Ik probeer een database te vullen via een webinterface, maar ik loop tegen een beperking van het http-protocol op. Ik heb een pagina gemaakt met daarin het volgende formulier
Deze testdata wordt door onderstaande code in voorraad.asp perfect verwerkt
Als ik echter een grote hoeveelheid tekst (>128KB volgens mij) in het formulier plak en dit verstuur krijg ik een unspecified error. Door aan het formulier
toe te voegen kan ik wel grote hoeveelheden tekst versturen, maar kan ik de verstuurde code niet meer uitlezen.
Ik heb al geexperimenteerd met Request.BinaryRead() en Response.BinaryWrite() maar ik kom er niet uit.
Wie weet er genoeg van ASP/VBScript om me verder te helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <form method="POST" action="voorraad.asp" name="Formulier"> <p align="center">Plak hieronder de inhoud van A-STOCK.TXT</p> <p align="center"><textarea rows="25" name="Data" cols="20">11-12-2001 9999.99.9999 9999.99.9999 2111.11.1111 41 2111.11.1111 42</textarea></p> <p align="center"><input type="submit" value="Importeer"><input type="reset" value="Begin opnieuw"></p> </form> |
Deze testdata wordt door onderstaande code in voorraad.asp perfect verwerkt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <%
Dim Regels, Regel
Regels = Split(Request.Form("Data"), vbNewLine)
For Each Regel in Regels
Regel = Replace(Regel, ".", "-")
Response.Write("Deel 1: " & Left(Regel,11) & " - Deel 2: " & Right(Regel,3) & "<br>") & vbCrLf
Next
%> |
Als ik echter een grote hoeveelheid tekst (>128KB volgens mij) in het formulier plak en dit verstuur krijg ik een unspecified error. Door aan het formulier
code:
1
| enctype="multipart/form-data" |
toe te voegen kan ik wel grote hoeveelheden tekst versturen, maar kan ik de verstuurde code niet meer uitlezen.
Ik heb al geexperimenteerd met Request.BinaryRead() en Response.BinaryWrite() maar ik kom er niet uit.
Wie weet er genoeg van ASP/VBScript om me verder te helpen?