Ik zit nu al enige tijd op GoT ik heb al veel topics over notebooks zien voorbijkomen maar ik geraak er niet uit.
Ik heb al een notebook gehad als tweede pc maar die heb ik ni meer. Nu mis ik deze wel erg en ik zoek een nieuwe maar weet niet welke.
Het belangrijkste is dat hij degelijk moet zijn. Hij moet zeker niet mijn desktop vervangen.
Wat ik zoek (minimum):
• Cpu: P3 800Mhz
• Ram: 256MB (Maar als het minder is dat steek ik er wel bij)
• Hard disk: 12GB
• DVD-Rom + tv-out (Dit zou leuk zijn aangzien ik geen dvd heb en ik toch niet met mijn pc aan de tv kan komen)
• Nic 10/100 + 56K modem
• Moet 1024*768 draaien (14" denk ik dus)
• Redelijke batterij aangezien ik veel onderweg ben ik deze voornamelijk op de trein en onderweg ga gebruiken.
• De standaardmeuk zoals pccard slots, sound, usb ed. Liefst ook een seriele poort
• AZERTY keyboard
• Liefst 3 jaar garantie (min 2 zeker)
• Budget aangezien het een tweede pc is max € 1950 (Euro dus)
• Liefst zo'n touchpad met een trackpoint ben ik echt niet handig
Ik heb al veel gekeken op de sites van Compaq, Dell, Acer ed.
Wat zou ik het beste nemen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Gericom en kun je deze ook kopen in België dus andere configuraties dan in de Lidl aangezien dit steeds pc's zijn rond de 2500 wat een beetje te veel is.
Moet je echt een A-merk hebben. Zijn andere merken zoveel slechter dan ?
Ik heb al een notebook gehad als tweede pc maar die heb ik ni meer. Nu mis ik deze wel erg en ik zoek een nieuwe maar weet niet welke.
Het belangrijkste is dat hij degelijk moet zijn. Hij moet zeker niet mijn desktop vervangen.
Wat ik zoek (minimum):
• Cpu: P3 800Mhz
• Ram: 256MB (Maar als het minder is dat steek ik er wel bij)
• Hard disk: 12GB
• DVD-Rom + tv-out (Dit zou leuk zijn aangzien ik geen dvd heb en ik toch niet met mijn pc aan de tv kan komen)
• Nic 10/100 + 56K modem
• Moet 1024*768 draaien (14" denk ik dus)
• Redelijke batterij aangezien ik veel onderweg ben ik deze voornamelijk op de trein en onderweg ga gebruiken.
• De standaardmeuk zoals pccard slots, sound, usb ed. Liefst ook een seriele poort
• AZERTY keyboard
• Liefst 3 jaar garantie (min 2 zeker)
• Budget aangezien het een tweede pc is max € 1950 (Euro dus)
• Liefst zo'n touchpad met een trackpoint ben ik echt niet handig
Ik heb al veel gekeken op de sites van Compaq, Dell, Acer ed.
Wat zou ik het beste nemen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Gericom en kun je deze ook kopen in België dus andere configuraties dan in de Lidl aangezien dit steeds pc's zijn rond de 2500 wat een beetje te veel is.
Moet je echt een A-merk hebben. Zijn andere merken zoveel slechter dan ?
edit:
Euro was dus weggevallen
Euro was dus weggevallen
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"