GF2 mx PCI: is dat wat ?

Pagina: 1
Acties:

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Het is voor en p3 500 en die pc wil ik eigenlijk niet kwijt maar er zit geen agp op. Later bouw ik wel weer een nieuwe pc maar ik heb nu niet zoveel geld. :( Dus is het wat om er een tijdelijk een GF2mx pci in te zetten. :? Kan ik dan games als Sports Car GT en gp3 spelen (op win2k)?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja, dat is wel wat. Aangezien je geen AGP hebt is dit een prima kaartje.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Bij www.aci-computers.nl hebben ze wat volgens mij de snelste PCI GPU is: een GF2 MX400 64MB voor 289 pieken. Volgens mij een standaard nVidia kaartje.

Mijn ouders zitten met een soortgelijk dilemma... ;)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Verwijderd

Is op zich best een goeie keus, ware het niet dat de meeste GF2 MX PCI kaartjes MX200 kaartjes zijn, deze zijn langzamer als een TNT2 Ultra.
Als het een gewone MX is, gewoon doen

• kutkip
OK. Maar kan ik dan bv de bovengenoemde games spelen ?

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ik denk in elk geval GP3 wel...download dan wel voor Win2k de laatste DetonatorXP drivers van www.nvidia.com (we zijn nu bij 23.11).

Suc6!

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• kutkip
Op zaterdag 15 december 2001 17:17 schreef Fryotech-XP het volgende:
Ik denk in elk geval GP3 wel...
Sports car GT is ouder dus die ook wel dan. En weet iemand het van MW4?

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

Met een Geforce 2mx (zelfs de 200!) kun je bijna alle spellen van nu wel spelen hoor. (ikzelf speel ook Rtcw , UT en redfaction) Duzz dat zal allemaal wel lekker werken. :)

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

De GF2 MX200 is toch niet langzamer dan een TNT2 Ultra?? (twee generaties eerder!)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• kutkip
Op zaterdag 15 december 2001 17:58 schreef RmanX het volgende:
Met een Geforce 2mx (zelfs de 200!) kun je bijna alle spellen van nu wel spelen hoor. (ikzelf speel ook Rtcw , UT en redfaction) Duzz dat zal allemaal wel lekker werken. :)
Ook met een p3 500 en een PCI versie van een GF2 mx?
En trouwens, dat systeem van jouw is bijna even brak (sorry hoor :D ) als die van mij dus dan zou ik RTCW kunnen spelen???

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 15 december 2001 19:46 schreef kutkip het volgende:

[..]

Ook met een p3 500 en een PCI versie van een GF2 mx?
En trouwens, dat systeem van jouw is bijna even brak (sorry hoor :D ) als die van mij dus dan zou ik RTCW kunnen spelen???
Met een p3 450 en een agp versie van de Diamond monster fusion kan ik zelfs RTCW spelen :D

iStockphoto

• kutkip
Op zaterdag 15 december 2001 19:51 schreef cheshire87 het volgende:

[..]

Met een p3 450 en een agp versie van de Diamond monster fusion kan ik zelfs RTCW spelen :D
Umm.. wat is een diamond monster voor kaart dan? Zo'n tnt (2) geval ofzow ??? :P En levert win2k nog vertraging op in games of gaat dat sneller dan win 9x? (512 mb)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Yup, dat is zeker wat :) Ik heb een Creative Geforce 2 MX 32MB DDR PCI, en hij bevalt goed. Ik draai hem op een PII 400 + 128 MB. Dit kaartje kan nog makkelijk de moderne spellen aan zoals RTCW, niet met de hoogste details natuurlijk, maar toch :) En die 2 games die je opnoemt kan je makkelijk spelen :) Ik moet er wel bijzeggen als je wilt overklokken dat op mijn type kaart geen koeling (geen heatsink en geen fan) zit. Je kan hem wel overklokken maar als je echt ver wilt overklokken kan ik je aanraden om een Blue Orb oid erop te zetten. Ik hoop dat ik je hierbij voldoende informatie heb gegeven :)

They made me do it.

• kutkip
Op zaterdag 15 december 2001 19:58 schreef Smoothy_ het volgende:
Yup, dat is zeker wat :) Ik heb een Creative Geforce 2 MX 32MB DDR PCI, en hij bevalt goed. Ik draai hem op een PII 400 + 128 MB. Dit kaartje kan nog makkelijk de moderne spellen aan zoals RTCW, niet met de hoogste details natuurlijk, maar toch :) En die 2 games die je opnoemt kan je makkelijk spelen :) Ik moet er wel bijzeggen als je wilt overklokken dat op mijn type kaart geen koeling (geen heatsink en geen fan) zit. Je kan hem wel overklokken maar als je echt ver wilt overklokken kan ik je aanraden om een Blue Orb oid erop te zetten. Ik hoop dat ik je hierbij voldoende informatie heb gegeven :)
ehh...ik durf het bijna niet te zeggen maar nog ff de vraag hierboven over win2k :D

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 20:00 schreef kutkip het volgende:

[..]

ehh...ik durf het bijna niet te zeggen maar nog ff de vraag hierboven over win2k :D
Ik heb geen ervaring met Win2000 maar ik draai wel WinXP. Dat vind ik ongeveer hetzelfde :) (XP is op dezelfde kernel gebaseerd als 2000)

They made me do it.

• kutkip
OK thx. Dan ga ik op zoek naar een mooie GF2 MX! bedankt :)
Pagina: 1