Verwijderd
Nee (tenzij je opnieuw registreerd).
GDI, sorry, vat dit a.u.b. niet weer op als een "act of war", maar als alle 3000 leden zouden reageren als ze een antwoord op een vraag niet weten zou het niet echt fijn zijn wel?
GDI, sorry, vat dit a.u.b. niet weer op als een "act of war", maar als alle 3000 leden zouden reageren als ze een antwoord op een vraag niet weten zou het niet echt fijn zijn wel?
Met het nieuwe regsysteem van Tweakers.net, dat ook voor het PHPForum moet gaan werken, kan het wel.
Verwijderd
Bavaria heeft gelijk, want volgens mij is iemand
van plan van z'n junior member af te komen door veel van dit soort antwoorden te posten.
Kleine hint: het maakt niet uit of je junior of wat voor member bent, als je maar zinnige dingen neerzet en de mensen kan helpen met hun probleem. En dan is "ik zou het niet weten" niet erg opbouwend
(weer wat geleerd
)
Kleine hint: het maakt niet uit of je junior of wat voor member bent, als je maar zinnige dingen neerzet en de mensen kan helpen met hun probleem. En dan is "ik zou het niet weten" niet erg opbouwend
(weer wat geleerd
Verwijderd
Barko:
Je moet ook niet zo vaak de boel willen veranderen..
In m'n icq heb ik je al als Hannes, Barko en Soundtrackman gehad.. Ik kan het anders ook niet meer bijhouden hoor!
Hijsie
(Ja, ik kon m'n pass niet meer achterhalen, sindsdien heet ik mr. H, ach je moet wat hè)
Je moet ook niet zo vaak de boel willen veranderen..
Hijsie
(Ja, ik kon m'n pass niet meer achterhalen, sindsdien heet ik mr. H, ach je moet wat hè)
Verwijderd
Yes!!! Ik heb m'n pass toch weer weten te achterhalen...

Voortaan heet mr. H dus weer Hijsie
1 ding snap ik alleen niet. Toen ik m kwijt was heb ik ALLE emails geprobeert die nog erges in mun geheugen waren gegraffeert, zonder succes.... Snap er niks van.
Hijsie
Voortaan heet mr. H dus weer Hijsie
1 ding snap ik alleen niet. Toen ik m kwijt was heb ik ALLE emails geprobeert die nog erges in mun geheugen waren gegraffeert, zonder succes.... Snap er niks van.
Hijsie
Pagina: 1