ik heb hier dus zo'n mini cd die je gewoon in je cd rom kan doen kan je die ook leeg krijgen ? en hoeveel mb kan er op zo'n min cd ? ik heb er dus een met rap liedjes met divx film met bruce lee rap.
Yup, die kleine cdtjes zijn gewoon leeg verkrijgbaar, iedere brander kan die dingen goed branden. Er gaat dacht ik ongeveer 300 MB op
Da's onzin. Als je brander niet een 'diepe laag' heeft voor mini cd's kun je het vergeten.iedere brander kan die dingen goed branden.
Verwijderd
En dan nog, mijn philips heeft zo'n 'diepe laag' maar wil ze evengoed niet branden...
Ik zou dus wel even goed kijken of je brander het kan...
Ik zou dus wel even goed kijken of je brander het kan...
Als je een brander heb waarin je de cd moet vastklikken kan het ook (wordt veel gebruikt in laptops)Op zaterdag 15 december 2001 16:59 schreef havana het volgende:
[..]
Da's onzin. Als je brander niet een 'diepe laag' heeft voor mini cd's kun je het vergeten.
De freecom mp3 speler werkt er ook mee
ze zijn wel duurder 3a 5 gulden per stuk
ze zijn wel duurder 3a 5 gulden per stuk
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Opussupplies.nl o.a..
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Je kan ook een soort houdertjes kopen voor als je geen diepe laag hebt.Op zaterdag 15 december 2001 16:59 schreef havana het volgende:
[..]
Da's onzin. Als je brander niet een 'diepe laag' heeft voor mini cd's kun je het vergeten.
Ik heb net 100 cd tjes binnen, koasten 1,50 per stuk, aleen die cdrw zijn duur.
Er past 200 mb op trouwens
Verwijderd
past 200 mb op
van platinum kosten ze 17,50 per 10
zitten dan in een plastic hoesje
gebruik ze ook lekker makkelijk heb
er altijd 1 in mijn portomenee met kleine
progjes en drivers(ben veel bij anderen met comp bezig)
van platinum kosten ze 17,50 per 10
zitten dan in een plastic hoesje
gebruik ze ook lekker makkelijk heb
er altijd 1 in mijn portomenee met kleine
progjes en drivers(ben veel bij anderen met comp bezig)
Hoort (overduidelijk) niet in HA.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()