Toon posts:

na posten staat reply er niet bij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zei komt je reply er niet direct bij te staan na het posten als je wordt teruggestuurd. Niet om te miereneuken, maar als een topic 100 replies heeft, is dat gewoon frustrerend. Is hier iets aan te doen?

en dan nog niet eens echt voor mezelf want ik heb kabel, ik dacht meer aan de mensen met een modem.

Vroeger was dit 'probleem' er niet. misschien een verlate millenniumbug?

greetz,
Patrique

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je zit achter een proxy server?

• redwing
  • Nu online
Probleem heb ik ook op mijn werk. Soms werkt shift met reload, maar als dat niet werkt zit er meestal een proxy tussen. Als je die kunt uitzetten ben je van het probleem af.

[removed]

• Onno
  • Niet online
Ik heb er ook last van als ik een proxy gebruik. Maar wat ik me afvraag, waarom gebruikt UBB niet een of andere directive om aan te geven dat de pagina's niet gecachet mogen worden?

Verwijderd

Topicstarter
Femme, ja ik zit achter een proxy, maar daar zit ook de kern van de snelheid van kabelmodems in.

Ik kan hem inderdaad uitzetten, maar goed dan moet ik weer onnodig wachten met laden, @home en enorme-bandbreedte is geen gelukkig koppel, geloof ik. Beetje dom, had ik zelf ook wel kunnen bedenken.

btw, gefeliciteerd met je succes met Tweakers .net. moest ik nog effe uit mijn mond laten klinken, aangezien ik toch redelijk veel gebruik maak van je 'geestekindje'.
Keep up the good work!

greetz,
Patrique