Bij mij zegt ie bij 1280x960@100Hz out of range, dus dat kan dus niet.Op zondag 16 december 2001 12:06 schreef Pollewob het volgende:
1280 x 960 kan ook op 100 Hzvanaf 1280 x 1024 is 85 de max
Dacht effe dat het aan mijn TNT2 Pro lag. Maar die doet 1280x1024 upto 120 HzOp zondag 16 december 2001 12:27 schreef Pollewob het volgende:
dacht dat het over de 915 ging
Ik hoop dat ik eigenlijk een goede ervaring mee mag maken met Teleplan, is beter voor hun aanzien.
Verwijderd
je krijgt dus geen nieuwe, maar dat is een gereviceerde. Ik heb op zich niets met dit hele principe van recycling, maar ik verwacht gewoon een goede terug en na 7 keer gewoon mijn geld... hahahaOp zaterdag 15 december 2001 18:58 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat als ik nog garantie heb ik wel recht heb op een nieuwe en ik geen nieuwe krijg?
Je zegt namelijk eerst dit: als je belt dan krijg je meestal binnen 3 dagen een nieuwe.
En een paar regels verder zeg je dit: je krijgt zowieso altijd een gerepareerde, en dit is slecht.
Wat bedoel je nou? En het probleem bij mij is dat de alle randen van mijn scherm wazig zijn in elke resolutie, behalve 800x600, ja doei die ga ik dus niet draaien. Bijvoorbeeld op de frontpage is de lijst met topics links vreselijk onscherp.
en als teleplan alleen maar die reparatieorders aanneemt, en verder nix te maken heeft met het bedrijf dat de reparaties uitvoert, heb ik niets te klagen... behalve eerlijkheid dan.... (damn tus toch wel iets te klagen
als je een gerepareerde monitor krijgt, dan krijg je geen tijd om de nieuwe te testen. Het bedrijf dat de monitors rondbrengt heeft hier geen tijd voor... dus je kan alleen maar hopen dat die f$%$%ck@#@ monitor dit keer wel goed is.
sterkte maar
Niet te vroeg juichen is het motto, als je hem nou al een jaar had oke, maar drie dagen. Ik heb hem zelf ook pas een week, maar bij mij was ie vanaf het begin al niet goed.Op zondag 16 december 2001 01:36 schreef Evelien het volgende:
Wel vreemd ... ik lees hier heel vaak dat er zoveel problemen zijn met LG monitoren.
Beetje te vroeg victorie gekraaidHet is echt verschrikkelijk geworden nu. Zelf op 10 cm van de kant trekt het nog altijd scheef. Zonet gemaild, kben benieuwd hoelang het nu gaat duren. Ah ik heb mijn 915FT+ welgeteld 3 dagen. Dit is echt balen
Kan het zijn dat die vage waas die ik aan de randen heb veroorzaakt wordt door mijn videokaart? Ik heb een MSI 8806 TNT2 Pro 32 MB. Ik heb geen andere pc om te controleren of het aan mijn videokaart ligt. Weet iemand of dat zo kunnen? Het is vooral duidelijk te zien op de frontpage van www.tweakers.net aan de linker kant. De topics met rode letters en grijze achtergrond zijn heel erg onscherp. Al sleep ik mijn venster naar het midden van mijn scherm wordt het weer wel scherp. Wat kan ik hieraan doen? Kan ik dit wegregelen met het OSD menu?
Verwijderd
Bij mij zijn ze allemaal superscherp. Alleen niet recht 
Maar dat zal rap verholpen worden hoop ik.
Misschien ligt het inderdaad aan je videokaart. Ikzelf gebruik Matrox G550.
Kheb misschien morgen de kans om te testen met een 4/8 MB AGP kaartje. Dus dan horen jullie of het aan mijn kaart lag of nie.Op maandag 17 december 2001 19:27 schreef Evelien het volgende:
Bij mij zijn ze allemaal superscherp. Alleen niet recht
^^^^^^
| SCHOP |
. en het beeld is me een partij scherp nu joh, echt heerlijk en dat voor 620 piekkies
.
| SCHOP |
Heb je al een nieuwe monitor binnen? Ik heb in een keer een NIEUWE gekregenOp zaterdag 15 december 2001 19:05 schreef Pollewob het volgende:
Ik heb hier nu al 3 weken een dode 915ft+ staan... al heel veel keer met de helpdesk gemaild/gebeld maar zij houden vol dat ie niet op voorraad is
Verwijderd
ik wil niet lullig doen maar de lg van mijn pa lg915ft+ kon bij 1280 1024 nog 160 mhz aan.
En de 1 zegt 100 de ander 120 en die van ons 160.
Zal dat komen omdat de nieuwere monitoren het zijn.
Ik snap dat niet.
We hebben hem laatst op gehaald.
Wij kopen hem direct van lg dus ja.
Maar snapt iemanmd dat???
Ik snap dat niet.
Kweetniet precies wat je bedoelt, maar die 160Mhz kan sowieso nooit. Degene die 100Hz zegt heeft gelijk. Die van mij(LG 795FT+) doet 1280x1024 @85 Hz en die van jou doet 15 hertzjes meer. Bron LG site en ervaringen met anderen, check reply van Pollewob. Maar een dingetje: gebruik 1280x960, doe ik ook, anders krijg je niet ronde cirkels etc. want 1280x1024 is niet 4:3.Op zaterdag 05 januari 2002 15:33 schreef bopitje het volgende:
ik wil niet lullig doen maar de lg van mijn pa lg915ft+ kon bij 1280 1024 nog 160 mhz aan.
Ik snap dat niet.
Verwijderd
Whaaaa, ik heb nog nooit zo'n slechte service van een bedrijf meegemaakt als van Teleplan BV.
Waarom:
Mijn monitor was kapot gegaan, laten maken door teleplan via compwinkel (heeft 7 weken geduurt).
Teon kreeg ik hem thuis ik zet hem aan start mijn computer op pats weer kapot, weer laten maken nu zelf een afspraak gemaakt heeft in totaal 3 weken geduurt voordat hij gemaakt was.
Ik kreeg hem netjes thuis, ik kijk in de doos het eerste wat ik zei was whaaaaaaa, er zat geen voet in, geen stroomkabel, ik had mun orginele doos niet terug gekregen garantiebewijs van mijn compzaak zat er niet bij (zijn ze kwijt of zoiets), naja ik bellen 3 kwartier moeten wachten totdat ik iemand aan de telefoon kreeg, kreeg ik te horen dat ze mijn voet en kabel zouden opsturen, ik niet tevreden want ik heb geen garantiebewijs van mijn compzaak meer waar meer onderdelen opstonden, en geen orginele doos maar 1 of andere gare doos, maar ja ik kon dadelijk weer fatsoenlijk monitoren
.
Nu 3 weken later nog steeds geen voet en stroomkabel, ik weer gebeld kwartier naar zo'n *&%(&^( kut muziek moeten luisteren, zeiden ze tegen mij: OHO heb je echt niets gekregen??? Ik zei nee, zeiden ze hmmm dan maken we er een spoedgeval van. Maar nu 5 dagen later nog steeds niets. GVD dadelijk hebben ze mijn voet nog steeds niet opgestuurd!
Wat ben ik pist off op die kut service, nog nooit heb ik me zo genaait gevoeld als nu!
Waarom:
Mijn monitor was kapot gegaan, laten maken door teleplan via compwinkel (heeft 7 weken geduurt).
Teon kreeg ik hem thuis ik zet hem aan start mijn computer op pats weer kapot, weer laten maken nu zelf een afspraak gemaakt heeft in totaal 3 weken geduurt voordat hij gemaakt was.
Ik kreeg hem netjes thuis, ik kijk in de doos het eerste wat ik zei was whaaaaaaa, er zat geen voet in, geen stroomkabel, ik had mun orginele doos niet terug gekregen garantiebewijs van mijn compzaak zat er niet bij (zijn ze kwijt of zoiets), naja ik bellen 3 kwartier moeten wachten totdat ik iemand aan de telefoon kreeg, kreeg ik te horen dat ze mijn voet en kabel zouden opsturen, ik niet tevreden want ik heb geen garantiebewijs van mijn compzaak meer waar meer onderdelen opstonden, en geen orginele doos maar 1 of andere gare doos, maar ja ik kon dadelijk weer fatsoenlijk monitoren
Nu 3 weken later nog steeds geen voet en stroomkabel, ik weer gebeld kwartier naar zo'n *&%(&^( kut muziek moeten luisteren, zeiden ze tegen mij: OHO heb je echt niets gekregen??? Ik zei nee, zeiden ze hmmm dan maken we er een spoedgeval van. Maar nu 5 dagen later nog steeds niets. GVD dadelijk hebben ze mijn voet nog steeds niet opgestuurd!
Wat ben ik pist off op die kut service, nog nooit heb ik me zo genaait gevoeld als nu!
Jah.. heb inmiddels ook een nieuwe.. net voor oud en nieuw. Deze is tot nu toe perfectOp vrijdag 04 januari 2002 20:03 schreef J0YR1D3R het volgende:
^^^^^^
| SCHOP |
[..]
Heb je al een nieuwe monitor binnen? Ik heb in een keer een NIEUWE gekregen. en het beeld is me een partij scherp nu joh, echt heerlijk en dat voor 620 piekkies
.
Alleen de service en snelheid van Teleplan is idd om te
Ik vind het niet eens zo heel slecht. Ik vind de service van Mycom veel erger. Ik was dus met hun service center overeen gekomen dat ik hem kon omruilen in de winkel. Ik naar de winkel en vragen om hem om te ruilen. Aangezien ik hem voor 620 gekocht had kon die niet omgeruild worden omdat ze dan 620 terug kregen en dat is onder hun inkoopprijs, blablabla. Als ze nou gewoon hetzelfde gedaan hadden als mij was het geen probleem. Ik vind dat dat met die inkoopprijs hun probleem is aangezien ik 3 maanden garantie had. Het omruilen van de monitor is gewoon via LG(Teleplan) zelf gegaan en binnen 2 dagen na mijn eerste en enige mail meteen antwoord dat ze bestelt moeten worden. Ik donderdag telefoon terug wordt vrijdag bezorgt tussen 9 en 1. Hij kwam echter pas om 17:10, maar dat was omdat de bezorger heel Nederland doormoest in een tijd die niet mogelijk was. Ik heb nu een exemplaar staan van Oktober 2001 en die werkt perfect.Op zaterdag 05 januari 2002 19:01 schreef Pollewob het volgende:
Jah.. heb inmiddels ook een nieuwe.. net voor oud en nieuw. Deze is tot nu toe perfect
Alleen de service en snelheid van Teleplan is idd om tezo slecht
En Pollewob, nu maar hopen dat dees nooit kaput mag gaan hij is zo mooi en het beeld is zo strak
Bij mij was 1 mailtje jammer genoeg te weinig
En bijna 5 weken wachten op een nieuwe monitor is ook te veel.
Ook erg irritant vond ik dat ik bij een mailtje na 3 weken te horen kreeg dat ze ze gingen bestellen.. maar de 3 weken daarvoor waren ze er ook al niet meer.. maar niemand die er ff aan denkt om nieuwe te halen
Ook erg irritant vond ik dat ik bij een mailtje na 3 weken te horen kreeg dat ze ze gingen bestellen.. maar de 3 weken daarvoor waren ze er ook al niet meer.. maar niemand die er ff aan denkt om nieuwe te halen
Verwijderd
sorry jongens volgens mij was ik vanmiddag niet echt wakker maar mijn LG 915ft+ draaid op 1024 160 Hz was dus mijn foutje sorry
Maar das normaal toch???
Maar das normaal toch???
Verwijderd
Waar kan je die fabrieksdatum vinden ?Op zaterdag 05 januari 2002 20:01 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
...
Ik heb nu een exemplaar staan van Oktober 2001 en die werkt perfect.
Nee is niet normaalOp zondag 06 januari 2002 00:13 schreef bopitje het volgende:
sorry jongens volgens mij was ik vanmiddag niet echt wakker maar mijn LG 915ft+ draaid op 1024 160 Hz was dus mijn foutje sorry
Maar das normaal toch???
code:
1
2
3
4
5
| 1600 x 1200 @ 85 Hz 1280 x 1024 @100 Hz 1024 x 768 @ 130 Hz 800 x 600 @170 Hz 640 x 480 @ 200 Hz |
bron: http://www.lgeus.com/Product/Monitor/915ft.asp
Ik heb ook een LG 795ft+ en ik heb iets heel mafs ,als het beeldscherm uitstaat en ik zet hem aan dan staat het beeldscherm iets kleiner in de breedte en wordt langzamerhand groter en 2minuten later is het beeld precies goed ,alsof het warm moet worden ofzo.
Ik vind dit niet zo erg ,want als ie eenmaal goed staat blijft ie ook zo staan en het is echt een toppie monitor verder.
Ik vind dit niet zo erg ,want als ie eenmaal goed staat blijft ie ook zo staan en het is echt een toppie monitor verder.
Achterop je monitor onder (of boven) je serial nummer.Op zondag 06 januari 2002 00:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Waar kan je die fabrieksdatum vinden ?
Dat hoort dat ie op moet warmen, niks mis mee. Maak je daar maar geen zorgen over, tenzij het echt heel lang gaat duren en de randen niet meer weg gaan.Op zondag 06 januari 2002 00:59 schreef Bartjuh het volgende:
Ik heb ook een LG 795ft+ en ik heb iets heel mafs ,als het beeldscherm uitstaat en ik zet hem aan dan staat het beeldscherm iets kleiner in de breedte en wordt langzamerhand groter en 2minuten later is het beeld precies goed ,alsof het warm moet worden ofzo.
Verwijderd
stroomnet? Wat was er mis dan?Op zaterdag 15 december 2001 18:59 schreef Carnivore het volgende:
Daarom moet je een monitor ook pas nadat ie een uur aangestaan heeft gaan instellenOp zondag 06 januari 2002 09:44 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Dat hoort dat ie op moet warmen, niks mis mee. Maak je daar maar geen zorgen over, tenzij het echt heel lang gaat duren en de randen niet meer weg gaan.
Verwijderd
bla beetje oude topic .. mja
uh
ander halve week s me monitor opgehaald.. hij bevatte 'ingebrande punt.. ?' suup vaag.. k zie der zo 7 hange.. op verschillende dieptes... k kreeg zeflde type monitor als f te leen.. heel gaar ding .. trilde als de wim maar tja k had f iets.
na anderehalve week .. f telefoon of ze hem terug konde brengen.
nu zit k hier.. met me ouwe monitor.. en nog die punten
dus tja..
heh
maar weer email sture he
uh
ander halve week s me monitor opgehaald.. hij bevatte 'ingebrande punt.. ?' suup vaag.. k zie der zo 7 hange.. op verschillende dieptes... k kreeg zeflde type monitor als f te leen.. heel gaar ding .. trilde als de wim maar tja k had f iets.
dus tja..
heh
maar weer email sture he
Hey, geinig, ik zie ineens een oud topic van mezelf staan. Maarre, ik hoop dat ie open mag blijven
Uhm, ff vraagje aan de kicker
, hoe lang heb je deze monitor al? En heb je dus nog garantie of kan je het eventueel via de winkel waar je hem gekocht heb regelen? Je moet als je nog garantie heb, zo lang mogelijk doorzeuren voor een nieuwe
Dat is het enige wat ik je kan aanraden en ik hoop dat je ook een nieuwe zult krijgen
Good Luck
welk mailadres mail jij? lg@teleplan.nl?Op woensdag 17 juli 2002 10:56 schreef nasher het volgende:
bla beetje oude topic .. mja
uh
dus tja..
heh
maar weer email sture he
ik heb vorige week een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie gekregen.
me 6 maanden LG 915ft+ heeft nu al mankementen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
JOYR1D3R, je weet misschien mijn ervaringen met LG/teleplan nog.
De monitor die ik nu heb is nog steeds niet goed, maar ik durf niet teruilen, omdat dit de beste is vd 4 795FT+'s die ik heb gehad, en ik bang ben dat ik weer een minder goede krijg.
Het beeld is niet recht
, kleuren kloppen niet altijd en nog wat andere kleinere missers.
Waarschijnlijk koop ik een 17" TFT, dan zijn iig de horizontale en verticale lijnen recht. Ik zit te denken aan de IIyama AS4332UT, echter de gedachte dat teleplan de garantie doet, schrikt me een af...
De monitor die ik nu heb is nog steeds niet goed, maar ik durf niet teruilen, omdat dit de beste is vd 4 795FT+'s die ik heb gehad, en ik bang ben dat ik weer een minder goede krijg.
Het beeld is niet recht
Waarschijnlijk koop ik een 17" TFT, dan zijn iig de horizontale en verticale lijnen recht. Ik zit te denken aan de IIyama AS4332UT, echter de gedachte dat teleplan de garantie doet, schrikt me een af...
J0YR1D3R ik wens je veel sterkte, en koop alvast iets waar je je agressie op los kunt laten, een boxbal ofzo.
Ik heb een VMP410, dit is nu mijn 5-de monitor.
Hij is de eerste keer bij iiyama zelf geweest, omdat ik iemand van de TD kende.
De overige 3 keer is hij bij Teleramp geweest.
Ze repareren het ene, maar veroorzaken het ander.
Toen ze de 4-de monitor na 2 weken nog steeds kwijt waren, begon ik behoorlijk rood te worden en te roken, stond op uitbarsten.
Na 2,5 week werd mij een nieuwe monitor belooft/toegezegd. Na 3,5 week werd het op eens geen nieuwe meer, maar een gerepareerde. En de persoon die hem toegezegd had, was op eens 4 weken met vakantie.
Als dit de eerste keer geweest zou zijn, zou ik een gerepareerde accepteren.
Maar ik was het spuugzat, en eiste nu dus de nieuwe op.
Dit wilden ze niet toesturen, dus heb ik contact opgenomen met iiyama zelf.
iiyama moest kiezen uit 2 opties:
* geld terug, op wat voor manier dan ook.
* of iiyama levert mij, zonder tussenkomst van Teleramp een nieuwe monitor.
Ze kozen voor het laatste, en 2 dagen later had ik een nieuwe monitor thuis staan.
Kortom: ik koop en raad geen iiyama monitoren meer aan, totdat iiyama zelf de reparaties weer uitvoerd.
iiyama had een zeer goede naam, en stond bekend om hun service.
De naam hebben ze nog steeds, maar de goede naam en service zijn ze kwijt.
Afijn ik kap er mee, anders wordt ik er weer saggie van.
Ik heb een VMP410, dit is nu mijn 5-de monitor.
Hij is de eerste keer bij iiyama zelf geweest, omdat ik iemand van de TD kende.
De overige 3 keer is hij bij Teleramp geweest.
Ze repareren het ene, maar veroorzaken het ander.
Toen ze de 4-de monitor na 2 weken nog steeds kwijt waren, begon ik behoorlijk rood te worden en te roken, stond op uitbarsten.
Na 2,5 week werd mij een nieuwe monitor belooft/toegezegd. Na 3,5 week werd het op eens geen nieuwe meer, maar een gerepareerde. En de persoon die hem toegezegd had, was op eens 4 weken met vakantie.
Als dit de eerste keer geweest zou zijn, zou ik een gerepareerde accepteren.
Maar ik was het spuugzat, en eiste nu dus de nieuwe op.
Dit wilden ze niet toesturen, dus heb ik contact opgenomen met iiyama zelf.
iiyama moest kiezen uit 2 opties:
* geld terug, op wat voor manier dan ook.
* of iiyama levert mij, zonder tussenkomst van Teleramp een nieuwe monitor.
Ze kozen voor het laatste, en 2 dagen later had ik een nieuwe monitor thuis staan.
Kortom: ik koop en raad geen iiyama monitoren meer aan, totdat iiyama zelf de reparaties weer uitvoerd.
Afijn ik kap er mee, anders wordt ik er weer saggie van.
And The Only One
Verwijderd
ik heb redelijke ervaringen met telerampenplan.
mijn lg moni was 4 maanden terug kapot,
ikke dus bellen, mevrouw met zachte G neemt op na lang wachten (-) enzo.
ok, morgen sturen we iemand langs (kwam aan mijn kant niet uit, dus dat werd vrijdag) (+)
ok, moni wordt gebracht, krabbeltje klaar. (+)
ikke aansluiten, werkt prima (+)
maar was geen nieuwe, te zien aan sticker achter op (-/+)
nou stond er ook bij de garantievoorwaarden bij:
de monitor wordt omgeruild voor een gelijkwaardig of beter model
(helaas, ze hadden mijn model nog
)..
mijn ervaringen zijn dus -+++ en een twijfel.
7 .5 in cijfers uitgedrukt.
mijn lg moni was 4 maanden terug kapot,
ikke dus bellen, mevrouw met zachte G neemt op na lang wachten (-) enzo.
ok, morgen sturen we iemand langs (kwam aan mijn kant niet uit, dus dat werd vrijdag) (+)
ok, moni wordt gebracht, krabbeltje klaar. (+)
ikke aansluiten, werkt prima (+)
maar was geen nieuwe, te zien aan sticker achter op (-/+)
nou stond er ook bij de garantievoorwaarden bij:
de monitor wordt omgeruild voor een gelijkwaardig of beter model
mijn ervaringen zijn dus -+++ en een twijfel.
7 .5 in cijfers uitgedrukt.
Verwijderd
ik heb een FLATRON 775FT uit sep 2000, het mooie is dat ik er 1 uit 2001 zou krijgen, die vrouw nog extra 'zeggen' tegen haar collega van niet aan dat ding zitten. Ik zo, ah das naajz das mooi dus ik krijg die? "jaaa u krijg die dat heb ik f geregeld" ik : das erug naajz mevrouw -×-
dag der na, "monitor van pc > benede > andere der uit naar boove slepe , op bed legge,
"WAT WAT ZIE K NU 1 uit 1999 @#%#%^&^jesus maria en wimm0lt",
dusssss ik me eige der uit en die uit 1999 trug, email sture naar LG, word ik vanochtend gebeld, ja meneer maar onze regelementen zijn veranderd, volgens LG krijgt u nu alleen maar het zelfde type monitor en maakt het jaartal nix uit @#%#^%$^&%^
terwijl, ik vanaf het eerste moment de keuze had uit .. nummer staat voor aantal telefoontjes :
1) Reparatie van huidige monitor / switche van zeflde type (het eerste uiteraard
2) Reparatie deden ze ineens niet meer aan dus k kon alleen maar switche.. (monitor uit 2001)
3) SWITCH maar zonder datum @#%#$%#
eg jesus en nog meer ik koop inverv0lg een pyama maar k hoorde dat die garantie ook via hun ging @#?$?@$%$#@
of zal ik toch maar van ut dak springe.. djeews
:R

iemand askte om email
is idd lg@teleplan.nl
dag der na, "monitor van pc > benede > andere der uit naar boove slepe , op bed legge,
"WAT WAT ZIE K NU 1 uit 1999 @#%#%^&^jesus maria en wimm0lt",
dusssss ik me eige der uit en die uit 1999 trug, email sture naar LG, word ik vanochtend gebeld, ja meneer maar onze regelementen zijn veranderd, volgens LG krijgt u nu alleen maar het zelfde type monitor en maakt het jaartal nix uit @#%#^%$^&%^
terwijl, ik vanaf het eerste moment de keuze had uit .. nummer staat voor aantal telefoontjes :
1) Reparatie van huidige monitor / switche van zeflde type (het eerste uiteraard
2) Reparatie deden ze ineens niet meer aan dus k kon alleen maar switche.. (monitor uit 2001)
3) SWITCH maar zonder datum @#%#$%#
eg jesus en nog meer ik koop inverv0lg een pyama maar k hoorde dat die garantie ook via hun ging @#?$?@$%$#@
of zal ik toch maar van ut dak springe.. djeews
:R
iemand askte om email
is idd lg@teleplan.nl
Verwijderd
Dat is idd een punt waar ze op moeten letten, zachtjes uitgedrukt dan... De gedachte dat teleplan de service doet, weerhoudt mij (en vast anderen ook) om een monitor van IIyama te kopen. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar de gedachte dat mijn TFT-scherm van ongeveer ¤1000,- naar teleplan zou moetenOp donderdag 18 juli 2002 21:51 schreef Diamon het volgende:
...
...
hoelang duurt het voordat je een reactie terugkrijgt van LG Teleplan?
ik heb dik een week geleden 2 mailtjes gestuurd, 1 daarvan was die RMA formulier.
nog geen reacties teruggekregen
en me monitor word met de dag rotter en rotter
ik heb dik een week geleden 2 mailtjes gestuurd, 1 daarvan was die RMA formulier.
nog geen reacties teruggekregen
en me monitor word met de dag rotter en rotter
Ik maak gebruik van Teleplan omdat ik voor me werk officieel LG dealer ben. Ik vind dat sinds het ipv gaytronics via teleplan gaat een stuk sneller is. Ze geven alleen geen bericht als ze iets niet op voorraad hebben en dan moet je dus weleens lang wachten 
Verder komen ze hem idd thuis (of bij mij op me werk) omwisselen. Je krijgt dus een andere monitor die nieuw of gerepareerd is die net zo oud of nieuwer is.
Verder komen ze hem idd thuis (of bij mij op me werk) omwisselen. Je krijgt dus een andere monitor die nieuw of gerepareerd is die net zo oud of nieuwer is.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
volgens mij zijn ze tegen dealers altijd beter kwa service.Op maandag 22 juli 2002 13:58 schreef -=MOL=- het volgende:
Ik maak gebruik van Teleplan omdat ik voor me werk officieel LG dealer ben. Ik vind dat sinds het ipv gaytronics via teleplan gaat een stuk sneller is. Ze geven alleen geen bericht als ze iets niet op voorraad hebben en dan moet je dus weleens lang wachten
ben zelf dealer voor Samsung en Iiyama monitoren en als ik teleplan dan bel zeggen ze meteen dat ze 2 dagen een nieuwe naar je sturen. en idd netjes na 2 dagen een nieuwe en defecte gaat mee.
Bel ik dus net teleplan weer voor me eigen monitor, gaat ze moeilijk doen dat ik eerst het rma form in moet vullen wat ik dus een week geleden al gedaan heb.
ze houden dus niet zo van wederzijds direct contact heb ik t gevoel. want van hun kant hoor ik maar weinig
Hmmmmm, vreemd. Daar kan ik helaas niet over meepraten..Op maandag 22 juli 2002 14:11 schreef Turismo het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze tegen dealers altijd beter kwa service.
ben zelf dealer voor Samsung en Iiyama monitoren en als ik teleplan dan bel zeggen ze meteen dat ze 2 dagen een nieuwe naar je sturen. en idd netjes na 2 dagen een nieuwe en defecte gaat mee.
Bel ik dus net teleplan weer voor me eigen monitor, gaat ze moeilijk doen dat ik eerst het rma form in moet vullen wat ik dus een week geleden al gedaan heb.
ze houden dus niet zo van wederzijds direct contact heb ik t gevoel. want van hun kant hoor ik maar weinig
Wij mailen meestal om te melden.
De volgende dag krijgen we dan een telefoontje en nog een dag later word hij omgeruild.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ik heb ook droevig slechte er/aan- varingen met teleplan.
Had 1,5 jaar geleden samsung syncmaster 700 IFT gekocht.
beeld bleek verrot, krijg ik mooi nieuwe, weer verrot.
Mens bij teleplan pissig e.d. Heb 5 nieuwe gehad totdat het beeld _acceptabel_ was. Bummer...
Maaarrrr... nu was ik 6 weken geleden mijn monitor aan het schoonmaken met stofdoekje. Zie ik los iets hangen aan de monitor... even wrijfen dacht ik. Oops, anti reflectie coating komt mee. Probleem
ik samsung bellen, 3 weken later nog niet teruggebeld. Ik bellen, fout van teleplan
. weer 2 weken later contact met teleplan ja we sturen een 753 DFX ter vervanging aangezien de 700IFT uit de productie is. Alles goed en wel.
maar wat kreeg ik?!?
een jaar oude 700IFT REFURB :|(
wat bleek? Samsung had goede (757) order doorgegeven maar teleplan had op eigen houtje een 700IFT gestuurd.
Zo zie je maar dat niet alles helemaal erm.. koosjer is met dat bedrijf.
(so far voor mijn eigen ervaringen met teleplan en consorten)
Had 1,5 jaar geleden samsung syncmaster 700 IFT gekocht.
beeld bleek verrot, krijg ik mooi nieuwe, weer verrot.
Mens bij teleplan pissig e.d. Heb 5 nieuwe gehad totdat het beeld _acceptabel_ was. Bummer...
Maaarrrr... nu was ik 6 weken geleden mijn monitor aan het schoonmaken met stofdoekje. Zie ik los iets hangen aan de monitor... even wrijfen dacht ik. Oops, anti reflectie coating komt mee. Probleem
ik samsung bellen, 3 weken later nog niet teruggebeld. Ik bellen, fout van teleplan
maar wat kreeg ik?!?
wat bleek? Samsung had goede (757) order doorgegeven maar teleplan had op eigen houtje een 700IFT gestuurd.
(so far voor mijn eigen ervaringen met teleplan en consorten)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Welke monitorfabrikanten werken nu eigenlijk met teleplan?
-Iiyama
-Samsung
-LG
Kent iemand nog meer merken die ermee werken?
-Iiyama
-Samsung
-LG
Kent iemand nog meer merken die ermee werken?
Ik heb mijn LG via de winkel omgewisseld en een nieuwe gekregen... wel 4 weken moeten wachten trouwens, maar dat lag eerder aan de winkel volgens mij...
Verder niet zo'n goede ervaringen met met LG, Writer 1 week uit garantie en kapot en LG DVD heeft nooit echt goed gewerkt
Verder niet zo'n goede ervaringen met met LG, Writer 1 week uit garantie en kapot en LG DVD heeft nooit echt goed gewerkt
mijn lg 795ft + doet het perfect
heb ook nog de 915ft + en die heeft ook geen kuren.
ik hoop maar dat ze het perfect doen
zo dacht ik dus precies ook.Op maandag 22 juli 2002 16:24 schreef B-BRAIN het volgende:
mijn lg 795ft + doet het perfect
ik dacht mazzeltje, ik heb gewoon een perfecte 915ft+
alles was gewoon goed beeld/kleur/uitlijnen etc.
tot een week geleden (6 maanden later)toen begon de ellende kleuren en allerlei storingen in me beeld, zwarte flitsen spontaan door me beeld heen trillingen die 5 minuten aanhouden op een beeld bepaald.
lijkt wel alsof er stabiliteitslijnen geknapt zijn ofzo
wel zonde dat ik dus nu een gerepareerde zal krijgen want zo perfect als deze(wat ie was althans) zal ik m waarschijnlijk niet meer krijgen
Als Teleplan mij dit geflikt zou hebben, zou ik direct Samsung bellen en dringend om een duidelijke uitleg vragen.Op maandag 22 juli 2002 15:46 schreef Dr.Q het volgende:
Ik bellen, fout van teleplan. weer 2 weken later contact met teleplan ja we sturen een 753 DFX ter vervanging aangezien de 700IFT uit de productie is. Alles goed en wel.
maar wat kreeg ik?!?
And The Only One
EIZO!!! werkt ook met teleplan????Op maandag 22 juli 2002 20:54 schreef Eizo het volgende:
Eizo werkt ook met Teleplan. GRRRRRR
wat erg!
Als zelfs eizo er mee werkt, wie dan niet? CTX, Sony??
ze hebben wel lef zeg daar bij teleplan, na 3 mailtjes te hebben gestuurd en een week wachten geen reactie, heb ik toch maar weer gebeld en aangedrongen, oh zegt ze "ik zie dat je al 3 mailtjes hebt gestuurd" ik zo ja gek he wanneer je niks hoort van jullie. word t je verweten dat je 3 mailtjes heb gestuurd die dus zijn ontvangen maar mij niks laten weten 
gaat dus om een 915ft+ zegt ze. ik zo ja waarom hoor ik nou niks erover. ja zegt ze ze zijn nog niet op voorraad..paar sec. stilte oh zegt ze je hebt mazzel er komen er net 6 binnen zie ik.
Jaja dacht ik bij mezelf wat een bullshit weer allemaal
, die stonden er natuurlijk al voordat ik gebeld had, anders wel errug toevallig. maarja afijn afspraak gemaakt voor a.s. donderdag, en moet dan maar zien hoe vlekkeloos t gaat verlopen.
Ik ga maar van t slechtste uit gezien de ervaringen van andere gotters, kan ik ook niet teleurgesteld worden.
ik zal wel een gare refurbished, met allemaal vetvlekken en viezigheid op t beeldscherm krijgen.(terwijl ik altijd zo erg zuinigben geweest met me monitor met name het beeldoppervlak).
Maar ik laat me bevinding nog wel weten a.s. donderdag dus
f*ck zeg ik haat teleplan nu al kwa service, terwijl ik nooit zaken met ze gedaan heb (prive dan, voor me werk wel)
gaat dus om een 915ft+ zegt ze. ik zo ja waarom hoor ik nou niks erover. ja zegt ze ze zijn nog niet op voorraad..paar sec. stilte oh zegt ze je hebt mazzel er komen er net 6 binnen zie ik.
Jaja dacht ik bij mezelf wat een bullshit weer allemaal
Ik ga maar van t slechtste uit gezien de ervaringen van andere gotters, kan ik ook niet teleurgesteld worden.
ik zal wel een gare refurbished, met allemaal vetvlekken en viezigheid op t beeldscherm krijgen.(terwijl ik altijd zo erg zuinigben geweest met me monitor met name het beeldoppervlak).
Maar ik laat me bevinding nog wel weten a.s. donderdag dus
f*ck zeg ik haat teleplan nu al kwa service, terwijl ik nooit zaken met ze gedaan heb (prive dan, voor me werk wel)
wha, toen m'n 915FT+ ermee ophield had ik em binnen anderhalve week oid alweer terug, jawel, m'n eigen (ff het serienummer onthouden (opgeschreven)). Ik ben er dus wel over te spreken.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
oh ik hoop zo zeeer dat ik een nieuwe krijgOp dinsdag 23 juli 2002 22:10 schreef steveman het volgende:
wha, toen m'n 915FT+ ermee ophield had ik em binnen anderhalve week oid alweer terug, jawel, m'n eigen (ff het serienummer onthouden (opgeschreven)). Ik ben er dus wel over te spreken.
deze die ik nu heb is in october 2001 gefabriceert dus relatief nieuw nog
Op 20-06-2002 een lg 915ft plus aangeschaft, na precies 10 dagen krijgt de monitor vervelende kuren.
1: rechteronderkant zeer onscherp en een bolling onder in het scherm.
2: veel last van moire
3: rechter en linker onderhoeken niet meer recht te krijgen
Dit alles was niet meer met het OSD menu op telossen
Op 30-06-2002 via de LG site R.M.A. aangevraagd, dat zou dan naar teleplan worden verzonden.
Op 04-07-2002 zelf naar teleplan gebeld om te infomeren of mijn R.M.A was aangekomen, NIET DUS
ze hadden niks ontvangen.
Na een half uur met teleplan aan de telefoon gehangen om de klacht omschrijving van de monitor door te geven en ze te overtuigen dat ik geen gerepareerd model wil, want mijn monitor was nog geen twee weken oud
Oke het zal een D.O.A. worden en dan heb je recht op een nieuwe volgens teleplan.
Maar de monitor was natuurlijk niet op voorraad en dat het ongeveer 2 weken zou duren voordat ze hem binnen zouden krijgen.
Dus ik besloot zelf iedere week op een vaste dag naar teleplan te bellen om te horen of de monitor op voorraad was. (de boel een beetje warm houden toch)
Op 24-07-2002 nog geen monitor op voorraad en ik was het dus ook zat
ik heb toen een fax naar LG hilversum gestuurd met een kort verhaal van mijn wachttijd bij teleplan en waar ik ze vertelde dat een dealer als hij een monitor bij de fabriek of leverancier zou bestellen dat ongeveer 3 dagen zou duren voordat hij hem in huis zou hebben.
ik werd daarop binnen 2 dagen terug gebeld door LG hilversum met de medeling dat zij nog een LG 915ft plus hadden staan en dat ze die dan om zouden ruilen voor mijn defecte monitor
29-07-2002 werd ik gebeld dat de monitor 30-07-2002 werd omgeruild, dit ging vrij vlot deze afhandeling.
En inderdaad de monitor werd om half elf in de ochtend gebracht met een ontzettende grote vrachtwagen met daarin 1 doos gewoon niet normaal meer.
Na precies 5 minuten blij te zijn geweest kwam mijn terleurstelling
1: monitor miste 2 afdekplaatjes aan de bovenkant (links en rechts)
2: zat een wazige zwarte vlek rechts onderin kreeg hem wel weg na 5 keer te degausse maar kwam weer terug na het aan zetten.
3: produktie datum april 2001 de mijne was produktie datum februarie 2002
Ik heb dan ook gelijk op gebeld om te zeggen dat ik dit niet accepteer.
LG betreurde de gang van zaken en beloofde mijn nu echt een nieuwe te sturen.
3 uur later werd ik terug gebeld om te zeggen dat de nieuwe monitor donderdag 01-08-2002 gebracht zou worden.
Nou ik ben zeer benieuwd en zal jullie hierover donderdag verder berichten.
1: rechteronderkant zeer onscherp en een bolling onder in het scherm.
2: veel last van moire
3: rechter en linker onderhoeken niet meer recht te krijgen
Dit alles was niet meer met het OSD menu op telossen
Op 30-06-2002 via de LG site R.M.A. aangevraagd, dat zou dan naar teleplan worden verzonden.
Op 04-07-2002 zelf naar teleplan gebeld om te infomeren of mijn R.M.A was aangekomen, NIET DUS
Na een half uur met teleplan aan de telefoon gehangen om de klacht omschrijving van de monitor door te geven en ze te overtuigen dat ik geen gerepareerd model wil, want mijn monitor was nog geen twee weken oud
Oke het zal een D.O.A. worden en dan heb je recht op een nieuwe volgens teleplan.
Maar de monitor was natuurlijk niet op voorraad en dat het ongeveer 2 weken zou duren voordat ze hem binnen zouden krijgen.
Dus ik besloot zelf iedere week op een vaste dag naar teleplan te bellen om te horen of de monitor op voorraad was. (de boel een beetje warm houden toch)
Op 24-07-2002 nog geen monitor op voorraad en ik was het dus ook zat
ik heb toen een fax naar LG hilversum gestuurd met een kort verhaal van mijn wachttijd bij teleplan en waar ik ze vertelde dat een dealer als hij een monitor bij de fabriek of leverancier zou bestellen dat ongeveer 3 dagen zou duren voordat hij hem in huis zou hebben.
ik werd daarop binnen 2 dagen terug gebeld door LG hilversum met de medeling dat zij nog een LG 915ft plus hadden staan en dat ze die dan om zouden ruilen voor mijn defecte monitor
29-07-2002 werd ik gebeld dat de monitor 30-07-2002 werd omgeruild, dit ging vrij vlot deze afhandeling.
En inderdaad de monitor werd om half elf in de ochtend gebracht met een ontzettende grote vrachtwagen met daarin 1 doos gewoon niet normaal meer.
Na precies 5 minuten blij te zijn geweest kwam mijn terleurstelling
1: monitor miste 2 afdekplaatjes aan de bovenkant (links en rechts)
2: zat een wazige zwarte vlek rechts onderin kreeg hem wel weg na 5 keer te degausse maar kwam weer terug na het aan zetten.
3: produktie datum april 2001 de mijne was produktie datum februarie 2002
Ik heb dan ook gelijk op gebeld om te zeggen dat ik dit niet accepteer.
LG betreurde de gang van zaken en beloofde mijn nu echt een nieuwe te sturen.
3 uur later werd ik terug gebeld om te zeggen dat de nieuwe monitor donderdag 01-08-2002 gebracht zou worden.
Nou ik ben zeer benieuwd en zal jullie hierover donderdag verder berichten.
Eindelijk vandaag heeft LG mijn een splinternieuwe LG 915ft plus geleverd, ze hebben hun woord gehouden.
Deze monitor doet het perfect!! ben dus weer blij.
LG heeft dit dus redelijk snel opgelost.
Deze monitor doet het perfect!! ben dus weer blij.
LG heeft dit dus redelijk snel opgelost.
Pagina: 1