1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Het is copyrighted, dus ik bén bang dat het niet mag. Correct me if I'm wrong...
Ook als het minder copyrighted gebonden is.
Ook als het minder copyrighted gebonden is.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Zal best (99% zeker ja), maruh zijn movie trailers dan niet copyright protected?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
TMF / MTV / The Box moeten er ook geld voor betalen om het uit te zenden hoor.
Zeker weten?Op zaterdag 15 december 2001 17:27 schreef Lampie het volgende:
TMF / MTV / The Box moeten er ook geld voor betalen om het uit te zenden hoor.
Aan de ene kant logisch omdat die zender ermee geld verdienen.
Aan de andere kant is het wel promotie voor die artiesten.
*Confused*
*Roept got raad ding*
Uhm...ik zou hier nog graag een oordeel van een paar adjes/modjes willen hebben staan...
Ja zo kan je ook over mp3tjes beginnen, want liedjes op de radio zijn ook gratis voor de luisteraar
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Tis maar wat je gratis noemt, met al die reclame op de radio.Op zondag 16 december 2001 01:23 schreef Gizz het volgende:
Ja zo kan je ook over mp3tjes beginnen, want liedjes op de radio zijn ook gratis voor de luisteraar
Netals of er geen reclame op de TV is, of dat je geld moet betalen voor reclameOp zondag 16 december 2001 01:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Tis maar wat je gratis noemt, met al die reclame op de radio.
Wij staan geen videoclip requests toe.
Finally an answerOp zondag 16 december 2001 03:53 schreef McVirusS het volgende:
Wij staan geen videoclip requests toe.
Ok msg wordt gewijzigd...
Pagina: 1