ik heb net met een schroefboor een schroefje verrot gedraait. dat ding was blijkbaar erg zacht ofzo maar nu heb ik er geen grip meer op en al mijn schroevedraaiers zijn pleite! wat nu?
Effe een nieuwe snee in zagen zodat je hem met een gewone schroevendraaier weer kan losdraaien.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een grotere nieuwe schroef met geweld erin draaien. 
In wat voor object eigenlijk?
edit:
Ow; ik dacht dat de schroefdraad kapot was.
In wat voor object eigenlijk?
edit:
Ow; ik dacht dat de schroefdraad kapot was.
het is zo'n schroef waarmee een HD vast zit. die zitten behoorlijk vast. bovendien heeft hij een ronde kop 
ff voor de duidelijkheid, dit ding zit dus in een HD nu. en ik moet die HD eruit halen
ff voor de duidelijkheid, dit ding zit dus in een HD nu. en ik moet die HD eruit halen
dit werkt altijd het besteOp zaterdag 15 december 2001 16:59 schreef Merely het volgende:
Effe een nieuwe snee in zagen zodat je hem met een gewone schroevendraaier weer kan losdraaien.
hmm maareh, in een schroefje van 5x5 mm ga je toch niet zagen wel? bovendien zit hij erg vervelend gepositioneerd
Waar een wil is is een weg...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nieuw sneetje erin slijpen met dremeltje ..
dan met normale schroevendraaier losmaken..
dremel erbij halen
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
en zonder dremel werkt et zeker nietOp zaterdag 15 december 2001 17:03 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Nieuw sneetje erin slijpen met dremeltje ..
Gewoon uitboren met een kleinere boor dan het gat groot is. Dan maar de volgende keer met 1 schroef minder vast maar het werkt wel. Heb het namelijk zelf ook gehad
tuurljk niet, niet te diep boren
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
't valt me een beetje tegen dat er nog niemand over een hamer begonnen is... kom op GoT .. wakker blijven
Met een grip tang.. die kun je instellen op maat.. plaat hem om het schroefje en draaien maar..
ps wel strak aanbrengen..
ps wel strak aanbrengen..
je kunt het ook met een goeie zijkniptang proberen. bij niet al te grote schroeven/boutjes werkt dit het best vind ik.
gewoon bovenop de schroef aanknijpen (flink) en meestal heb je dan grip genoeg om hem los te draaien
gewoon bovenop de schroef aanknijpen (flink) en meestal heb je dan grip genoeg om hem los te draaien
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
die tang: dat is met 1 schroefje gelukt (et waren er 2 ja
) maar nu nog 1 die echt veujs te strak zit
A hamer rage is beetje overOp zaterdag 15 december 2001 17:15 schreef nlchandler het volgende:
't valt me een beetje tegen dat er nog niemand over een hamer begonnen is... kom op GoT .. wakker blijven
B ga jij ff lekker met een hamer op een HD rammen wel gelijk je hd leeg dat scheelt wel ja
Uhh ja, maar ehhh wat moest je eigenlijk losdraaien dan?Op zaterdag 15 december 2001 17:25 schreef CrushieBoy het volgende:
HET IS GELUKT!
GoTers zijn de bom, de atoombom!
BTW: toch die tang
/dev/null
topictitel="Schroef verneukt, wat nu?"Op zaterdag 15 december 2001 22:18 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
Uhh ja, maar ehhh wat moest je eigenlijk losdraaien dan?
Wel eerst alles braaf lezen hoor
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Je had ook een schroeverdraaier met de soldeerbout aan het schroefje vast kunnen solderen 
zo is het mij ook een keer gelukt
wel even wachten totdat het tin echt goed hard is uiteraard.
zo is het mij ook een keer gelukt
wel even wachten totdat het tin echt goed hard is uiteraard.
een schroefie
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
yes! yes! ~~~yes!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Vijl de kop eraf, doe ik ook altijd, daarna kun je er natuurlijkg een nieuwe in draaien maar je hd is in ieder geval weer vrij!
Verwijderd
ding door boren. ff boor pakken met de zelfde diameter als de scroef en rustig door boren
en wekl optijd stoppen in je HD
Pagina: 1