Ik ben eindeijk begonnen met sessions, en moet zeggen dat het verdomd handig werkt. Nu zit ik alleen met het volgende: Ik gebruik dit om de variabelen van een form in een sessie te registreren:
Dus alle POST vars worden in een sessie gezet. Heel simpel.
Maar als ik dus terrugga naar die form, en ik post opnieuw, dan laat ie de oude waardes staan. Waarom dat zo is snap ik wel: de waardes via POST worden overschreven door die uit de sessie, en die zijn dus nog oud. Hoe kan ik de vars uit de POST toch in de sessie krijgen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <? echo "Values submitted via POST method:<br>"; reset ($HTTP_POST_VARS); while (list ($key, $val) = each ($HTTP_POST_VARS)) { session_register($key); // LET OP!!! Zonder het $-teken echo "$key => $val<br>"; } ?> |
Dus alle POST vars worden in een sessie gezet. Heel simpel.
Maar als ik dus terrugga naar die form, en ik post opnieuw, dan laat ie de oude waardes staan. Waarom dat zo is snap ik wel: de waardes via POST worden overschreven door die uit de sessie, en die zijn dus nog oud. Hoe kan ik de vars uit de POST toch in de sessie krijgen?
edit:
fok, ik zie nu dat er geen PHP in m'n topictitel staat, misschien een modje die dat er bij wil zetten?
fok, ik zie nu dat er geen PHP in m'n topictitel staat, misschien een modje die dat er bij wil zetten?